فرمانده انتظامی استان از کشف 2 انبار دپوی کالای احتکار شده به ارزش 300 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر گفت: در پی کمبود لوازم یدکی خودروهای سنگین در بازار که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای رانندگان این خودروها شده است با پیگیری های ویژه ای که توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان صورت گرفت، روز گذشته طی عملیاتی ضربتی 2 انبار احتکار کالا در حاشیه شهر اصفهان مورد شناسایی قرار گرفت که در یکی از این انبارها محموله لوازم یدکی و در دیگری لوازم خودروهای سنگین دپو شده بود.

وی افزود: در بازرسی انجام شده از انبارها، 807 عدد جعبه میل لنگ و سوپاپ، 22 پالت لنت، هزار و 500 واحد روغن موتور اعم از قوطی 4 لیتری و سطل مخصوص خودرو های سنگین، 400 تن مواد اولیه پتروشیمی، 883 کیسه نخ ریسندگی و 16 هزار کارتن لوازم خانگی شامل بخارشور، چرخ گوشت، جارو شارژی، قیچی و ... به ارزش 300 میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه هیچ یک از این کالاهای دپو شده در این انبارها به اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام نشده و به همین دلیل جرم احتکار آنها محرز است، گفت: مالکان این کالاها 8 نفر هستند که همگی شناسایی و برای پیگیری های قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اصفهان گفت: تحقیقات حاکی از آن است که متخلفان، کالاهای مذکور را سال گذشته با ارز 3 هزار و 800 و 4 هزار و 200 تومانی خریداری کرده اما از توزیع آنها در بازار خودداری کردند و این درحالی است که کامیون داران زیادی از گرانی و نبود لوازم یدکی خودروهای خود گله و شکایت دارند.

سردار معصوم بیگی درباره برنامه های پلیس استان برای مقابله با محتکران کالاهای اساسی مردم، گفت: در این رابطه گشت های ویژه و مشترکی با بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان اتاق اصناف تشکیل شده و به طور روزانه از انبارهای شهر بازدید می شود.

 

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 803535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =