رقابت ۱۰۰۰ نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن بنیاد شهید لرستان

معاون فرهنگی بنیاد شهید لرستان با اشاره به شرکت هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، گفت: در مرحله استانی این مسابقات بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی با هم به رقابت می‎پردازند.

 به گزارش خبرآنلاین ، مراد مرادپور، معاون فرهنگی بنیاد از برگزاری مرحله استانی مسابقات مفاهیم و تفسیر قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات کتبی با حضور منتخبان مرحله مقدماتی (شهرستانی) دوم شهریورماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‏شود.


وی افزود: مسابقات تفسیر بر اساس جلد دهم تفسیر نمونه و مسابقات مفاهیم قرآن نیز بر اساس کتاب مفاهیم استاد وکیل است.

مرادپور با اشاره به این‌که مرحله استانی مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر قرآن کریم در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‏ آباد برگزار می‏شود، ادامه داد: منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری معرفی می‏شوند.

 

۱۱ شهریور؛ زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات شفاهی

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان همچنین از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات قرآنی نیز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ قرآن‌کریم نیز یازدهم شهریورماه امسال با حضور منتخبان مرحله استانی در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‎آباد برگزر می‌‏شود.

وی با اشاره به شرکت هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، گفت: در مرحله استانی این مسابقات بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در دو بخش شفاهی و کتبی با هم به رقابت می‎پردازند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =