بسم الله الرحمن الرحیم. قال النبی صلى الله علیه وآله وسلم من سن سنة حسنة فله اجرها واجر من عمل بها من غیر أن ینقص من أجورهم شئ.

درگذشت حاج سید رضا نیری را به خانواده بزرگ نیکوکاران کشور و بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض می نمایم. او از مروجان ثابت قدم فرهنگ یاری رسانی و همدلی بود .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی که هر گروه از انقلابیون به فراخور ظرفیت خود مسئولیت اجرای یکی از آرمان‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی را برعهده گرفت، مرحوم نیری و دیگر بزرگان همراهش نیز احیای سنت حسنه رسیدگی به محرومان و ولی‌نعمتان انقلاب را برتر از هر اقدام دیگر دانسته و تمام همت و حمیت خود را در راه تأسیس و اداره نهاد پر خیر و برکت کمیته امداد امام خمینی(ره) به‌کار گرفتند.

امروز که شاهد خدمات این نهاد مردمی به میلیون‌ها مددجو هستیم باید قدردان عزیزانی باشیم که اگرچه مددکاری را بی مزد و منت برگزیدند اما بنا به نص حدیث شریف نبوی شریک اجر تمامی کسانی هستند که سنت نیکوکاری را از آنان فراگرفته‌اند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 682157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
    0 0
    تور به خدا کمکم کنین خواهش می کنم بابام داره دق می کنه از غصه ، عاجزانه خواهش می کنم نمیدونم چطوری خواهش کنم به خدا زندگی مون در خطره،تو رو به خدا رسیدگی کنین