در روز دوشنبه ۲۶ شهریور، اخباری درباره واکنش روحانیت به ورود سیاست در عزاداری‌ها، تصمیم غیرمنتظره واشنگتن درباره کره جنوبی و کی‌روش گزینه تراکتورسازی مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، واکنش آیت‌الله مجتهدشبستری ‌به حاشیه‌ٔ نشستن کنار احمدی‌نژاد در صدر اخبار نشست. نقل قولی از محمود صادقی با عنوان اف‌ای‌تی‌اف در شناسایی عوامل تروریستی حمله به مجلس نقش داشت هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین واکنش روحانیت به ورود سیاست در عزاداری‌ها را نیز خواندند.

در سرویس اقتصاد، بازار ارز نیمه تعطیل شد پربازدیدترین خبر بود. کاربران همچنین خواستند بدانند ابرتورم در راه است؟ قیمت خودرو دوشنبه‌ ۲۶/ ۱۳۹۷/۰۶/ کاهش ۲ تا ۵ میلیون تومانی قیمت‌ها نیز کلیک زیادی خورد.

در سرویس فرهنگ، حاشیه‌های یک برنامه پخش شده از شبکه «من و تو» توجه کاربران زیادی را جلب کرد. پخش سریال پرحاشیه ممنوع شد نیز دیده شد. کاربران همچنین واکنش پیمان معادی پس از دیدن تصویر «ابدویک روز» در کتاب درسی را خواندند.

در سرویس جامعه، خبر جعل مدرک تحصیلی، کار دست وزیر سابق بهداشت داد مورد توجه قرار گرفت. گرفتن عوارض عبور از تونل و بزرگراه‌های تهران کلید خورد دیگر پربیننده این سرویس بود. خواستگاری از خانم مهماندار هواپیما حین پرواز اشک او را درآورد هم دیده شد.

در سرویس بین‌الملل، واشنگتن درباره کره‌جنوبی یک تصمیم غیرمنتظره گرفت خبر پربازدیدی شد. لشگرکشی سنگین نظامی ترکیه به ادلب دیگر خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. خبر سفارت ایران در یونان مورد تعرض قرار گرفت نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، خبر کی‌روش گزینه تراکتورسازی تعجب کاربران را در پی داشت. تبریز به کازان با هلی‌کوپتر اختصاصی! دیگر پرکلیک این سرویس بود. اتفاق تکراری برای طارمی این بار در قطر هم بیننده زیادی داشت.

241244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 805472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =