در دیدار رییس فدراسیون تیراندازی با استاندار آذربایجان‌غربی، بر لزوم توجه ویژه به رشته تیراندازی تاکید شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان که به ارومیه سفر کرده بود در دیدار با شهریاری استاندار آذربایجان غربی بر لزوم توجه ویژه به توسعه زیرساخت های رشته تیراندازی تاکید کرد.

علی دادگر در این دیدار گفت: شاهد درخشش ورزشکاران استان آذربایجان غربی در مسابقات مختلف کشوری هستیم به طوری که در مسابقات برترین های کشور، نیمی از فینالیست ها از این استان بودند و هر چهار رتبه برتر نیز به ورزشکاران این استان اختصاص یافت.
وی ادامه داد: برای توسعه هرچه بیشتر این ورزش در این استان، فدراسیون مبالغی برای توسعه زیرساخت ها اختصاص خواهد داد و در این راستا امروز سالن تیراندازی سلماس به بهره برداری خواهد رسید.

محمدمهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی هم گفت: استانداری آذربایجان غربی برای رشد و توسعه این ورزش که در دین اسلام نیز به آن توجه ویژه شده، کمک خواهد کرد و در این راستا مبلغی برای خرید تجهیزات رشته تیراندازی و توسعه زیرساخت های این ورزش در آذربایجان غربی توسط استانداری استان اختصاص خواهد یافت.

گفتنی است، علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان برای شرکت در مجمع انتخاباتی آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود که ظهر امروز، حبیب‌الله قربانی با کسب تمامی آرا، برای دوره چهار ساله به عنوان رییس هیات انتخاب شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =