مدیر منطقه 5 شهرداری اردبیل به ضرورت دور شدن محل تخلیه فاضلاب شهری از حوزه استحفاظی شهر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛  سید روح اله هدایت در جلسه ساماندهی و هدایت مسیر تخلیه فاضلاب شهری که با حضور مسئولان محیط زیست، منابع طبیعی، آب و فاضلاب شهری و معاون خدمات شهری برگزار شد، اظهار کرد: تخلیه فاضلاب شهری در شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری است و ضروری است هرچه سریع‌تر این معضل رفع گردد.

وی گفت: به منظور هدایت مسیر تخلیه فاضلاب شهری مکان‌هایی در بیرون از حوزه استحفاظی شهر در نظر گرفته شده که امیدواریم با تعامل و همکاری مسؤولان مربوطه، اجرایی شدن این برنامه در دستور کار قرار گیرد و به تصفیه‌خانه انتقال داده شود.

مدیر منطقه 5 شهرداری اردبیل افزود: تداوم خروجی فاضلاب بدین شکل بیش از 50 هکتار از مزارع کشاورزی را تهدید می‌کند و بر خود وظیفه می‌دانیم به منظور حفظ سلامتی شهروندان وضعیت موجود را ساماندهی کنیم.

گفتنی است در جلسه فوق، موضوع تخلیه فاضلاب شهری توسط کامیون‌ها به خروجی شهر و انتقال آن‌ها به محلی مناسب در محوطه تصفیه خانه اردبیل و اصلاح خط انتقال لوله‌های فاضلاب اردبیل که در مواقع بارانی باعث خروج فاضلاب از لوله‌ها می‌شود مطرح شد و نماینده شرکت آب و فاضلاب شهری برای حل این مشکل قول مساعد دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =