نامه نیوز نوشت: حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران با تاکید بر ضرورت مدیریت یکپارچه در شرایط کنونی، گفت: پس از لغو برجام همه مسوولان باید یک نظر و یک برخورد داشته و حتماً با منویات مقام معظم رهبری هماهنگ باشند.

وي با تاكيد بر اينكه «در مسايل و مشكلاتي كه براي نظام پديد مي‌آيد، تمام مقامات مسوول هستند» گفت: « براي مقابله با مشكلاتی كه براي كشور بوجود مي آيد ما نيازمند مديريت يكپارچه و پاسخگويي مسوولان هستيم. مديريت كشور نبايد جزيره اي باشد زيرا نمي توان يك كشور را با اين نحوه اداره كرد. اين مشكل كه هركس هر تصميمي گرفت خودش آن را حل كند، روش صحيحي نيست. مديريت يك پارچه ضروری است. پس از لغو برجام همه مسوولان بايد يك نظر و یک برخورد داشته و حتماً با منویات مقام معظم رهبری هماهنگ باشند.»

وي افزود: « اين كه عده اي برجام را در مجلس به آتش كشيده و عده‌اي ديگر تصميم به پايبندي به اين قرارداد داشته باشند درست نيست زيرا در اين شرايط مردم صداي واحد از مسوولان نمي شنوند و دچار تردید می گردند».

بيادي در پاسخ به اين سوال كه جدي ترين چالش موجود كشور در وضعيت كنوني چيست، گفت: «به نظر من يكي از جدي ترين مشكلاتي كه در كشور با آن رو به رو هستيم وجود محدوديت و تحريم برای اجرایی شدن کارها در دولت است. آنچنان فساد اداری در سازمانهای دولتی و نهادهای دیگر ريشه دوانده كه حل این معضل نیاز به یک انقلاب اداری دارد. در واقع سازمانها و نهادهای دولتی و غیر دولتی بیشتر مردم را تحريم كرده‌اند تا کشورهای استکباری مانند آمريكا. فلذا قوانين و مقرراتي كه توسط دولت اجرا مي شود، کاملاً بازدارنده است. بسياري از افراد مسوول، براي كار نكردن هزار و يك دليل دارند اما براي انجام وظيفه و انجام کار انگيزه‌اي وجود ندارد.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =