ایسنا نوشت: مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آقای روحانی مقداری در تنگنای انتخاب افراد قوی‌تر قرار دارد و ممکن است در مجلس شورای اسلامی هم مشکلاتی باشد و با تغییرات همراهی نکنند، اما با وجود این محدودیت‌ها آقای روحانی دلش می‌خواهد که چنین کاری را انجام دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مسیح مهاجری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کابینه و نیز طرح پیشنهاد تغییر وزرای اقتصادی، اظهار کرد: اصل تغییر در شرایط فعلی مطلوب است. اکنون که آقای همتی جایگزین آقای سیف در بانک مرکزی شده است شاهد تحولی در روحیه مردم هستیم که خود این تحول واقعا مفید است البته که امیدواریم که کارهای عملی نیز انجام شود که مفید باشد، اما معتقدم دولت باید چند نفری را تغییر دهد که هم در روحیه مردم در جامعه تحول ایجاد شود و هم افراد توانایی بیاورند که در کابینه حضور داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که خبرهایی داریم که نشان می‌دهد رییس جمهوری به دنبال ایجاد تغییرات در دولت است، گفت: البته آقای روحانی مقداری در تنگنای انتخاب افراد قوی‌تر قرار دارد و ممکن است در مجلس شورای اسلامی هم مشکلاتی باشد و با تغییرات همراهی نکنند، اما با وجود این محدودیت‌ها آقای روحانی دلش می‌خواهد که چنین کاری را انجام دهد.

مدیر مسئول روزنامه جمهوری اسلامی با بیان این‌که در حال حاضر باید وزارتخانه‌های اقتصادی در اولویت تغییرات قرار گیرند، اظهار کرد: البته این نظر ما در شرایط فعلی است و ممکن است در آینده نظرات دیگری هم داشته باشیم.

 

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =