در روز چهارشنبه ۲۱ شهریور اخباری درباره دلار در سراشیبی سقوط، اتهام آزار و اذیت جنسی به سخنگوی نتانیاهو و همچنین درگذشت حسین عرفانی دوبلور پیشکسوت مورد توجه قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، عکسی متفاوت از تیپ وزیر اطلاعات در صدر اخبار نشست. خبر پنج‌شنبه آسمان تهران بارانی می‌شود هم مورد توجه قرار گرفت. کاربران همچنین پاسخ محسن رضایی به یک انتقاد با لحن نامناسب را خواندند.

در سرویس اقتصاد، مخاطبان خواستند بدانند تورم بزرگ در راه است؟ کاربران دلار در سراشیبی سقوط را خواندند. احتمال رفع ممنوعیت واردات خودرو در ماه‌های آینده دیگر خبری بود که مخاطبان بر روی آن کلیک کردند.

در سرویس فرهنگ، عذرخواهی آناهیتا همتی به خاطر پست جنجالی‌اش پربازدیدترین خبر بود. همچنین عکس یادگاری دلگیر از پشت صحنه «قهوه تلخ» توجه کاربران زیادی را برانگیخت. کاربران از خبر درگذشت حسین عرفانی، دوبلور پیشکسوت نیز متاثر شدند.

در سرویس جامعه، خبر کاشت ماری‌جوآنا در پشت‌بام منزل مسکونی در نیاوران تعجب کاربران را در پی داشت. در ادامه، پارتی شبانه برای بخت‌گشایی لیسانسه‌ها مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس بین‌الملل، چرا ایران در کانون توجه ترامپ است؟ خبر پربازدیدی شد. سخنگوی نتانیاهو به آزار و اذیت جنسی متهم شد هم خبری بود که کاربران روی آن کلیک کردند. اتهام‌زنی نیکی‌هیلی علیه ایران نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، خانه لاکچری سرور جباروف به پادو رسید! پربازدیدترین بود. ورزشکاری که قرار بود تست دوپینگ بدهد از هتل فرار کرد نیز توجه کاربران را جلب کرد. منتقدان محترم کی‌روش! دالیچ شجاع‌دل جلوی اسپانیا له شد دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =