کلاسینو هوشمندانه و با کیفیت‌ترین آموزشگاه آنلاین کنکور

امروزه آموزش آنلاین با استفاده از نرم افزارهای نوین درحال جا افتادن در آموزش جهان هستند و همچون فن آوری های دیگری که باعث راحتی و بهتر شدن زندگی های ما شده اند (مانند اسنپ، دیجی کالا و...)، در حوزه آموزش ایران نیز توسط کلاسینو پیاده سازی شده است.

از مشکلات مهم بچه های کنکوری، می توان به عدم دسترسی به آموزش باکیفیت، در دسترس نبودن اساتید حرفه ای، هزینه های بالای کلاس های کنکور و رفت و آمدهای وقت گیر کلاس ها اشاره کردکه در نتیجه با کلاسینو میشه به شعار عدالت آموزشی نزدیک شد.

آیا می دانستید دانش آموزان در یک سال آمادگی برای کنکور 480 ساعت از وقته مطالعه ی خود را تلف میکنند؟ که اگر  روزی 8 ساعت مطالعه مفید داشته باشند می شود 60 روز یعنی معادل 2ماه،. چطور؟ اگر به طور میانگین 4 روز در هفته آموزشگاه بروند و بطور میانگین 75 دقیقه صرف رفتن و 75 دقیقه صرف برگشتن بشود یعنی 10 ساعت در هفته، طی 48 هفته تا کنکور می شود 480 ساعت!

خوب این زمان را با استفاده از یک سری از اپلیکیشن ها با فیلم های ضبط شده و DVD  های کنکوری می توانستید ذخیره کنید، اما متاسفانه هیچوقت DVD  های کنکوری یا فیلم های ضبط شده جای یک کلاس حضوری را نتوانستند بگیرند،  به دلیل اینکه هیچوقت حس یه کلاس واقعی و یک ارتباط دو طرفه میان استاد و دانش آموزان و دانش آموزان با هم و رفع اشکالات دانش آموزان را به ما نمی دهند.

همچنین دسترسی به  اساتید حرفه ای و با کیفيت فقط برای چند شهر بزرگ میسر است و درصد عظیمی از دانش آموزان از یک آموزش باکیفیت بی بهره هستند!

حالا فکر کنید همه با توجه به ذخیره کردن 2 ماه زمان(یعنی نیازی به رفتن سر کلاس آموزشگاه ها نباشد) سر یک کلاس واقعی و دسترسی کامل به اساتید حرفه ای و مطرح کنکور داشته باشند!

کلاسینو

در کلاسینو  این کار شدنی است.

  • کلاسینو چیست؟

کلاسینو را میشه فرزند مجازی انتشارات راه اندیشه و آموزشگاه راه اندیشه مهندس علی رضا عربشاهی،یکی از با اصالت ترین و قدیمی ترین برندهای کنکور نامید. که با همکاری یک تیم جوان و خلاق و عاشق نوآوری اولین آموزشگاه آنلاین کنکور ایران را به وجود آوردند، که تمامی برنامه ها و کلاس های کلاسینو، به صورت زنده و آنلاین برای دانش آموزان در سراسر کشور برگزار می شود.

  • برای چه مقاطع تحصیلی هست؟

در حال حاضر برای کنکوری های نظام قدیم و نظام جدید و بچه های سال یازدهم و در آینده همه ی مقاطع

  • آیا همه مباحث تدریس میشه؟

از صفر تا صد مباحث کنکور تدریس میشود.

  • کلاس ها تا کی ادامه دارد؟

از مرداد تا اردیبهشت سال بعد.

  • آیا فقط از مرداد و مهر می توان ثبت نام کرد؟

خیر، هر موقع از سال میتوان ثبت نام کرد و به سرعت توسط فیلم های ضبط شده جلسه های گدشته به کلاس رسید.

  • زمان کلاس ها چگونه است؟

هر کلاس در زمان مشخص بصورت هفتگی و منظم برگزار میشود.

  • شهریه کلاس ها به چه صورت است؟

هزینه حضور سر کلاس هر کدام از این اساتید مطرح که معمولا فقط در آموزشگاههای بالاشهر تهران می توان پیداشون کرد حدود 3 میلیون تومان می باشد، ولی تو کلاسینو حدود 500 هزار تومان می باشد یعنی یک ششم!

  • آیا قسطی هم میشه پرداخت کرد؟

بله، شما کافی است یک سوم مبلغ را پرداخت کنید و مابقی را بصورت قسطی پرداخت کنید.

  • پیش نیاز استفاده از کلاس ها چیست؟

تمامی دانش آموزان در هر نقطه از ایران ( البته با توجه به دانش آموزان خارج از کشور کلاسینو دیگه میشه گفت از هر نقطه دنیا)که باشند فقط با دسترسی به حداقل سرعت اینترنت میتوانند سرکلاس حضور یابند، همچنین میتوانند از هر دستگاهی مانند رایانه شخصی، گوشی های هوشمند اندرویدی و iOS برای دسترسی به امکانات کلاسینو استفاده کنند. برای استفاده فقط کافیست با رایانه یا گوشی هوشمند خود به سایت کلاسینو مراجعه کنند.

  • اگر اینترنت قطع شود چی؟

درصورتی که به هر دلیلی نتوانید سرکلاس بیایید فیلم ضبط شده هر جلسه همیشه درپنل تان قرار داده می شود تا هرزمان که برایتان مقدور بود از کلاس استفاده کنید

  • آیا امکان استفاده رایگان از کلاسینو هست؟

برای تجربه اولیه کلاس های کلاسینو توسط دانش آموزان عزیز، این امکان برایشان فراهم شده تا یک جلسه ازکلاس را به صورت رایگان مشاهده کنند . یعنی در مجموع سر کلاس بیش از10 تا ازاساتید بزرگ ایران به صورت  رایگان می توانید حضور داشته باشید.

کلاسینو

  • امکانات دیگر کلاسینو چیست؟

در کلاسینو هردانش آموز یک پنل کاربری مخصوص به خود را دارد که تمامی اطلاعات دوره ها، فیلم های ضبط شده، آزمون ها،تکالیف، پرسش و پاسخ و رفع اشکال در طول هفته وارتباط با پشتیبان و مشاور برنامه ریز خود را دارا میباشد. همچنین روند پیشرفت هر دانش آموز هم در اختیار خود دانش آموز و والدین ایشان و هم در اختیار پشتیبانان و اساتید قرار میگیرد تا با بررسی نمودارها و روند پیشرفت نمرات و انجام تکالیف هر دانش آموز بتوان بهترین شیوه آموزش برای هر فرد را در پیش گرفت.

  • اساتید کلاسینو چه کسانی هستند؟

ریاضیات با استاد بابک سادات یا استاد آریان حیدری ، شیمی با استاد مصلایی یا استاد فرزانه ، فیزیک با استاد عربشاهی یا استاد نوکنده ، زیست با استاد فرهادیان ، ادبیات با استاد عبدالمحمدی ، عربی با استاد هورفر ، زبان با استاد شهاب اناری یا استاد زینعلی، دینی با استاد سرکشیک زاده یا استاد فروغی نیا و حسابان هم با استاد کلاه ملکی

  • چطوری میتونم در کلاسینو ثبت نام کنم؟

کافی است با رایانه یا گوشی هوشمند خود وارد سایت کلاسینو شده و عضو شوید.

کلاسینو اولین آموزشگاه آنلاین کنکور ایران

http://www.classino.com

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812239

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =