نیروهای جنبش انصارالله روز جمعه مانع از اجرای عملیات جابجایی دریایی و پیاده‌کردن نیرو توسط ائتلاف متجاوز در ساحل غربی این کشور شدند. همچنین این نیروها در عملیاتی امنیت پایگاه‌های استراتژیک در استان لحج را تضمین کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از وب سایت شبکه خبری المسیره نت وابسته به انصارالله یمن، یگان‌های ویژه نیروی دریایی و دفاع ساحلی این جنبش روز جمعه موفق شدند عملیات جابجایی و پیاده کردن نیروهای وابسته به دولت مستعفی یمن با قایق‌های جنگی پیشرفته در ساحل غربی یمن را ناکام بگذارند.

این خبرگزاری افزود: این یگان‌ها نیروهای هادی را که با نیروهای حاضر در ساحل غافلگیر شده بودند، مجبور کردند پس از تحمل خساراتی پیش‌بینی نشده عقب‌نشینی کنند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده نیروهای انصارالله توانستند از تحرکات نیروهای هادی با طرح ریزی و پشتیبانی ائتلاف متجاوز سعودی باخبر شده و برای عملیات آنها در ساحل غربی از پیش آماده شوند.

در جبهه زمینی نیز خبرگزاری سبأ گزارش داد، درگیری‌ها میان دو طرف در جبهه صحرای میدی بیش از ۱۵ ساعت ادامه داشت و نیروهای انصارالله موفق شدند یک تانک مدل آبرامز و پنج خودروی زرهی متجاوزان را زمین گیر کنند.

از طرف دیگر شبکه ماهواره‌ای المسیرة یمن به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز جمعه توانستند طی یک عملیات نظامی ویژه و وارد آوردن خسارت و تلفاتی به دشمن، امنیت پایگاه‌هایی استراتژیک مقاومت یمن در استان لحج را تامین کنند.

به گفته این منبع، در عملیات یاد شده تعدادی از نیروهای دشمن کشته و زخمی شده و اسلحه و مهمات آنها منهدم و یا به غنیمت گرفته شد.


انصارالله یمن نیروهای متجاوز را با نسل جدیدی از موشک‌های خود هدف گرفت


منابع یمنی اعلام کردند که انصارالله یمن با یک فروند موشک بالستیک جدید نیروهای ائتلاف عربی را هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از اسپوتنیک، منبعی در یگان موشکی ارتش یمن از نوع جدیدی از موشک‌های بالستیک خبر داد که روز جمعه علیه نیروهای ائتلاف عربی در یمن به کار گرفته شد.

به گفته این منبع این نوع جدیدی از موشک‌های بالستیک بسیار پیشرفته است و برای اولین بار به کار گرفته شده است.

این منبع تأکید کرد که موشک جدید ویژگی‌های منحصربفردی دارد و هدف را با دقت در ساحل غربی مورد اصابت قرار داده و منهدم کرده است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 786928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    15 8
    از این خبر واقعاً بال در آوردیم. اصلاً از خوشحالی و فقط به عشق انصاراله امشب با ووووزلا میریزیم توی خیابون و جشن می‌گیریم.
  • بی نام IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    7 4
    اسپوتنیک آخرین نرخ جدید دلار و ارز سکه، و اخرین نرخ افزایش تورم اجاره بها و افزایش در سبد اقلام مصرفی مردم ایران را اعلام نکرد؟ ...
  • بی نام IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    3 6
    آتش زدن پول ايراني و شليک آن براي برخي قهرمان بازي و دود عوارضش باز در چشم مردم ايران
  • بی نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۰
    3 6
    اين کارها فقط دودش چشم مردم ايران ميره