۰ نفر
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۲
نادر برهانی‌مرند دبیر جشنواره تئاتر فجر شد

نادربرهانی مرند با حکم مدیرکل هنرهای نمایشی، دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،در متن حکم نادر برهانی‌مرند آمده است: «جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به عنوان بزرگترین رویداد تئاتر کشور واجد شأن و جایگاه ویژه‌ای است که بی‌گمان صیانت از این جایگاه و ارتقاء آن بر متولیان و دست اندرکاران این اتفاق بزرگ هنری لازم و ضروری است.

به موجب این حکم و نظر به تجربه و تخصص جنابعالی و با تأیید شورای سیاست‌گذاری به عنوان «دبیر سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر» منصوب می‌شوید.

امید که با درایت و تعهدی که از شما سراغ داریم و با به کارگیری نظرات و مشاوره‌های ارزنده هنرمندان و صاحبنظران تئاتر کشور در برگزاری هرچه شایسته‌تر این جشنواره کوشا باشید. در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی انتظار می‌رود برنامه ریزی و اجرای بخش‌های مختلف در چارچوب آیین‌نامه مصوب جشنواره بین المللی تئاتر فجر و با توجه ویژه به اهداف و چشم انداز این رویداد معظم و پایبندی به مصوبات شورای سیاست گذاری صورت پذیرد.

پیروزی و سربلندی تان را از پروردگار مهربان آرزومندم.»

نادربرهانی مرند نویسنده ، کارگردان ، بازیگر و مدرس تئاتر است. او کارگردانی آثاری چون «جزیره» ، «مرد مومی» ، «تولد» ، «شکارگاه ممنوع» ، «پاییز»، «چیستا» ، «تیغ کهنه» ، «یک راز کوچک» ، «باغ زیتون»، «تهران زیر بال فرشتگان» و بسیاری دیگر از آثار نمایشی را در کارنامه هنری خود دارد.

از سوابق برهانی‌مرند می‌توان به عضویت در شورای عالی تئاتر فجر، عضویت در شورای سیاستگذاری رادیو نمایش، عضویت در کمیته آموزش صدا، مدیریت دفتر ادبیات نمایشی مرکز هنرهای نمایشی رادیو، مدیریت گروه نمایش و ادبیات رادیو نمایش و مدیریت و سردبیری برنامه‌­های رادیویی «جمعه­‌ها با تئاتر»، «پرده دوم»، «در آدینه با نمایش»، «گفتگوی هنر»، «نمایش اقتصاد»، «از رمان تا نمایش»، «کارنامه» اشاره کرد.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =