سفر کارلوس پویول به ایران و عدم صدور اجازه برای حضورش در برنامه «۲۰۱۸» حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سفر کارلوس پویول، بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا و تیم بارسلونا به ایران برای حضور در برنامه «۲۰۱۸» از چند روز پیش مورد توجه رسانه‌های داخلی قرار گرفت. اما جلوگیری از ورود او به استودیوی این برنامه، بازتاب‌های گسترده‌تری در داخل و خارج از کشور داشت.

عادل فردوسی‌پور، مجری برنامه «۲۰۱۸» در اعتراض به این اقدام چند ساعتی قهر کرد ولی در نهایت با ناراحتی زیاد به برنامه بازگشت. (اینجا)

از همان زمان که خبرهایی مبنی بر حضور پویول به عنوان کارشناس در برنامه شنیده شد، حرف و حدیث‌هایی درباره مبلغی که قرار است به او پرداخته شود هم به میان آمد. ظاهرا حالا که آب‌ها تا حدودی از آسیاب افتاده، دلیل اصلی اجازه نیافتن او در تلویزیون، همین پرداخت بالا توسط اسپانسر عنوان شده است. مرتضی میرباقری، معاون سیما نیز در صحبت‌هایش این مسئله را دلیل اصلی این اتفاق عنوان کرده است.

البته این اولین بار نبود که بازیکنی خارجی به عنوان کارشناس در تلویزیون ایران حضور پیدا می‌کرد؛ پیش از این نیز در زمان قرعه‌کشی جام‌جهانی، لوئیس فیگو، بازیکن سابق تیم‌های ملی پرتغال، بارسلونا و رئال مادرید، پایش به عنوان کارشناس به شبکه سه باز شده و همان موقع هم صحبت‌هایی مبنی بر پرداخت مبلغ 500 میلیون تومان (با احتساب قیمت دلار در آن زمان) به او به میان آمده بود.

ساموئل اتوئو، بازیکن تیم‌های ملی کامرون، بارسلونا، چلسی، دیگر چهره‌ فوتبالی بود که در شب بازی ایران و مراکش مهمان عادل فردوسی‌پور و محمدرضا احمدی در برنامه «۲۰۱۸» شد و به عنوان کارشناس مقابل دوربین رفت.

اینک می‌خواهیم این پرسش را با شما مطرح کنیم که اساسا موافق پرداخت هزینهِ حضور فوتبالیست‌های خارجی به عنوان کارشناس در تلویزیون توسط بخش دولتی یا خصوصی (اسپانسرها) هستید یا خیر؟ شما می‌توانید نظر و استدلال خود را زیر همین خبر (در بخش کامنت‌ها) با ما در میان بگذارید.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 785531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 205
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • rashed A1 ۰۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    سلام چرا باید ادای کشورهای توسعه یافته را که اقتصاد پویا دارند را در بیاوریم و هزینه های کلانی را برای بازیکنان فوتبال خارجی بدهیم، درحالیکه اسپانسر محترم به راحتی با هر یک میلیارد تومان می تواند یک شغل ایجاد کند. آقای فردوسی پور خواهشمندم وطن پرست باشید، بیشتر مشهور شدن به هر قیمتی ؟؟ آیا تلویزیونهای اروپایی هم در کشور ما بودند اینقدر ولخرجی می کردند. من از طرف جمعی زیادی از هموطنان می گویم دعوت بازیکنان خارجی ممنوع اما با سلیقه بازی در رسانه ملی هم مخالفیم و مهمانی که دعوت شده بوده باید می امده. باتشکر
    • علی A1 ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      53 13
      اولا کی میخوایم درک کنیم هرکس اختیار دار مال خودش است.دوم کی میخوایم خلط مبحث نکنیم .سوم کی میخوایم بفهمیم که نباید در هر مطلبی نظر به ظاهر کارشناسانه داد.همین هزینه برای همین برنامه خودش سبب اشتغال زایی شده.نکنه فکر میکنید صفر تا صد برنامه توسط ربات انجام میشه؟خوب اسپاسنری که اختیار مالش رو هم داره یک طرح اقتصادی پیاده کرده؛ هم اشتغال ایجاد کرده؛ هم سود بیشتر برده.نمی فهمم ما دلمون از جای دیگه پره؛ یکی دیگه مارو له میکنه؛ گیرمون سر 200300 میلیون پول این برنامه است.راستی میدونید بودجه فرهنگی نهاد های مختلف چقدره؟
    • بی نام RO ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      22 28
      احسنت.هر کشوری در شرایطی اولویتی داره.ما سویییس نیسنیم الان.ما ایرانیم با 30 درصد فقز مطلق.
  • بی نام A1 ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    77 13
    چرا که نه این همه کار شناس های مذهبی ریز ودرشت از مداح بگیر تا عالم ربانی میان تو تلویزیون و تریبون رو مال خود میکنن و هر چی دلشون میخاد میگن که این تازه فارق از تریبون مساجد ونماز جمعه ست ، حالا یه ورزشکار هم بیاد تو تلویزیون وراجع به یه رخداد جهانی وویژه گی هاش صحبت کنه رخدادی که علاقه مندان زیادی داره
  • کاوه IR ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    154 9
    اگه پولش از بیت المال نباشه خیلی خوبه
    • بی نام IR ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      29 6
      دمت گرم
  • بی نام IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    چرا برای بقیه پولایی که از مال مردم خرج میشه کسی نظرخواهی نمیکنه؟ پول خصوصیه دلش میخواد بده به ما چه
  • حسین IR ۰۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    قطعا خیر،چون تو این شرایط بد اقتصادی به نظرم درست نیست این همه هزینه کرد.دلیل دوم تا الان هرکسی که به عنوان مهمان خارجی مثل اتوئو اومده حرفی برای گفتن نداشته.امثال امیر حاج رضایی و دکتر صدر بهترین هستند. حداقل اطلاعات تخصصی و قابل تاملی به مخاطب ارائه میدن.
    • بی نام A1 ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      39 9
      این پولم خرج نشه فکر می کنی چیزی به تو می رسه آیا ؟؟ صاحبش دوس داره اصلا بریزه دور .. این اختیارو نداره ؟؟ راحتتر بگم .. خود شما دوس نداری اختیار جیب خودتو داشته باشی یا اینکه بیان بگن ما دوس نداریم اینجوری خرج کنی باید اونجوری که ما می خوایم باید خرج کنی همین کارا رو می کنید همه می خوان یه جوری فقط برررررررن
  • سید مهدی IR ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    44 95
    مخالف حضور با این ارقام هستم
  • مهدي RO ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    اره موافقك خيلي ها فكر ميكنن ايران يه كشور در حال جنگ فيزيكي هر روز بمباران ميشه تو تهران ملت با شتر و شمشير با هم در حال جنگن اين تصوير بايد از ذهن دنيا پاك بشه يكي از رآها همينه
  • مهدی A1 ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    70 21
    عالی است
  • همراه اول US ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    بله. این هزینه ها در جای مفید دیگه ای خرج نخواهد شد
  • بی نام A1 ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    93 8
    نمیخواد بابا بدتر آبرومون میره پویولو از اون سر دنیا ورداشتن آوردن آخرش راش ندادن چون موش بلنده و فره چیمون درسته که اینش درست باشه
  • مهدی A1 ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    72 13
    وقتی شما برای یک غذای لذیذ و مقوی هزینه میکنید، اینطور نیست که فقط از خوردن غذا لذت برده باشید بلکه این مواد مغذی وارد بدن شما شدن و به بهبود سلامت شما کمک کردن. وقتی شما برای برای یک مهمان توی یک برنامه زنده هزینه میکنید اینطور نیست که یه مبلغ زیادی هزینه کرده باشید بلکه این حضور بازخوردهای زیادی داره، مثلا این شخص از مهمانوازی مردم ما میگه، از جوی آرامی که توی ایران وجود داره برای بقیه تعریف میکنه ذهنیت این مهمان از ایران تغییر میکنه و تبلیغات ضد ایرانی دشمن را خنثی میکنه. مهمان مشهور برنامه که طرفداران زیادی هم دارن تبلیغات مثبتی در مورد ایران میکنن. بنابراین نباید ظاهرقضیه را نگاه کنیم. مثلا اتوئو آخر برنامه گفت من در تمام دنیا خونه دارم اگر برای اسکان در هتل مشکل داشتیدا من تماس بگیرید
  • محمود ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    50 13
    صد در صد هستم، با نگاه به برنامه های تلویزیونی که کشورهای صاحب فوتبال میسازن راحت میشه علتشو فهمید، کسانی که با رابطه و افکار پوسیده به جایگاهی رسیدن که حتی سوادشو ندارن باید هم ازشون همچین تصمیم های توقع داشت
  • مهیا IR ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    30 73
    خیر خیر اصلا موافق نیستم
  • مصطفی IR ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    24 58
    ما خودمون کارشناس ورزشی اقتصادی سیاسی اجتماعی هستیم. این پولو بدین به خودمون که وسط معرکه هستیم. اون خارجی که 2 تا بازی ایرانم تا حالا ندیده چه نظری می خواد واسه ایران بده. تازه موهاشم فشن زده یا ادم منقلب میشه یا منحرف
  • فرهاد A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    79 18
    بله تاثیرش از دهها برنامه بی مخاطب و پر هزینه بهتره
  • بی نام RO ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    26 77
    به هیچ وجه راضی نیستم. حقارت آمیز است,پرسیدن چهار تا سووال از ال کلاسیکو و .... چه آموزش اجتماعی داره؟برید این پولو بدید چهار تا جامعه شناس و .... مشهور بیارید مردم چیز یاد بگیرن
  • علي ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    92 11
    سلام من اونقدر صاحب نظر واسه فوتبال نيستم ولي از وقتي يه مربي خارجي امد تو تيم ملي بجاي مربيان ايراني تيم ملي روزاي خوبي رو داشت كارشناس هم بياد مسلما همين طور خواهد بود ولي ايكاش براي اقتصادمون هم يه مربي خارجي يه كارشناس خارجي يه صاحب نظر خازجي دعوت كنيم !
  • دادگر GB ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    21 36
    من تابحال بررسی وتحلیل درستی ازکارشناسان خارجی دعوت شده به برنامه باوجودپرداخت های بسیاربالا ندیدم.چرابرای صحبت های معمولی آنها این قدرارز ازکشورخارج شود.بالاخره پول اسپانسرها ازجیب مردم وکشورمی رود.شایدفقط برای تبلیغ وکاهش سیاه نمایی خارجی ها به درد بخورند.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      6 7
      این اسپانسرها که پول رو الکی از جیب شما در نمیارن بلکه در ازای اون به شما خدمات می دن. پس پول خودشونه. حساب و کتاب می کنن که فلان جا هزینه کنن به نفع شونه یا به ضرر و بعد اقدام می کنن. به این می گن بخش خصوصی.
    • علی IR ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      1 0
      اسپانسرها عمدتا اپراتورهای همراه هستند که پول انرا ازطریق پیامک ازتک تک مردم ضعیف وتودهای عاشق فوتبال درمی اورند پس همه مامسئول هستیم . چنانجه بصورت جوایز قرعه کشی پول انرا به مردم وطنم بدهند خیلی بهتر است
  • سمانه A1 ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    62 9
    بله . چون در هرصورت اون پول قرار نیست تو جیب ما بره، جای اینکه بره جیب یه نفر دیگه، ترجیه میدم بازیکن مورد علاقمو تو تلویزیون ملی ببینم
  • محمد IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    62 15
    من موافقم .اگه قراره صرفه جویی بشه بخاطر مردم بهتره جلوی بریز و بپاش ها و اختلاس های سرسام آور رو بگیرن.آوردن یه فوتبالیست تنها دلخوشی این مردمه که اونا رو هم از مردم گرفتن...
  • بی نام IR ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    50 14
    حضور کارشناسان سرشناس خارجی باعث بالا رفتن کیفیت برنامه و افزایش بینندگان شبکه های داخلی میشود. در ضمن این حد از پرداخت کاملا طبیعی و عرف برنامه های بین المللی است و اگر مبلغش به نظر زیاد میرسد بعلت ارزش پول ملی ما هست. تلویزیون اگر نگران این پرداختها از طرف اسپانسر خصوصی هست چرا هیچوقت خودش در مورد درامد چند صد میلیارد تومانی که از جام جهانی و تبلیغات داره شفاف سازی نمیکنه؟ الان قیمت تبلیغات تلویزیون بین دو نیمه فوتبال حداقل ثانیه ای 10 میلیون تومان هست. یعنی فقط بین دو نیمه یک فوتبال چند میلیارد تومان کسب درامد میکنه. افکار عمومی خیلی دوست داره بدونه که این پول کجا و صرف ساخت کدام برنامه یا سریال فاخر میسه. کاش مسوولان صدا و سیما جواب قانع کننده ای داشتند
  • رضا IR ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    53 5
    من بدليل اينكه مديران صدا و سيما رو مردمي نمي دونم، با هر كار مخالف نظر اونا موافقم.
  • علی IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    55 13
    بله صد در صد، چه بخوایم و چه نخوایم پول این مملکت در حال هدر رفتنه پس چه بهتر که شفاف و جلو چشممون هدر بره
    • بی نام RO ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      9 16
      چون داره هدر میره اینجام بره.استدلالو.
  • عرشیا A1 ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    19 2
    ما رو سنن؟؟ اقایون خودشون دعوت میکنن خودشون فرش قرمز پهن میکنن دست اخر هم خودشون لغو میکنن ، اصلا سر صبحی این چه سوالیه از خلق الله میکنین؟ سکه و طلا و دلار و استپ وی رو بچسب ...والا با این نوناشون.....
  • بی نام A1 ۰۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    57 11
    بله که موافقم. از اختلاس که بهتره
    • بی نام IR ۰۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      14 2
      افرین. گل گفتی
  • علیرضا A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    21 6
    بله 100100
  • بهروز IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    26 4
    به نظر بنده ، صرفاً حضور یک سوپر استار یا مبلغ دریافتی ایشان در قبال این کار ، موضوع مهمی نیست بلکه موضوع مهم اسپانسرینگ و درآمد حاصل از این برنامه برای ذینفعان می باشد . اسپانسرینگ در جهان موجب نفوذ تبلیغات یک کمپانی بمنظور جذب سهم بازار خود می باشد . بطور مثال کمپانی های بزرگی مانند آدیداس ، نایکی ، پوما و... در عرصه محصولات ورزشی و بسیاری دیگر مانند خودرو سازان بزرگ مانند بنز و بی ام دبلیو و ... از این روش و آمیخته تبلیغاتی ، برای جهانی شدن و رقابت با سایر رقبا استفاده بهینه مناسبی نموده اند . لذا باید اهمیت ، دیدگاه و اهداف تبلیغاتی ناشی از این مهم در نظر گرفته شود . کمپانی های بین المللی از ابزار گوناگون جانبی برای معرفی خود ، بهره می گیرند که بیانگر دیدگاه توسعه یافته آنهاست.
    • سعيد A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      7 8
      بله متاسفانه تنها سودي كه ميشه ازش انتظار داشت خوشي لحظه اي طرفداران فوتبال و شايد افزايش پولي است كه شهرت آن برنامه و پولي است كه اسپانسرها به جيب مي زنند. والا تك به تك فوتباليست هاي معروف انواع اقسام كتاب و مصتحبه ازشون هست و اگر واقعا نيت بهره برداري از دانش اونهاست.
  • علی A1 ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    36 6
    من 32 سال سن دارم و متاهلم، با مدرک لیسانس شدم راننده اسنپ تا خر خره هم زیر قسط و وام هستم امثال من توی این مملکت زیاده آیا هیچ اسپانسری حاضره پولش رو صرف کمک به من و امثال بکنه؟
    • بی نام RO ۰۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      8 7
      دوست عزیز الان مردم ناراحت میشن که با خودتو با کاپیتان پویول افسانه ای خخخخخ مقایسه کردی.اون تو اسپانیا سیره ما در گرسنگی باید اونو بپرستیم
    • بی نام IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      13 3
      خب فکر کردی حالا پول پویول رو به شما می دن؟
  • بی نام PT ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    24 1
    مخالف یا موافق یودن مردم با این نظر خواهی ها چه تاثیری دارد
  • دامون A1 ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 11
    بستگي داره مهمونش كي باشه اگه پويول بود كه صد در صد موافق بودم و بجاي ديدن بازي از ماهواره ترجيح ميدادم بازي رو با كارشناسي و كري خوندن طرفين تو همين شبكه سه خودمون ببينم ولي متاسفانه...هزينه اين افراد رو چون بخش خصوصي و اسپانسرينگ برنامه تامين ميكنه، بنده صد در صد موافقم و حداقل عادل فردوسي پور كه يه سبك و سياق خوب ميخواد راه اندازي كنه رو بايد كمك كنن نه اينكه بدترش كنن اول اينكه بازيكنهاي بزرگ دنيا وقتي بيان ايران فارق از بحث فوتبال و جو آروم ايران رو ببيننبا توجه به تبليغات منفي كه ميشه خودشون ميتونن بزرگترين مبلغ براي مملكت ما باشن هم از نظر سياسي به نفعمونه كه افراد مشهور و مقبول دنيا از ايران بعنوان يه كشور آروم و امن ياد ميكنن كه طبيعتاً‌ تاثيرش بيشتره هم انگيزه بيننده وا
  • دامون A1 ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 7
    ادامه كامنت هم انگيزه بيننده بيشتر ميشه و راغبتره برنامه تلويزيون ايران رو ببينه كلا موافقم و به نظرم چوب دو سر برده دعوت از اينگونه افراد
  • دامون IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    35 6
    در مورده پويول خيلي بد كردن واقعا احمقن كه اين بد رفتاري رو در حقش كردن به قول فردوسي پور واقعا چي بهش بگيم آخه.......؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بی نام A1 ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      15 18
      ایرانیان الان خودشون رو کمتر از غربیها میدونن در حالیکه اگر به تاریخ بر گردیم میبینیم که چقدر از لحاظ فرهنگی بالا بودیم و در کجای جهان بودیم و حالا کجای جهانیم افسوس و صد افسوس
  • بی نام IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    15 14
    بااینکه از موافقان سر سخت عادل فردوسی پور هستم ولی معتقدم آوردن فوتبالیست های مطرح برای برنامه فردوسی پور لازمنیست چون به اندازه کافی جذاب هست و نیاز به رنگ و لعاب بیشتر نداره و در ضمن پشت پرده این اسپانسر های رنگ و وارنگ مشخص نیست و به نظر میرسه این حجم از تبلیغات بیشتر سرپوش پولشویی بعضی دوستان باشه
  • مهران GB ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    22 6
    اسپانسر برنامه یه مهمان ویژه دعوت میکنه و به ازای اون بینندگان برنامه هم بیشتر میشه و تا حدودی هزینه اسپانسر جبران میشه... به همین سادگی همه جایه دنیا این روال هست.. ضمنا برنامه ریزی واسه دعوت پویول حداقل دو ماه پیش انجام شده بود اونموقع باید صدا و سیما مخالفت میکرد نه لحضه آخر که خیلی زشت شد بخدا.. دقیقا مثل برکناری وزیر تو سفر خارجه
    • بی نام IR ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      9 1
      من موندم الان اگه اسپانسر اعتراض کنه اونوقت میتونه هزینه ها وخسارتشو تمام و کمال از صدا و سیما و بودجه بیت المال دریافت کنه
  • سامان ۰۴:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    17 17
    فکر کنم تنها جایی که میشه یه مقدار وجحه واقعی ایران و ایرانیا رو نشون داد دعوت افراد سرشناس باشه.اما متوجه نیستم چرا مدیران کج سلیقه فقط یک جنب ماجرا رو میبینن،اصلا خبر دارن که تمام رسانه های خارجی دارن ۲۴ ساعت و با بیشترین هزینه چه بلایی سر ایران و ایرانی میارن
  • مسعود A1 ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    22 26
    در حال حاضر و با توجه به اوضاع بد معیشتی مردم به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد آن هم با این پول ها . در زمانیکه اوضاع اقتصادی خوب باشد قابل توجیه است.
    • علی A1 ۰۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      15 8
      پول از بخش خصوصی تامین میشه نه بیت المال.باری سرگرمی مردم.فکر نمیکنم این مبلغ تاثیری در بهبود شرایط اقتصادی داشته باشه.شرایط اقتصادی با کاهش اختلاس ها و دزدی ها و سومدیریت ها و دلال بازی دلالان بازار ارز و طلا بهبود پیدا میکنه نه با این چندر غازی که صرف سرگرمی میشه.دارید اشتباه میزنید
  • بی نام IR ۰۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    23 22
    من اصلا موافق نیستم . اکنون عصر تکنولوژی است می توانند ار طریق skype یا نرم افزارهای دیگر با هر کس که می خواهند مصاحبه کنند احتیاجی نیست آنها را به ایران دعوت کنند
  • علی A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 5
    برای یک جامعه نیازهای مختلفی تعریف می شوند که لزوما فقط خورد و خوراک و مسکن نیست.البته که این سه اصلی ترین و اولی ترین نیاز هاست ولی نشاط و شادی و سرگرمی و مسافرت و غیره نیز جزو نیازهای غیر قابل حذف از زندگی بشر است.وقتی قرار است برنام های تلویزیونی موجبات سرگرمی عده ای نسبتا زیاد از جامعه را فراهم کند و مهمتر اینکه هزینه آن نه از بیت المال بلکه از بخش خصوصی باشد نه تنها ایراد ندارد بلکه کار قابل دفاع و بسیار مطلوبی هم هست.اصل موضوع مورد تایید است.تنها بخش قابل مناقشه؛ پرداخت هزینه هاست که اگر از بیت المال باشد خیر؛ مورد تایید نیست ولی بخش خصوصی نه تنها ایراد ندارد بلکه خوب هم هست.الان به درجه ای رسیدیم که هر اقدامی برای مردم را با سواستفاده از شرایط فاجعه اقتصادی زیر سوال می بریم.
  • ایرانی A1 ۰۴:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    18 26
    نه اصلا . حضور اونا تو برنامه چه منفعتی داره که این همه پول براشون بدن.بجاش از فوتبالیستای خودمون دعوت کنن.
    • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      11 9
      مثلا تصور کن از تهامی یا میناوند یا نوازی بخوان بیان تحلیل فوتبال داشته باشن.کل سال گل کاری حضرات رو در مسابقات لیگ میبینیم.انتظار ندارید از یک تعویض روغنی که بیاد پیرامون سیستم هندلیگ بنز کلاس اس توضیح بده؟
  • مجید گلپا RO ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    17 20
    نه موافق نیستیم که هزینه اینها رو غیر مستقیم از مردم با پول اس ام اس و پیامک بگیرن.دکتر صدر از همشون بهتر تحلیل میکنه
  • حامد IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 8
    حقیقت اینه که دلخوری و انتقادات همیشگی من و امثال من به صدا و سیما و سیاستهای حاکم بر اون، نباید باعث چشم پوشی از حقیقت به. واقعا از حضور اتوئو چه عایدی نصیب بینندگان برنامه شد؟ اطلاعات گادوین منشا در بازی نیجریه بهتر بود یا توصیه های اتوئو؟ اومدن پویوا چه مزایایی میتونست داشته باشه؟ وقتی در جارچوب قوائد هزینه فایده قرار بدیم هر نوع فرایندی رو، خیلی راحت میشه نتیجه گیری کرد. علیرغم برنامه بسیار بالاتر از سطح استانداردهای رسانه ملی، من با نفس حضور ستاره ها با این هزینه ها و عایدی ناچیز نسبت به هزینه، مخالفم. هنوزم حیلی ها اومدن رونی کولمن و حضورش در بهشت زهرا رو فراموش نکردن ولی خب نحوه جلوگیری و ممانعت از حضور پویول رو دور از شان همچین ستاره ای میدونم
  • mostafa khaleqi IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    33 12
    اگر نظر من فایده ای داشت بله من موافقم چون بعضیا ادعا میکنند 500 میلیون پولی که به پویول یا اتوئو میدن از پول مردم است اما اگر اون بازیکن را نیارند اون پول بین مردم پخش میشه؟ بجای خوشحال کردن مردم بخاطر 500 میلیون جلوی تنها دلخوشی مارو تو این روز های اسفناک نگیرید جلوی اختلاص های چند هزار میلیاردی رو بگیرید
    • بی نام A1 ۰۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      7 9
      آقامصطفی عزیزاگرجائی کاربدی شوددلیل نمیشودکه به استنادآن کاربدجای دیگری تکرارشوددرضمن اختلاس درست است.
  • بی نام IR ۰۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    31 0
    موافق حذف کلیه هزینه های غیر ضروری و بی فایده صدا و سیما از جمله شبکه های بی خاصیت و متعدد و برنامه های بدرد نخور کارشناسان سیاسی و حتی الامکان تعطیلی کامل صدا و سیما هستم.
  • فرهاد A1 ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    14 2
    در کشور ما بخش خصوصی‌ای اصلا وجود خارجی نداره و بخش خصوصی همون حیاط خلوت بخش دولتیه و اصلا درآمد دولت خرج کشور نمیشه، حالا یه مو هم کنده بشه پویول بیاد توی تلویزیون، برا مردم فرقی نمیکنه، منتهی مشخصه بعضی افراد که همیشه لباس ریا به تنشونه و دورو هستن، آب رو گل‌آلود می کنن که ماهی بگیرن.
  • عدالت A1 ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    27 3
    من فقط یک سوال میکنم.چند ده هزار میلیارد دلار از منابع ایران بعد از برجام آزاد شد.مطلبی که مسئولین خودمون هم بدان اذعان داشتند.لطفا بفرمایید این پول کجا در زندگی مردم عادی تاثیر داشته؟حتی یک خیابان یا پل نام ببرید که با این پول ساخته شده باشه.هر وقت تونستید ثابت کنید یک میلیونم این پول برای رفاه مردم خرج شده یا اصلا این میزان دلار وارد کشور شده و نرفته جای دیگه؛ اون وقت انتظار داشته باشید مثلا 100 تا 200 هزار دلار امثال پویول بیاد برای من خرج بشه.پس چه بهتر که خرج سرگرمی بشه تا بره در بانک فلان کشور یا حساب فلان فرد در سوییس و کانادا.
    • بی نام RO ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      9 1
      کاسبان برجام نمی گذارند دیگر چیزی به مردم برسه
  • بی نام IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    15 5
    بله اگر یک اسپانسر هزینه ها را تقبل کند و از بودجه جاری تلویزیون هزینه نشود چه ایرادی دارد این موضوع؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 0
    ديگه اين سرگرم كردن مردم نخ نما شده و چشم ديدن شمارو نداريم
  • بی نام IR ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    18 5
    پویول که پولشو. گرفت ورفت هر کسی هم که میگه نه حرف بیخود میزنه اون با قرارداد اومده بوده بود وتا ریال اخر پول بلیط وهتل و600میلیون گرفت ورفت اما واقعا ارزش نداره برای 90دقیقه 600میلیون داده بشه پولی که میشه با اون صدها نفر رو از فقر نجات داد البته این در مقابل دزدیهای بزرگ برگی پوسیده بیش نیست اقای همراه اول یا هر اسپانسر دیکه این پول از جیب این ملت هزینه میشه
  • بی نام A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    23 4
    این پولی که به بازیکنان خارجی میدهند قطره ایی درمقابل اقیانوس نسبت به دزدی های که اختلاس نام دارند
    • بی نام A1 ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      6 11
      درسته اما توجیهی نداره که چنین مبالغی به خاطر چند دقیقه پرداخت بشه اگه کسی کار خلافی میکنه دلیل نداره که دیگران هم غیر منطقی عمل کنند
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 4
    ما الان زیر خط فقر زندگی میکنیم با این وضعیت ارز. درنتیجه افزایش رفاه ایرانی در اولویت است در حال حاضر
  • بی نام IR ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 9
    بله که موافقیم این فرصتها اعتباری برای کشور و برنامه های تلوزیونی هست عاملی که مردم رو بیشتر به سمت رسانه میلی میکشونه ولی برخوردهای نابخردانه صدا و سیما از سانسور بیش از حد برنامه ها سانسور برنامه های ورزشی دوگانه عمل کردن صدا و سیمای میلی در خبر پردازی و اینکه رسانه دست یک عده خاص هست باعث میشه مردم به سمت ماهواره برن. چه شخصیتی بهتر و کاملتر از کارلوس که بیاد تلوزیون ایشان یک کلاس سیار درس اخلاق هستن
  • بی نام A1 ۰۴:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    20 8
    من موافقم...سالهاست پولی که حق مردم ایرانه داره برای مردم کشورای دیگه خرج میشه حالا که نوبت به خودمون رسیده این ۵۰۰ میلیون خیلی زیاده؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 5
    گمانم اون برنامه دو تا اسپانسر داره. یکی روبیکا و یکی آپ. به کسی مربوط نیست که این اسپانسرها چطور می خوان پولشان را خرج کننند. سئوالت انحرافیه. پولش رو قرار نبود ما بدیم
    • بی نام IR ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      6 1
      به من ربط داره
    • حسین RO ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      0 0
      ربط داره دوست عزیز چون اولا این ها که درآمدشون برای خرج کردن از مهمان خارجی است از راه همین پیش بینی ها و خرید شارژ و... به ریاله ولی باید در نهایت دستمزد با دلاری که با پول نفتی که فروخته میشه باید پرداخت بشه.و دقیقا هزینه ها را ما میدهیم. همیشه زمانی که ۱۰ نفر شرط بندی میکنند یک نفر برنده خواهد بود وخوشحال و ۹ نفر ناراحت انداما مهمترین نکته را ما فراموش میکنیم که نفر ۱۱ هم هست که همیشه برنده است این نرمافزار های خدماتی و پیش بینی دقیقا همین کار را میکنند.حالا اسم این شرط بندی عوض شده و گذاشته اند پیش بینی
  • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 13
    عجب سئوالی درسته مازیادی غریبه دوست وخارجی نواز یم ولی درصورت موافقت بایستی به عقلمان شک کرد.
  • وحید A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    21 5
    لااقل در مورد پویول ، چون تا ایران هم اومده بود ، نباید جلوی حضورش رو می گرفتن . آبروریزی شد.
  • بی نام IR ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    همه اینها در یک ظرف اقتصاد و سیاست برخوردار از سلامت و تعادل قابل سنجشه و در وضعیت کنونی و آشفتگی سیاسی و اقتصادی ایران، هیچ متر و معیار و سنجه ای برای براورد درستی یا نادرستی این اقدامات وجود ندار.
  • بی نام A1 ۰۵:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 8
    والا به نظرم زیاده رویه. من بازی رو از شبکه سوئیس دیدم، اونا شفر رو آورده بودن به نظرم افراد دم دست تر با هزینه کمتر بهتره. این جور برنامه ها که قبل از بازی های بزرگ هستن خودشون به اندازه کافی بیننده دارن نیازی به این خرج ها نیست. اسپانسر این پول ها رو به صورت قرعه کشی بین مردم پخش کنه بهتره. شاید مشکل مالی یه نفر حل شد این وسط.
  • سام IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 1
    موضوع کاملا ساده و پیش پا افتاده اس، من میگم وقتی یه مهمان به ایران دعوت شده و براش ویزا یا هر چیز دیگه ایی صادر شده دیگه اینکه اجازه شرکت توو برنامه رو بهش ندن و یه امر مسخره اس، یا قبلا اعلام کنن و مثل سایر موارد این موضوع رو هم ممنوع کنن و یا اگه تا کنون اقدامی صورت نگرفته و حرفی پیش نیومده یه شبه آبروی یه ملت و کشور با فرهنگ رو با سیاست های غلطشون نبرن کاری به جیب مردم هم نداشته باشن چون قرار نیست پولشو مردم بدن و از طریق اسپانسر تامیین میشه و در کل طرف دوس داره پولشو بریزه دور به هیشگی این مسئله مربوط نمیشه شمام اگه خیلی راس میگی و دلسوز مردمی برو بگرد دنبال جاهایی که واقعا پولهای کلان ملت داره حیف و میل میشه یه لیوان هم روش ...
  • بی نام IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    13 10
    در صورت تامین پول از طرف اسپانسر، موافقم
  • سنگسر A1 ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    17 8
    بله . به ازاء هر ایرانی فقط ۱۰۰ ریال هزینه میشه . باعث معرفی و توجه بیشتر به ایران و رونق گردشگری هم میشه .
  • بی نام A1 ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 12
    اگر قراره چنین مبالغی هزینه بشه بهتره به بازیکنان خودمان بدهند نه خارجیها اصلا موافق نیستم حضور چند دقیقه ای یک بازیکن خارجی به چه درد ما میخوره
    • بی نام RO ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      7 10
      من از حضور کامیابی نیا بیشتر از فیگو لذت بردم با وجود اینکه از پرسپولیس متنفرم
  • بی نام IR ۰۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 2
    صرفنظر از اينكه اين پول از چه محلي تأمين ميشه متأسفانه اينا وقتي ميان هم دائم خود فردوسي پور حرف مي زنه و وقتي به اونا نمي ده براي حرف زدن. يك نگاهي به فيلم حضور اتوئو بندازين معلوم ميشه. كل وقت صرف پيام بازرگاني و حرف هاي متأسفانه خيلي وقتا بي ربط و حاشيه اي آقاي فردوسي پور ميشه و معلومه آقاي فردوسي پور توي پست صحنه خودش حرفاشو با اينا مي زنه و جلوي دوربين نهايتا ٤ يا ٥ تا سوال ازشون مي پرسه. لذا من اصلا موافق نيستم چون حضورشون بي فايده هست. مردم چه اونا باشن و چه مباشن و چه آقاي فردوسي پور باشه يا نباشه مي شينن همه فوتبال تيم مليشون رو نگاه مي كنن و تصور نشه بخاطر اونا يا مجري برنامه اينقدر مخاطب داره
    • بی نام A1 ۰۵:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      4 3
      پیتر اشمایکل در شبکه راشا تودی در مورد ایرانپرتقال حدود 15 دقیقه کارشناسی کرد و بسیار جالب بود. اگه کسی را هم می آوریم باید حرف هایی بزنه که برای مخاطب از نظر کارشناسی جذای باشه. حالا مل خوبیم و خوب بازی می کنیم خیلی به کار نمیاد.
  • بی نام DE ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 5
    مخالفم، اگر این پول ها صرف فرهنگ سازی، مثل کمک به ازادی زندانیان ، بچه های کار ، فضا سازی برای توسعه فوتبال کشورمان بشه خیلی خیلی بهتره، بعد در این برنامه گزارش کارهای انجام شده رو بدن . مطمئنا مردم خوشحال تر خواهند بود
  • پویا A1 ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    بله آقا من پولشو میدم. بسه اینقدر واسه مردم ان قلت نیارید بابا. تو هر دیگی باید سرتون کنید داخلش. فوتبال میشه آقایون صف اول وایسادن. بانک همینطور. شرکت های عمرانی هستن. جنگ هستن. مواد مخدر هستن. اصلا دیگه از ادبیاتتون هم خسته شدم
  • حسین IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 10
    خیر موافق نیستم.اول اینکه این سوالات باعث میشه مردم فکر کنند به خاطر مو و ظاهر یا هزینه ای بوده که صداوسیما گفته نباید پویول حضور پیدا کنه ... باید شفاف سازی کنید ... 4 سال پیش که یک نفر خارجی آوردن مردم زیادی اعتراض کردند و کاربران خبرآنلاین هم جز همین مردم بودند ... صداوسیما به دلیل همین همون موقع به به شبکه ها گفت دیگه پذیرش چنین افرادی رو نمیکنه ... حالا بیاید واقع بین باشیم ... صداوسیما ، صداسیما است و شبکه ی خصوصی نیست که هر شخصی هر کاری دلش خواست کنه ، اگر اینطوری نبود بنابراین با شبکه های ماهواره ای فرقی نمیکرد ... آقای فردوسی پور بدون هماهنگی مسئولین صداسیما اینکارو کرده بود ... که به نظر بنده یکی از کارهای مثبت صداوسیما این بود که سخت جلوی خلاف قانونی که انجام داده اند ایستاد ...
    • شهریاری A1 ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      16 4
      بدون هماهنگی؟؟؟؟؟؟خوبی شما؟یک کلاغ بدون هماهنگی نمیتونه از آسمان جام جم پرواز کنه.اون وقت عادل بدون هماهنگی مهمان خارجی دعوت کنه.؟نعل وارونه نزنید.اطلاعات غلط هم ندید که مسئولین برنامه؛ برنامه ریزی رو دو ماه پیش انجام داده بودن.ادای مدعیان قانون مندی رو هم در نیارید که خود اساس صدا و سیما غیر قانونیه.اگر قانون قانون بود؛ صدا و سیما تریبون واحد یک جریان اقلیت 5 درصدی تندرو و دلواپس نمی شد و این آش الان رو برای مردم نمیپخت
  • مصطفي ف IR ۰۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 3
    خيلي فرقي نميكنه. اگه به خاطر هزينش باشه كه اگه به ايشون ندن يجا ديگه اختلاسش ميكنن ميره. اگرم بعد فني باشه كه اينا چيزي براي گفتن نداره صد البته داخليا هم خيلي تحليل نميكنن. در كل تفاوت آنچناني نداره
  • بدون نام ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 0
    من موافقم که به کل تلوزیون هیچ برنامه ای را پخش نکنه چون همش اصرافه !!!!!!
  • بی نام IR ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 1
    آوردن كارشناس خوب باشه يا بد كاري كه با پويول كردن بينهايت زشت و زننده بود. مثل اين بود كه مهمون دعوت كني تا دم در بياد در رو روش باز نكني بهتر بود از قبل فكراشونو ميكردن اگر مخالف بودن دعوت نميكردن بالاخره بدون هماهنگي كه دعوت نشده بود فقط آبرومون تو دنيا رفت.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 3
    در صدا و سيمايى که هنوز براى مخارج جارى خود هم مشکلات زيادى داره انجام چنين اقداماتى توجيه نداره, صدا و سيما هنوز به طور شفاف بيان نکرده که حق پخش رو پرداخت کرده يا نه, از طرفى بدليل نداشتن بودجه کافى نتونستن گزارشگر با کارت مخصوص گزارشگرى به داخل ورزشگاه بفرستن و يا باکس خبرى و گزارش مستقيم از ورزشگاه تهيه کنن و حالا مجبورن اکثرا از خيابانهاى روسيه و هوادارها گزارش تهيه کنن در ضمن وقتى که هيچ چيز در اين بين شفاف نيست مشخصا عده اى بعنوان دلال سودجويى هاى زيادى ميکنن, ولى با توجه به اينکه هماهنگى ها براى حضور مهمان خارجى و هزينه حضور آنها از چند هفته قبل مشخص بوده بعيده صدا و سيما ناگهان بفکر صرفه جويى افتاده باشه و علت چيز ديگرى هست.
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 20
    600میلیون تومن برای شرکت یک فوتبالیست به رسانه ملی نه موافق نیستم
  • بی نام A1 ۰۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 3
    بله موافقم. و برای اینکه هزینه اضافی از جیب مردم نشه یک راه حل هم دارم. اونم اینکه 50 درصد از هزینه ای که برای دعوت کارشناس آبکی به برنامه های آبکیشون می کنن کم کنن تا این هزینه جبران شه. حدود 20 ساعت از 24 ساعت برنامه ای هم که برای هر شبکه می سازن مخاطب نداره. می خوان اونا رو هم نسازن. مردم دعاشون می کنن
  • بی نام IR ۰۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 11
    دعوت از چهره های مشهور مخصوصا از تیم حریف یه روال جهانیه که همه جا هم مرسوم هس فردوسی پورم میخواست همون کارو بکنه حالا اگه پولش مال بخش خصوصیه هیچ اشکالی نداره ولی اگه مال بیت المال باشه با این وضع اقتصادی کشور به نظر من که اشتباهه
  • سیدرضا IR ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 5
    آره موافقم چون حضور ورزشکاران بین المللی در تلوزیون ایران باعث ایجاد انگیزه برای جوانان شده و آن ها را به سمت برنامه های تلوزیونی کشورمان سوق می دهد . ضمناً صدا و سیما میخواست حدود 600 میلیون تومان به کارلوس پویول پول بدهد که اندازه پولی است که تلوزیون از 20ثانیه تبلیغات در بین دونیمه فوتبال می گیرد. یه موضوع دیگه این که در مقابل اختلاس های هزاران میلیاردی کشور مبلغ بسیار ناچیزی است. حضور کارلوس پویول حداقل باعث خوشحالی جوانان ایرانی می شد.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 4
    با چنین هزینه هایی مخالفم. فوتبال رو هم فقط چون دل هموطنانم رو شاد میکنه دوست دارم و اگر به خاطر شادی مردم نبود، این قدر مشکلات جدی داریم که کل هزینه های مربوط به فوتبال باید جای دیگه خرج میشد. مثلا چه اشکالی داره که اسپانسر این برنامه بیاد بگه با یک میلیارد تومان ۱۰۲۰ خانه روستایی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب رو میسازه یا ۵۰۶۰ زندانی غیرعمد رو آزاد میکنه یا هزینه درمان دانش آموزان حادثه دیده جنوب کشور میکنه یا ... اگر چنین فرهنگی جا بیفته خیلی از مشکلات حل میشه. دلیل نمیشه که چون خیلی جاها اسراف و حیف و میل بیت المال وجود داره ما هم راضی بشیم.
  • حسام A1 ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 0
    از اونجایی که صدا و سیما همیشه دست بگیر داشته نمی‌نونه تحمل کنه کس دیگه این همه پول بگیره. اگه به صدا و سیما می‌گفتند سه برابر مهمان برنامه هم به تو میدیم ۱۰۰درصد قبول می‌کرد
  • بدون نام ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 1
    سلام موافق آوردن مهمان خارجي و كارهاي ديگر نيستم براي آباد كردن كشور و رسيدگي به امور واجب تر هزينه كنند
  • بی نام A1 ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 0
    بنظر من رويکرد صدا و سيما و فردوسى پور در اين دوره بسيار بد بوده, اکثر زمان برنامه صرف تبليغات و اسپانسرها شده, حضور کارشناسان و بازيکنهاى داخلى بسيار کم رنگ بود و اساسا هيچ بازى بجز بازى هاى ايران بصورت فنى کارشناسى نشده, مشخصه فردوسى پور تمام اميدش رو به مهمانهاى خارجى بسته بوده که اونهم اکثرا با سوالهاى بيهوده همراه بود, اساسا ميبايست با ترکيب برنامه فصل داغ فوتبال و 2018 يک برنامه جامع ترى پخش ميشد, حضور مربيان, بازيکنان داخلى و حتى چهره هاى سينما و تلويزيون ميتونست خيلى بيشتر از حضور پويول و اتوئو و مانيش جذابيت داشته باشه. به طور کلى در تمام دنيا اجرا و ايده پردازى در مورد اينچنين برنامه هايى بعهده خود فوتبالى ها گذاشته ميشه نه اينکه دو تا مجرى بشينن فقط در مورد اسپانسر حرف بزنن
  • بی نام IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 3
    و اما سوال اینجاست اگه قراره این پول به کارشناس خارجی داده نشه کجا هزینه میشه؟ به قول ظریفی: دیگی که برای ما نمی جوشه سر / چه سرِ سگ توش بجوشه چه کهره علی ایحال چیزی که برای ملت دخلی نداره چار باید نظر بدن؟
  • بی نام RU ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 3
    چرا هزینه هایی از که از جیب مردم میشه رو نظر سنجی نمی کنین؟ فقط تو این موارد میاین می پرسین؟ چرا موقعی که پول مردم رو بالا میکشن میلیارد میلیارد اختلاس می کنن یه آب خنک روش، نمی پرسین؟؟ بله موافقم چون در همه جای دنیا این امر عادی و اصلا جای طرح سوال هم نداره
  • منصور A1 ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    16 11
    آقای فردوسی پور در مملکتی که جوانان تحصیل کرده و با هوش آن با مدارک فوق لیسانس و بالاتر بیکار هستند. کار و بار خودش سکه است. هر شب و هر روز در حال کار "سخت " گزارشگری فوتبال " چه میکنی فلانی با این توپ " در حال اضافه کاری و فوق العاده ماموریت و حالا هم دعوت از بازیکنان خارجی به برنامه های مختلف فوتبالی. اگر این مملکت صاحب داشت امثال فردوسی پور و خیابانی و بقیه دارو دسته گزارشگران فوتبالی آنها باید غاز میچراندن .
  • بی نام IR ۰۶:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 7
    خیر ... ضرورتی نداره
  • بی نام A1 ۰۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    11 7
    20 هزار دلار برای حضور ستاره های جهانی در ایران در مقابل اختلاس هایی که میشه پولی نیست
  • salar IR ۰۶:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 2
    نه بدین صدا سیما بخوره
  • بی نام A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 8
    بله.کاملاموافقم.و نه بخاطر شخص آقای فردوسی پور بلکه بخاطر بالا بردن شخصیت ایران و رادیو وتلویزیونش که یه مقداری از هسته خودشون بیرون بیان و اگه قراره تو یه ورزش بین المللی باشیم الزاما باید دنیا رو بهتر بشناسیم.
  • امیر IR ۰۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 2
    اجازه تلویزیون خصوصی بدهند. نیازی هم نیست نگران هزینه باشند. اگر به شخصیت مردم احترام گذاشته نشه با شرایط موجود ...
  • محسن IR ۰۶:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 4
    من قبلا فکر میکردم مدیران تلویزیون سواد لازم برای انجام کاری که بر عهده اشان گذاشته شده ندارند ولی حالا به این نتیجه رسیدم که اونها نه تنها سواد ندارند بلکه بهره هوشی اشان هم زیر متوسطه و واقعا جای تاسف داره
  • بی نام RO ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 3
    به نظرم خیلی خوبه و مفیدتر از این همایش های الکی و بنر های مزخرفی هست که با کلی هزینه هر روز و در هر نقطه کشور داره برگزار میشه یا به در و دیوار نصب میشه و فقط باعث افسرده کردن مردم هستن. 4 سال یک بار یه چهره مطرح جهانی برای شرکت در برنامه حوزه تخصصی خودش بیاد ایران هیچ اشکالی مداره. اونایی که میان ایران برای همایش های الکی هزینشون بیشتر تازه برای اونا اسکورت هم میزارن
  • بی نام A1 ۰۶:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 8
    هرچی که صدا و سیما مخالف باشه ما موافقیم.والسلام
  • 1 IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    ما نباید پولمون به هیچ خارجی بدیم حالا فرقی نداره اسپانیایی باشه یا لبنانی یا فلسطینی یا یمنی یا عراقی یا بوسنیایی یا تاجیک یا روسیه یا چین یا ..........
  • بی نام A1 ۰۶:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    10 2
    آقای فردوسی پور بجای تقلید از برنامه های خارجی بهتر بود اصول اولیه ساخت یه برنامه ورزشی رو از آنها یاد میگرفت، در تمام دنیا اینچنین برنامه ها رو بازیکنان و مربیان سابق فوتبال اجرا و اداره میکنن و اکثر مهمانها هم از دوستان آنها هستن، شما فکر کنید این برنامه توسط دایی، مهدویکیا و یا جواد نکونام اجرا میشد قطعا هم بار فنی برنامه و پرداختن به اصل فوتبال رو بیشتر میدیدیم و هم مهمانهای خارجی راحتتر حاضر میشدن در برنامه شرکت کنن، مشکل اصلی اینجاست که آقایون حاضر نیستن حداقل بخشی از فضای انحصاری که براشون ساخته شده رو در اختیار دیگران قرار بدن و جالبتر اینکه وقتی با اقداماتشون مخالفت میشه با قهر کردن سعی در تحت فشار قرار دادن دیگران رو دارن.
  • مهرداد A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 6
    چرا که نه؟ 1در همه دنیا یک عرفه و بیننده های برنامه و در نتیجه درآمد تلویزیون از تبلیغات و اسپانسر بالا میره 2هزینه های حضور این ستاره ها توسط اسپانسرها تامین میشه 3حضور این ستاره ها باعث میشه مردم به سمت شبکه های ماهواره ای کشیده نشن. 4حکومت حاضره صدها و بلکه هزاران میلیارد هزینه کنه تا مردم به سمت ماهواره کشیده نشن،خب با این کار هدفشون تامین میشه
  • محمد IR ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    با این گرانی دلار و طلا و بیکاری .رئیس جمهورتون دیروز عصر از توچال بازدید کرد.محض اطلاع .
  • بی نام A1 ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 1
    در یک فضای ایده آلی و با فرض اینکه این پول در صورت عدم هزینه کرد برای این افراد در راه هایی برای افزایش بهره وری، ایجاد اشتغال پایدار جدید و نیز رفاه اجتماعی خرج بشه، من مخالف هزینه برای آوردن این افراد مفت خور مثلا ستاره هستم. نوعی از حس خود کم بینی و خود تحقیری به آدم دست میده. منتها تجربه ثابت کرده مثل طرح هدفمندی یارانه ها ، منابع خاصل از این صرفه جویی ها در جیب مردم نمی رود
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 1
    حالا اون پول بعد تو جیب مردم می ره ؟؟
  • آرنیکا IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 4
    بله کاملا موافقم وقتی اسپانسر پولش رو میده چرا که نه حضور کارشناسان مطرح در رشته های ورزشی باعث بالا رفتن سطح کیفی برنامه های تلویزیون میشه برنامه های صدا و سیما که اب دوغ خیاری هستن با وجود کارشناسای کشکی هم که دیگه انگیزه ای برای تماشای این برنامه نمی مونه لطفا برای ما دهه شصتی های مفلوک بخت برگشته عادل فردوسی پور ها رو فراری ندین بذارین بمونن
  • آرش DE ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 3
    من مخالفم چه کاریه این پولیو که میخوایین بدین به اینا بدین به من بزنم به زخم زندگیم از بی پولی شدم مثل آمریکا هیچ غلطی نمیتونم بکنم
    • حمید A1 ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      6 0
      کاش شماره حسابتم میزدی که خواستن پولو بدن بهت اسیر نشن
  • بی نام RU ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 3
    اون هزینه هایی هم که از بیت المال میبرین کربلا، نجف، سوریه انجام میدین رو هم تو نظر سنجی بزارین لطفا
    • آقای هالو IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      1 0
      کددددددددوووووووم ؟
  • بی نام EU ۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 4
    ما نریم خارج، یک وقت خدایی نکرده کسی هم پاش رو نگذاره ایران، ولی برای روز فلان و ترفیع شغلی بهمان و تشکر از ببدان، انقدر بنر و پوستر چاپ کنیم که خفه بشیم. کلا شدیم کره شمالی خودمون خبر نداریم.
  • بی نام IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    چه ایرادی داره ایران با این همه ثروت خیرش به خیلی ها رسیده و پولش خرج کشورهای زیادی میشه اختلاسگر ها و اقازاده هاشون هم که اونطرف دنیا حال میکن ویلا و ماشین های گرون قیمت و ..... هم مال دوستان هستش ملت ما با اینهمه بذل و بخشش از پویول هم دریغ نمیکنن حتی اگه از این هم وضعشون بدتر بشه
  • محمد A1 ۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    اگر از جيب بيت المال نباشد بلي.
  • ابوذر KW ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 2
    سلام صرف نظر ازاینکه هزینه ها را چه کسی یا چه ارگانی تامین می کند ، بهرحال این هزینه از جیب ملت و کشور ایران داده می شود بدون اینکه فایده ملموس و مشخصی داشته باشد. بیشتر خاطره گویی است تا تحلیل فوتبال. ضمن اینکه حتی اگر تحلیل هم باشد، ظرف یکی دو ساعت چیزی به دانسته های ما اضافه نمی کند. در کل اگر با دید ملی نگاه کنیم : هزینه ای که می دهیم با آنچه به دست می آوریم هیچ تناسبی ندارد. بنابراین مخالفم
  • بی نام IR ۰۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 3
    موافق نیستم چون باید به کارشناسان فوتبال خودمون بها بدیم تا کی باید همه چیز رو از بیرون داشته باشیم مگر ما کارشناسان و فوتبالیستهای توانا کم داریم. درسته اونا در فوتبال از ما جلوتر هستن ولی این دلیل نمی شه هویت خودمون رو فراموش کنیم. و پاسخ به بی خیال ها آیا حاضرید خرج یک ماه یا یک سال خانوادهتون رو بدید یک مهمان ببره و زن و بچه شما گرسنه بخوابن.
  • بی نام A1 ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 1
    اگه میدونستیم که در این وضعیت اقتصادی این پول در راه بهتری خرج میشه ،لزومی به دعوت از این بازیکن بازنشسته نبود . اما وقتی پول های این مملکت به اشکال گوناگون تلف میشه ،چه فرقی داره
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    حالا دعوا نکنید فعلا علی دایی و علی کریمی و .......این آسای خودمون رو دعوت کنن بعد برن خارج اینا هیچکدوم تلویزیون نمیان این کارشناسای خودمون دیگه واقعا تکراری شدن میتونن شفر برانکو دعوت کنن طوری نمیشه
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 1
    برجسته کردن این موضوعات برای انحراف افکار عمومی از مشکلات اصلی کشور است. از دست ملت صبح زنده باد ، شب مرده باد
  • امیرحسین باقری IR ۰۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 3
    مثلا اگر موافق نباشیم، به ما میرسه؟ جای درست مصرف میشه؟ سرمایه گذاری میشه؟ از تولید داخلی حمایت میشه؟ از مردم فقیر، دستگیری میشه؟ اگر پاسخ هرکدوم از سوالا بالا، بله هستش، من موافق پرداخت به فوتبالیست های خارجی نیستم، در غیر اینصورت بسیار موافقم لااقل برای چند ثانیه فراموش میکنیم در چه وضع بد اقتصادی و اجتماعی هستیم
  • بی نام DE ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 3
    اومدن این افراد به تلویزیون چه سودی به حال ما دارد فقط چند صد هزار دلار ارز از کشور خارج بشه حالا این ارز بخش خصوصی یا دولتی باشه البته جیب مافیا و دلال ها هم پر میشه.
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 3
    من به هیچ وجه موافق این هزینه ها به خصوص در این شرایط اقتصادی نیستم.
  • بی نام IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 3
    معمولاً این مهمانان حرف خاصی ندارند و بدیهیات را تکرار می‌کنند. فقط اسمشون بزرگه.
  • احسان IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 4
    چرا باید پول مفت بدن به یه خارجی؟ حالا هر کی میخواد باشه؟ تو این وضعیت اقتصادی فقط همینو کم داشتیم که خودمون دو دستی ارز رو تقدیم خارجی ها کنیم که از کشور خارج کنند.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      2 4
      کدوم پول مفت؟ اسپانسرهای این برنامه در ازای خدماتی که به مشتری می دن پول درمیارن و حق دارند برای پول خود و افزایش آن برنامه ریزی کنند. چرا افکارتان در اقتصاد دولتی فریز شده؟
    • بی نام A1 ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      3 1
      عزیزم شفر و برانکو و کیروش و ولاسکو هم خرجین ،خارجی بودن وهست و خواهند بود.
  • پپپ IR ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 4
    شاد کردن مردم خوبه حالا با یه بازیکن باشه یا برنامه طنز . تازه صدا سیما هم ب پول هنگفتی میرسه از تبلیغات.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    نه.صددرصد مخالفم
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 1
    الان یک میلیارد به مهمان خارجی داده شده و اجازه مصاحبه هم بهش ندادند این پول رو هم که اسپانسر از صدا و سیما خواهد گرفت و صدا و سیما هم از جیب مردم برمی دارد
  • محمد A1 ۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 3
    کاملاً مخالفم
  • بی نام A1 ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 3
    من ارز برای دارو‌ میخوام و نمی تونم بخرم کارشناس خارجی ارز بخواد اجحاف در حق بنده است
  • بی نام GB ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    12 3
    خدا وکیلی سامی اتویو چه حرف خاصی زد که بقیه کارشناسای ایرانی نمیتونند بزنند. این رفتار دعوت کارشناس خارجی از همون رفتار ایرانی ها در سالیان قدیم وقتی یک خارجی تو خیابون میبدیدند و ذوق زده میشدند نشیت میگیره. یا عکس گرفتن با برج آزادی توسط سربازها که میومدند تهران تا ببرند به فامیلهای شهرستانی اشون نشون بدند. این رفتارها همه ریشه اش یک موضوع است که در صورتهای مختلف خود را نشان میدهد. با سرخاب سفیداب آدم زشت رو نمیشه خوشکل کرد. پیشرفت که با دعوت بازیکن خارجی بعنوان مهمان به دست نمیاد. اینطوری یک پولی رو هم از کشور خارج میکنید.اگر بلدید توریست جذب کنید بیاد اینجا پول خرج کنه نه اینکه یکی رو بیارید یه پولی هم از ما دستی بگیره و گوشمون رو ببره.
  • بی نام IT ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 7
    نه به هیچ وجه. پولش اختصاص پیدا کنه به فقرا.
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    13 4
    ارز خارج ممنوع ، سفر خارجی ممنوع ، کالای خارجی ممنوع ، شخصیت خارجی ممنوع
    • بی نام IT ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      3 1
      خنده داره نه؟؟ میگن هر چیزو بزور جلوشو بگیری نتیجه عکس میده. باید بجای اینکارا بمانند دیگر کشورهای موفق در اقتصاد زیرساختها و امکانات را بروز و بیشتر کنند و همچنین فرهنگسازی هم در کنارش انجام بدهند.
  • بی نام RO ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 3
    بله من کاملا موافقم چه اشکالی داره
  • بی نام IR ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    بایستی دید هدف از آوردن فرد معروف چیست؟ آیا فقط صرف معروف بودن او باعث حضور شده یا حضور او می تواند برای کشور در خارج چهره خوبی بسازد و کمی از تبلیغات شدید منفی غربی ها بکاهد. آیا هدف آموزش است ؟ آیا هدف جذب بیننده بیشتر است؟
  • احمد A1 ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 2
    خوب سرگرممون کردین کاش مثلا می پرسیدی: با هزینه چندین میلیارد دلاری کشور برا فلان گروه فعال در اون کشور موافق هستیم یا نه؟
  • ایرانی IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    به نظرم با توجه به وجود اسپانسر مشکلی برای حضور کارشناسان خارجی نیست . منتها افتضاحی که صداوسیما در عدم حضور پویول در استودیو به بار آورد طرز تفکر مسئولین این رسانه رو نشون داد. واقعاً باید گفت برایشان متاسفم. بیننده که ندارند . برنامه ها که سطح کیفی بسیار نازلی دارند. این عادل فردوسی پور و جناب خان رو هم از صداوسیما بگیرند انصافاً باید تعطیلش کنند
  • بی نام IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    بله پولش تو جیب اونا بره بهتره تا بره تو جیب آقازاده ها
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    خیر ،یک ریال هم نباید پرداخت بشه برا این موضوع کم اهمیت
  • بی نام IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 2
    بالاخره یک جا نظر مردم مهم شد
  • هاشم IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 2
    من کاملا مخالفم. دلار نباید از ایران خارج شود.
  • بی نام A1 ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 1
    من موافق نیستم چون حضور کارشناس فوتبال به این شکل کمکی به فوتبال نمیکنه ولی حضور مربی خارجی خوبه نمونش همین کیروش
  • بی نام IR ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 1
    اسپانسر پولشو از گواتمالا نمیاره... از جیب مردم میده ...
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    به نظرم تو این وضعیت اقتصادی مهمترین مسئله قیمت ارز دلار سکه خودرو گرانی بدبختی مردم است نه پویول و صداوسیما ... هر روز یک بحث برای پیچوندن مردم پیدا میکنید انصافا .
  • بی نام IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    اینکه بازیکن خارجی دعوت بشه یا نشه یه مسئله است .اما خیلی بدترش این که دعوت شده ،اومده با زورگویی برنامه رو کنسل کردن.امروز تو یه سایت خارجی دیدم پویول درباره این مسئله بدتر مصاحبه هم داشته متاسفانه
  • محمد A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    به نظر من وقتی مخاطبی برای صدا و سیما وجود نداره باید تمام بودجه صدا و سیما حذف بشه . 21کانال بدون مخاطب، 1500 میلیارد بودجه
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 0
    چرا خبر آنلاين سوال نميزاره "آيا موافقيد که اموال ممکلت در کشورهاي ديگر مثل فلسطين و لبنان و سوريه و يمن و بحرين هزينه بشود؟"
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    سلام . باید دید این مقدار که هزینه می کنیم چقدر به نفع ورزش و نشاط جامعه می شود. 2 یکی نشاط را دزر ورزش می بیند ، یکی در گردش و مسافرت و یکی در مجالس مذهبی . مهم خروجی کار است . مثلا شما 10 هزار تومان برای برنامه مذهب هزینه کنی ولی نتیجه نگیری ، پولت را دور ریخته ای .
  • بی نام A1 ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 0
    اکثریت ملت عضو حزب باد هستند...
  • بی نام A1 ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 1
    چطور برای اجلاس سران عرب و افریقایی پول هست بهتریت هتل های ایران در اختیارشان هست حالا پویول شد اخه دستتون رو شده واسه ملت دروغ بسه خجالت بکشین
  • بی نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    هرجور ارتباط مثبت با دنیا خوبه
  • سعید IR ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 0
    عادت کرده صداوسیمابه بی حرمتی حالاکه اومده بود خیلی خیلی زشت بودنذاشتن بیان توبرنامه به کی خواستن دهن کجی کنن معلوم نیس اکثرمردم ناراحت شدن قضیه آقای ملک مطیعی خانم کتایون ریاحی و.. هنوزیادمون هس ایناکی میخان دس ازجون مردم بکشن معلوم نیس
  • بی نام IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 4
    آمدن افراد نامی و مشهور باعث رشد فوتبال کشور و معرفی فوتبال کشور به دنیا میشود ضمنا آوردن مفسرین و تحلیلگران برجسته ورزشی به تعمق و سرعت رشد فوتبال کمک کرده وباعث توجه مربیان داخلی به علم روز فوتبال بجای جنگ های روانی و حاشیه سازی و فوتبال سنتی میشود.پول برای خرج کردن است نمیشود فوتبال را رها کرد یک برد فوتبالی سبب ایجاد غرور ملی و فضای شور ونشاط و روحیه "ما میتوانیم" خواهد شد
  • بی نام IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 4
    بله موافقم 1 باعث افزایش دانسته ها میشه و اصولا زندگی انسان به تبادل بسته است.پس چنین فرد با تجربه ای اطلاعات مفیدی می تونه انتقال بده 2 این پول برای کشور هزینه نخواهد شد 3 هزینه های خیلی بیش از این برای امور بی فایده صرف میشه 4 اندک دل خوشی شناخته شدن در جهان
  • بی نام A1 ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 2
    مردم مخالف صرف هزینه های بیت المال برای خرید خودروهای میلیاردی آقازاده ها هستن مخالف صرف هزینه برای جلسات بی فایده مسئولین هستن مخالف اختلاس ، دزدی ، رانت و هزارو یک بلایی که این مسئولین به سر مردم میارن ظاهرا تنها کسایی که مخالف حضور ایشون در برنامه بوده خود مسئولین هستن چون با شادی و خوشحالی مردم مشکل دارن...
  • مصطفی A1 ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    نه اصلا
  • شهرام A1 ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 0
    خیر به هیچ عنوان
  • بی نام GB ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 1
    فرقی نداره به ما که نمیرسه .هر کی خورد خورد نوش جونش .
  • بی نام US ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    از بازيكن خارجى دعوت كنيم بيان چند صد مليون بگيرن براى دوساعت برنامه كه چى بشه؟ مگه پول مفت داريم در اين اوضاع اقتصادى مملكت
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 3
    در کل با هر چیزی که باعث شاد شدن ملت بشه مخالفم اگه میخواید دعوت کنید مداح دعوت کنید هر چقدرم پول بدید اشکال نداره
  • بی نام A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    اين کار بسيار خوب بود نبايد به يه عده اي اجازه داد با اين مشکل ارز پول مملکت را به بهانه هاي مختلف چپاول کنند
  • بی نام A1 ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 1
    درسته که دراين مملکت هر کاري بشه يه عده جوان ناغافل را در فضاي مجازي بر عليه ان تحريک ميکنند ولي ما خودمونو دست کم نگيريم پولمون را برا جوونامون خرج کنيم از کارشناس خودمون استفاده کنيم
  • بی نام A1 ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 3
    عالي بودمن مدير شبکه 3 را نميشناسم ولي هرکسي هست درود بر غيرت وشرفش اين توهينها را به جان ميخرد ولي براي من وشما وديگران از اين ملت از خودش وابروش مايه ميگذارد
  • بی نام A1 ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    7 2
    اقاي فردوسي پور بخاطر اين مردم مشهور شده با پول اين مردم برا خودش کاسبي راه انداخته خواهشا خودت بخور ولي ديگه بيت المال را درحلقوم خارجيها نريز
  • بی نام A1 ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 3
    خوب بود مگه ما کارشناس کم داريم که حاضرن با ماشين شخصي به صدا وسيما بيان پول بيت المال را هم نگيرن
  • بی نام A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 4
    ببخشيد يه خارجي بياد پول کلاني که سهم من وشما هست را بگيره وبره اين کجاش ارتباط با دنيا هست
  • بی نام A1 ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    5 6
    اقاي بي نام شما که ميگي ارتباط با دنيا خوبه منظور دنيا از ارتباط با ما دوشيدن ما هست مثل عربستان بيچاره ولي ارتباط موقعي خوبه که اول اقتدارمون را حفظ کنيم بعد در ارتباط حقومن را ازشون بگيريم
  • بی نام A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    6 6
    مرحبا بر مدير شجاع شبکه 3 هر کس که جلو زياده خواهيهاي فردوسي پور را بگيره شجاع هست
  • بی نام A1 ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 5
    اگر فردوسي پور از جيب خودش بده خيلي هم خوبه که کارشناس خارجي بياره ولي از جيب مردم بدبخت نه
  • بی نام IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 0
    کلا ورزش باید خصوصی سازی شود.پول مردم رو به هیچ کس ندهید
  • علی A1 ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    9 0
    من مخالفم اما جنس مخالفت من اقتصادی نیست بلکه با روح برنامه همخوانی نداره. یه سئوال مطرح میشه تا ترجمه بکنن و از مهمان جواب بگیرن و برای مردم بازگو کنن زمان زیادی تلف میشه و برنامه را از هیجان میندازه و در مدت زمان زیاد مطالب کمی منتقل میشه. در مراسم قرعه کشی فیگو را آوردن و در بازی با مراکش هم اتوئو اومد من در هر دو برنامه حوصله ام سر رفت ضمن اینکه عادل هم سئوالات بیخود زیادی میپرسید. از نظر من اگر قراره چنین مهمانهایی داشته باشیم به صورت ارتباط تلفنی یا تصویری باشه خیلی خیلی بهتره و البته بسیار مختصر و با سئوالات مهم و پاسخ کوتاه.
  • علی A1 ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    8 2
    اما در مورد جناب پویول بایستی بگم که ممکنه من مخالف باشم اما نمیپذیرم وقتی مهمان دعوت میشه با بهانه های بنی اسرائیلی جلوی حضورش در برنامه گرفته بشه و به آبروی کشور چوب حراج بزنن.
  • بی نام US ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 1
    فعلا فوتبال و حاشیه هاش شدن وسیله ای برای منحرف کردن توجه مردم به فاجعه سقوط ارزش پول ملی و فروپاشی اقتصادی
  • پرویز US ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 2
    اگر بناست کارشناس خارجی نیارن تلویزیون در تمام برنامه ها باید ممنوع بشه از جمله کارشناس های سیاسی که مدام به شبکه افق ،پرس تی وی و... میارن.مطمئنا کارشناسهای سیاسی فی سبیل الله تو صدا و سیما حضور پیدا نمی کنند
    • پرویز A1 ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      0 0
      پاسخ به ناشناس:بله مقایسه میکنم مثلا کارشناس سیاسی خارجی چی میخواد بگه،میخواد بگه آمریکا بده ما خوبیم خب همین رو بدن حسن عباسی پر حرارت تر میگه اون قدر هم پول نمی خواد
  • علی A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    1 1
    در کل خوب بودن حال مردم رو خیلی دوست دارم ولی با توجه به شرایط حال حاضر اقتصادی و اوضاع دردناک مردم زلزله زده و وضعیت بد مردم عزیزمون در ابادان و خرمشهر که حتی آب خوردن ندارن احساس میکنم این کار دهن کجی کردن به مصیبت های مردم ایرانه
  • بی نام A1 ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 3
    آقاي فردوسي پور قربون چشات امروز تکنولوژي انقدر پيشرفت کرده که از همون جا بتوني بصورت انلاين صحبت کني پول اگر زيادي داري فقير هم زياد داريم ميخواي ادرس بدم
  • بی نام A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 2
    چرا بعضيها تا اسمش مياد به اين مداحها گير ميدن اول مداحها تعداد کميشون پولکي هستن انقدر وضع مالي درست ودرماني ندارن که پول بليط را هم بدن بعدش دين ما را تبليغ ميکنن اگر در شهري مداح خوبي داشته باشه نميرن مداح از ...بيارن بعد اگر خرجي هم باشه همون فقرا از جيب ميدن نه از بيت المال
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    3 2
    بالاخره يه نفر پيدا شد که جلو دزدي وچپاول وخروج ارز از کشور را بگيره اين مدير واقعا مديره فردوسي پور صدا وسيما وبيت المال را از خودش ميدونه بايد يه مرد جلوش را بگيره هر چند من بي خبر از همه جا هم فحشش بدم فردوسي پور در شبکه 3 شده ديکتاتور
  • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    4 2
    اي مرحبا تا حالا کجا بيدي که اقاي گزارشگر ششصد هفتصد ميليون ناقابل را داد به فيگو
    • بی نام A1 ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
      0 0
      نه می خواست بده به شما
  • بی نام A1 ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 2
    دس رو دلم نذار دوستاي پويول مثل پيکه را اميري سکه يه پول کرد چرا شما اينقدر پويول پويول ميکنيد فردوسي پور از حالا به بعد وحيد وحيد يا اميد اميد کنيد
  • بی نام A1 ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 0
    فقط میتونم به شما بگم متاسفم.در‌چه موارد مهمی از مردم نظر میخواین به جای این بپرسید اگر اون هفته ۱۰ میلیون تومن داشتی دلار یا سکه یا طلا میخریدی امروز میفروختی چقدر داشتی.یا نه اینجوری میپرسیدید اون هفته ۱۰میلیون پول داشتی تا این هفته ۵۰۰ روش گذاشتی الان چقدر پول داری.
  • شاهین A1 ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    0 0
    چرا که نه؟ همه جای دنیا مرسومه و این ابروریزی ها و اداها فقط مال ماست چون عده کار نابلد عهده دار امور هستند وهر کاری دلشون میخواد میکنن از طرف دیگه مگه اگه این پولها رو ندن میدن به مردم یا چیزی برای مردم میسازن یا اندوخته مملکت میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نمیدن که خودشون بخورن گواینکه اینگونه پرداخت ها وسیله اسپانسر ها انجام میشه و اساسا ربطی به پول مملکت نداره لپ کلام اینه: یک عده با هرچی مردم بخواهند مخالفت میکنن و خودشون رو قیم ملت میدونن و نه کار بلدن و نه فرهنگ و دانش دارن و فقط دنبال پر کردن جیب مبارک از سفره ایست که قیم مابانه پهن کردن
  • بی نام A1 ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
    2 0
    مقصر احمدی نژاد
  • بی نام A1 ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    حالا که جلو دوربین نیومد پولشو نگرفت.. اگر مخالف بودن چرا تا تهران اومد.. نمیشه به یه مدیر اختیارات بدن بعد وسط کار پشیمون بشن یهو بزنن زیر همه چیز.. میگن با اتوئو و فیگو مخالف بودن می تونستن یه تذکر جدی بدن که مهمون بعدی نیاد، نه که طرف تا پشت در اومده راهش ندادن.. برای مخاطب هم ارزش قائل نیستن برای خودشون ارزش قائل باشن..
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    كلا بهتره كسي نياد كسي هم نره، كم كم بشيم كره شمالي چطوره؟
  • بی نام IR ۰۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 0
    خیلی خوب میشد می آمد چون از خیلی از اونهایی که ادعا دارن و عمل ندارن انسان تره بیوگرافی شو ببینید لطفا .
  • رضا A1 ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    2 1
    به نظر من اینکه بعضی از افراد فقط بخاطر اینکه از نظر معشیتی مشکلات دارند حضور ایشان را در برنامه نفی میکنند نظر کاملا غیر منطقی و تماما به دلخواه اشخاصی است که سعی دارند با اینگونه نظر سنجی ها مردم رو فریب بدهند هیچ حرکت بزرگی و هیچ موفقیتی بدون تلاش و صرف هزینه و انتقال دانش به دست نمیاد خواهشا با گذاشتن اینگونه نظر سنحی های غیر کارشناسی مردم رو گول نزنین این یک مورد ورزشی هست و ربطی به معیشت مردم و یا پول حقوق کارمند و کارگر نداره.
  • علی IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۴
    1 1
    اخذ مالیات بانرخ بالای 50درصد از متولیان این گونه برنامه ها عدالت را به جامعه برمی گرداند. مانند سایرکشورها می بایست مالیات ان قبل از هر گونه پرداختی اخذ گردد .
  • بی نام A1 ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    خیر، موافق نیستم
  • نگار IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۵
    0 0
    بله صد در صد . چرا که نه . ما چیزی از کشورهای دیگه کم نداریم ولی برامون کم گذاشتن