تسنیم به نقل از مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی نوشت: تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است و در آینده تعیین تکلیف می شود.

اسماعیل مختاری دولت آبادی گفت: تعداد افرادی که به طور قطع مشمول سهام عدالت هستند 49 میلیون و 226 هزار و 193 نفر هستند که از این تعداد حدود 47 میلیون نفر در قید حیات هستند و بقیه متوفی شده اند.

مدیر کل دفتر امور سهام سازمان خصوصی سازی افزود: از این تعداد مشمول در قید حیات، حدود 38 میلیون و 500 هزار نفر تا کنون شماره شبای خود را وارد سامانه سهام عدالت کرده و پس از تائید نهایی شماره شبا، سود سهام عدالت خود را دریافت کرده اند.

وی در خصوص افراد متوفی و تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت آنها اظهار داشت: سازوکار تقسیم سود و اصل سهام عدالت متوفیان موضوعی پیچیده و زمان بر است که در حال حاضر سازمان خصوصی سازی در حال انجام امور قانونی، اداری، نرم افزاری و همچنین فراهم آوردن زیرساختهای این کار است.

دولت آبادی با تاکید بر این که تمامی حقوق مربوط به سهام عدالت متوفیان و سود سهام آنها محفوظ است گفت: بر این اساس در آینده و پس از فراهم آمدن زیرساختهای لازم تکلیف اصل سهام و سود سهام عدالت متوفیان نیز که حدود 2.2 میلیون نفر هستند مشخص خواهد شد که یکی از مدارک لازم در این زمینه گواهی انحصار وراثت است.

3535

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =