قرارداد سروش رفیعی با الخور به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ قرارداد یک ساله سروش رفیعی الخور قطر به پایان رسیده و او چند گزینه را پیش روی خود می بیند؛ رفیعی حالا پیشنهادهایی از یونان و بلژیک را مقابل خود می بیند که البته برای او چندان جذابیت ندارد و فصل گذشته پس از جدایی از پرسپولیس نیز رغبتی به این انتقالات نشان ندارد. دو گزینه دیگر رفیعی بازگشت به فوتبال ایران یا ادامه فوتبال در باشگاه های دیگر قطری است که پیشنهادات مالی مناسبی به او ارائه بدهند. در این بین مدیران باشگاه سپاهان از یک ماه پیش مذاکرات خود را با این هافبک ارزشمند آغاز کرده اند، اما هنوز در انتظار پاسخ رفیعی هستند.

در سوی دیگر مدیران پرسپولیس به شدت خواهان بازگرداندن این چهره به جمع شاگردان برانکو هستند، اما بسته بودن پنجره نقل و انتقالات مهم ترین مانع در نهایی شدن این انتقال است و همین موضوع سبب می شود که ابهاماتی در این خصوص وجود داشته باشد. البته مدیران پرسپولیس با توجه به رایزنی هایی که داشته اند، امیدوار به پایان دادن محرومیت باشگاه و تعلیق حکم هستند ولی در صورتی که در این مسیر موفق نباشند، سروش می تواند نیم فصل را در تیم دیگر بازی کند و با پایان محرومیت پرسپولیس به این تیم بازگردد.

در نهایت حدس زدن این موضوع که به عنوان مثال باشگاهی مانند سپاهان حاضر به عقد قرارداد کوتاه مدت با رفیعی نیست، چندان دشوار نیست و در نهایت باید منتظر بمانیم و ببینیم که این هافبک ارزشمند که ویژگی های او باعث متمایز شدنش در پنجره نقل و انتقالات شده، کدامیک از مسیرهای اشاره شده در بالا را برای ادامه فوتبال حرفه ای خود برمی گزیند.

 

256 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =