۰ نفر
۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۴:۴۰

عباس خامه یار دیپلمات سابق وزارت خارجه و کارشناس مسائل خاورمیانه در ویدئو زیر به مرگ خاشقچی و نحوه به دام افتادن بن سلمان در کافه خبر خیر آنلاین پرداخته است. وی می گوید خاشقچی عمق وحشی گری زمامداران سعودی را درک نکرده بود.

عباس خامه یار

52312

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس A1 ۰۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 1
    سلام، حکومتهای استبدادی وخودکامه مانند حکومت عربستان که خودرا مالک وصاحب مردم می دانندوارزشی برای مردم قائل نیستندبرای ادامه وتثبیت جکومت ظالمانه خود از هیچگونه جنایتی رویگردان نیستند.این حکومتها چون جایگاه وپایگاه مردمی ندارندو طرفداران آنها فقط در مشتی جیره خوار ومواجب بگیر تعریف می شودبرای ادامه جکومت خود به کشورهای خارجی وابسته می شوند.زلزله فروپاشی جکومت جنایتکار آل سعود شروع شده ودیری نخواهد پایید که حتی حامیان غربی آنها هم برای حفظ ظاهر خودرا کنارخواهند کشیدوحتی برای تعریف منافع جدید دست به تغییر در عربستان بزنند.
  • بی نام A1 ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    1 0
    یعنی این آقای کارشناس به اندازه یک شخص نا آشنا گفت "نمی دانم"، "باید ببینیم در آینده چه می شود"، "حتما اینطور بوده" در حالی هیچ شواهدی ارایه نکرد.
  • پناهی IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
    0 0
    با سلام ترور آقای خاشقچی قلب تمامی آزادی خواهان جهان را به درد آورد و نشان داد غرب برای حفظ منافع خودش حتی حاضر است نویسنده منتقدی که از دل جامعه عربستان برخاسته و رنج این ملت را بیان میکند به دست حاکمان آل سعود دهد تا با دردمندانه ترین روش قطعه قطعه کند و دم نزنند لیبرال دموکراسی آمریکایی یعنی این