رهبر انقلاب: حمله‌ سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است/ سخنان ترامپ دروغ واضح و فاضح است

مقام معظم رهبری حمله امروز به سوریه را یک جنایت خواندند.

به گزارش خبرآنلاین، رهبر انقلاب، هم‌اکنون در دیدار مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی فرمودند:حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است. بنده صریحاً اعلام می‌کنم رئیس‌جمهور آمریکا، رئیس‌جمهور فرانسه و نخست‌وزیر انگلیس جنایتکارند و جنایت کردند؛ طَرفی هم نخواهند بست، سودی هم نخواهند برد؛ همچنان‌که در سال‌های گذشته در عراق، سوریه،‌ افغانستان حضور پیدا کردند و از این قبیل جنایات انجام دادند و سودی هم نبردند.

ایشان اظهار داشتند: آن کسانی که دیروز آشکار و غیر آشکار از داعش حمایت می‌کردند، امروز ادعا می‌کنند که در مقابله‌ی با آن‌ها حضور داشتند و آن‌ها را شکست دادند! آن‌هم به دروغ، چنین چیزی نیست. آن‌ها هیچ دخالتی نداشتند.

رهبری فرمودند: در این نطقی که رئیس جمهور آمریکا همین چند ساعت قبل از این کرد میگوید که ما توانستیم داعش را در سوریه شکست بدهیم؛ دروغ واضح و فاضح! آنها آنجایی که لازم دانستند وارد شدند و کمک کردند آنجایی که عناصر اصلی داعش در محاصره بودند وارد شدند و آنها را نجات دادند ... قبل هم در ایجاد داعش آنها موثر بودند.

ایشان تاکید کرد: با پول سعودی و امثال سعودی آنها توانستند این موجودات خبیث را به وجود بیاورند و به جان ملت عراق و سوریه بیندازند؛ منتها مقاومت در مقابل آمریکا و در مقابل عوامل آمریکا توانست این دو کشور را نجات بدهد بعد از این هم همین جور است.

رهبر انقلاب تصریح کردند: همین چند روز قبل از این، رئیس‌جمهور آمریکا گفت ما ۷ تریلیون [دلار] در منطقه‌ی غرب آسیا -به قول او خاورمیانه- خرج کردیم و هیچ‌چیزی گیرمان نیامد؛ راست می‌گوید، چیزی گیرشان نیامده است و بعد از این هم آمریکا هرچه خرج کند، در این منطقه هیچ‌چیزی گیرش نخواهد آمد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

29216

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 769547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =