به ۵۰ درصد روستاهای البرز گازرسانی صورت می گیرد

اقتصاد بر خط نوشت : مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در نشست شورای اداری البرز افزود: ۵۶ کیلومتر گاز رسانی به روستاها نیز درحال انجام است و ۴ درصد مشترکین کشور مربوط به البرز هستند.

حسین تقی نژاد گفت: سرانه هر انشعاب نباید بیش از ۶میلیون باشد اما در برخی از روستاها بیشتراست و در هفته دولت نیز درصدد اغاز گازرسانی به منطقه گچسر هستیم.

وی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن در نزدیکی تهران اقبال بسیاری برای سرمایه گذ اری دراین استان است که باید فرصت ها و بسترها را فراهم کرد.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد : با توجه به افت فشارگاز در زمستان در مناطق شمال و غرب کرج تدابیر ویژه بیش بینی خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز نیز گفت: استان البرز با پنج هزارشهید،۱۶ هزار جانباز رتبه دوم ایثارگری را دارد.

ابراهیم طاهرنژاد افزود: ساماندهی گلزار شهدا بویژه امامزاده محمد (ص) کرج که پس از سالها زده شده از اقدامات موثر است کهباید توسعه یابد.

وی خاطرنشان کرد: این گلزاردارای ۱۵۰۰ شهید است که چهارمین گلزاز شهدای کشوربه شمارمی رود.

وی تاکید کرد: امروز باید هرچه بیشتر خانواده های شهدا وایثارگر را مورد تکریم قرارداد و و کنگره شهدای البرز از برنامه های مهم پیش رو برای استان البرز است که باید هرچه بیشتر برای برگزاری آن اماده شد .

وی گفت: لازم است در هردستگاه اجرایی مدیر ایثاگران برای رسیدگی به امور شهدا و ایثارگران با هدف رسیدگی و تکریم هرچه بیشتر خانواده های آنان تشکیل شود.

وی تاکید کرد: فضای شهری نیز باید با نام و یاد شهدا آذین شود و دراین مسیر هرچه بیشتر باید با برنامه های منسجم اقدامات موثر داشت.

وی همچنین از مسئولان خواست تا سهم ۲۵ درصدی اشتغال خانواده های ایثارگران را هرچه بیشتر مدنظر قرار دهند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز درادامه با تاکید برگزاری هرچه بهتر کنگره شهدا دراین استان گفت: البرز دربرگزاری این کنگره عقب افتاده است .

سردار یوسف مولایی افزود: زیرساخت ها انجام شده برای برگزاری این کنگره در مهرماه و باید تلاش های بیشتری دراین زمینه صورت گیرد.

وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی و هجمه های مختلف اقتصادی و فرهنگی که از سوی دشمنان آغاز شده لازم است در اجرای این نوع برنامه های فرهنگی اقدامات موثرتری شکل گیرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =