سند افتخار مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) به گاز مازندران اهداء شد

سند افتخار مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) به شرکت گاز مازندران اهداء شد.

به گزارش خبرانلاین منطقه مازندران، این سند با امضای "حسن پلارک" رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مرکز و "محمد حسن اصغری" رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران به دلیل مشارکت در نوسازی و ترفیع گنبد و توسعه حرم مطهر امام حسین(ع) به کارکنان شرکت گاز استان مازندران اهداء شده است.

همچنین در این راستا با اهداء لوح تقدیری از سوی رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران،از کارکنان شرکت گاز مازندران تقدیر به عمل آمد.
بر پایه این گزارش،در بخشی از متن تقدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران به شرکت گاز مازندران آمده است:به لطف خداوند متعال و مدد ائمه اطهار (ع) توفیق بازسازی و توسعه حرم مطهر امام حسین (ع) نصیبمان گردید و خدای مهربان را شاکریم که در این اقدام تاریخی و ارزشمند ، شما نیز به افتخار مشارکت در تأمین هزینه 1/46قالب خشت طلا به شماره 17323 مبلغ 000/465/31 ریال نائل و موجبات خشنودی قلب مقدس حضرت زهرا(س) و بقیه ا... الاعظم (عج) را فراهم نموده اید .
این ستاد ضمن ابراز سپاس و تشکر ، از پیشگاه خداوند متعال قبولی این عمل شایسته را مسئلت نموده و آرزومند توفیق روز افزونتان می باشد . شهد شیرین افتخار ارادت به ساحت مقدس خاندان نبوت گوارایتان باد .

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 782914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =