احمد ناصری گفت: همچون سال گذشته برای سالتحصیلی پیش رو سهمیه ۹ هزار و ۳۰۰ نفری برای استان اردبیل در جذب بیسوادان به منظور تشکیل کلاس سوادآموزی پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ احمد ناصری اظهار کرد: جامعه هدف استان اردبیل برای بهره‌مندی از آموزش عملی و توجیهی نماز برای آموزشیاران نهضت سوادآموزی ۵۰۰ نفر است تا آموزشیاران ما بتوانند افراد علاقمند به تحصیل را با احکام نماز آشنا کنند.

وی با قدردانی از مشارکت خوب آموزش دهندگان برای حضور در این کلاس‌های آموزشی و توجیهی خاطرنشان کرد: امسال در دو مرحله شامل شهر و شهرستان اردبیل این دوره‌ها برگزار خواهد شد تا آموزشیاران شهرستان اردبیل و جوار این منطقه بتوانند به شکل عملی و با احکام و قواعد نماز و قرائت آن آشنا شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: قرار است در مشگین‌شهر نیز نظیر این دوره آموزشی با حضور اساتیدی از حوزه عملیه قم و استان اردبیل برگزار شود تا آموزش دهندگان ما بتوانند توان علمی و مهارتی خود را ارتقا دهند.

ناصری به سهمیه امسال جذب بیسواد در کلاس‌های سوادآموزی اشاره کرد و افزود: به نسبت سال گذشته سهمیه تعیین شده برای استان اردبیل ۹ هزار و ۳۰۰ نفر است که ما در سه مرحله شامل آموزش، تحکیم و انتقال سعی می‌کنیم تا افراد فاقد سواد را از این نعمت بهره‌مند کنیم.

احمد ناصری

وی معاونت سوادآموزی استان اردبیل را جزو معاونت‌های موفق و برتر کشور معرفی کرد و گفت: آموزش و پرورش استان اردبیل اخیرا به عنوان آموزش و پرورش شایسته و قابل تقدیر در کشور معرفی شده که طی نامه‌ای که وزیر آموزش و پرورش به استاندار اردبیل نوشته است این موفقیت اعلام شده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =