استفاده از ظرفیت‌های آب‌درمانی‌ها به عنوان استخر شنا!

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر اغلب ظرفیت‌های آبگرم معدنی اردبیل تنها به عنوان استخر شنا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که این امر قابل قبول نبوده و تلاش می‌کنیم تا بیشترین استفاده را از این توانمندی‌های استان داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل، اکبر بهنام جو اظهار داشت: گردشگری سلامت یکی از مهمترین محورهای توسعه گردشگری در استان اردبیل به شمار می‌رود که در این راستا در نظر داریم مجتمع‌های آبدرمانی را در سطح استان با رویکردی نوین در حوزه بهره‌برداری از آب‌های گرم معدنی با حمایت از سرمایه‌گذاران در این بخش احداث کنیم.

گردشگری مهم‌ترین محور توسعه استان اردبیل است

وی رونق پزشکی آبدرمانی با آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا را از برنامه‌های مهم در این زمینه دانست و گفت: در حالی که می‌توانیم از ظرفیت‌ آب‌های گرم معدنی در راستای رونق هر چه بیشتر گردشگری سلامت در استان استفاده کنیم اما در حال حاضر اغلب این ظرفیت‌ها تنها به عنوان استخر شنا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند که این امر قابل قبول نبوده و تلاش می‌کنیم تا بیشترین استفاده را از این توانمندی‌های استان داشته باشیم.

بهنام جو با اشاره به اقدامات انجام شده در این زمینه تصریح کرد: در ماه‌های گذشته در زمینه رونق پزشکی آبدرمانی مطالعات گسترده‌ای در سطح استان انجام شده و هم‌اندیشی و رایزنی‌هایی نیز با اساتید دانشگاه‌های استانبول داشته‌ایم که امیدواریم این اقدامات به توسعه این بخش در استان منجر شود.

آبدرمانی

استاندار اردبیل با اعلام حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه مجتمع‌های آبدرمانی در استان بیان کرد: ورود بخش خصوصی به این حوزه ضروری بوده که انتظار می‌رود در این زمینه سرمایه‌گذاران توانمند وارد شوند تا با حمایت‌های لازم از این افراد بتوانیم به اهداف تعیین‌شده دست یابیم.

وی در مورد ظرفیت‌های گردشگری استان اردبیل افزود: اردبیل توانمندی‌های بالایی در بخش گردشگری داشته که استفاده بهینه و مناسب از این ظرفیت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر منطقه شود که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان دستگاه‌های مختلف نیز مشارکت لازم را برای رونق صنعت گردشگری در استان اردبیل داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806644

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =