درخشش نخبگان مهارتی استان سمنان در هجدهمین المپیاد ملی مهارت

نخبگان مهارتی استان سمنان در هجدهمین المپیاد ملی مهارت موفق به کسب 3 مدال برنز و 3 دیپلم افتخار گردیدند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین فاطمه منصوری مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با اعلام این خبر گفت : تیم نخبگان مهارتی استان با کسب 3 مدال برنز و 3 دیپلم افتخار در هفدهمین مسابقات ملی مهارت، انتخابی مسابقات جهانی روسیه در استان البرز، به کار خود پایان داد .
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سمنان با معرفی افتخار آفرینان استان در این دوره از مسابقات گفت : پوریا جهان در رشته تراش CNC، منصور خالقی در رشته فرز CNC، نسرین عباسی در رشته فناوری مد با کسب مدال برنز و فاطمه نیک منش در رشته آشپزی، مجتبی صادقیان در رشته طراحی مهندسی مکانیک و رضا نوری در رشته نگهداری ماشین های سنگین با کسب دیپلم افتخار برای استان سمنان افتخار آفریدند.
وی افزود : 13 جوان نخبه برگزیده استان، پس از رقابت در مراحل شهرستانی و استانی این دوره از مسابقات به مرحله کشوری راه یافتند که اين تعداد در 13 رشته شامل : فرز و تراش CNC، طراحی مهندسی مکانیک، طراحی گرافیک ، طراحی و توسعه وب ، مدیریت سیستم های تحت شبکه، الکترونیک، کنترل صنعتی، آشپزی، فناوری مد، نگهداری ماشین های سنگین، فناوری اتومبیل و نقاشی خودرو به رقابت پرداختند.
فاطمه منصوری ضمن تقدیر از تلاش کاروان اعزامی استان به سرپرستی مهدی دارایی خاطر نشان ساخت : تیم نخبگان مهارتی استان علیرغم کمبود بودجه و امکانات توانستند موفق به کسب مدال و دیپلم افتخار شوند.

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به عنوان نماينده ايران درسازمان جهاني مهارت(WSI) به طورسالانه مسابقات ملی مهارت را در کشور برگزارنموده و برگزيدگان آن را جهت شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر دو سال یکبار در یکی از کشورها برگزار می شود، اعزام می نمايد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 791678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =