تسنیم نوشت: مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر بیشترین علت مراجعه زائران اربعین حسینی (ع) به پایگاه‌های امدادی هلال احمر را سردرد و کوفتگی عضات ناشی از پیاده‌روی طولانی عنوان کرد.

حامد سجادی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه خدمات امدادی در مرز مهران به زائران اربعین حسینی (ع) اظهار کرد: تقریباً از دو روز گذشته میزان حضور زائران اربعین حسینی (ع) در مرز مهران افزایش یافته و به رغم نگرانی‌هایی که به خاطر افزایش حضور زائران داشتیم اما شرایط بسیار خوب است و مشکل خاصی در تردد زائران وجود ندارد.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر با بیان اینکه تریلرهای حامل دارو و تجهیزات پزشکی و آمبولانس و اتوآمبولانس‌های هلال احمر طی روزهای گذشته از مرز مهران عبور کرده است، گفت: در حال حاضر نیز 24 آمبولانس در قرارگاه مرزی مهران و 24 دستگاه آمبولانس نیز در مسیر تردد زائران از ایلام تا مهران، مستقر هستند تا در صورت نیاز به زائران اربعین حسینی (ع)، خدمات لازم را ارائه کنند.

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: ضمن اینکه از روز گذشته نیز آمبولانس‌های اورژانس در مرز مستقر شده و همین مسئله باعث شده، خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با کیفیت خوبی پیش برود.

سجادی در ادامه سردرد و کوفتگی عضلات ناشی از پیاده‌روی طولانی را دو عامل عمده مراجعه زائران اربعین حسینی (ع) به پایگاه‌های هلال احمر عنوان کرد و گفت: در موارد حادتر، زائران را به درمانگاه‌های اورژانس مستقر در مرز هدایت می‌کنیم.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 813612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =