اعتماد مردم به سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی منطقه ساری

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری گفت : بیش از ۲۰۰ شکایت در سامانه پاسخگویی رسیدگی به شکایات مردمی منطقه ساری ثبت شد که توسط کارشناسان رسیدگی به شکایات روابط عمومی بررسی و رضایت شاکیان جلب شد .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری  ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از آمادگی واحد پاسخگویی به شکایات روابط عمومی منطقه ساری در طول شبانه روز برای دریافت و رسیدگی به شکایات مردمی گفت و ادامه داد : وضعیت نماز خانه ، سرویسهای رایگان ، تکریم ارباب رجوع ، کم فروشی ، آلودگی زیست محیطی و فرآورده های نفتی ، نظافت و زیبا سازی محوطه جایگاههای عرضه سوخت و تامین به موقع سوخت مورد نیاز مشتریان از مواردی است که توسط این واحد پیگیری می شود .

عباس خلیل پور فرهنگ سازی کاهش مصرف سوخت و رعایت نکات ایمنی در جایگاهها همچنین آماده سازی سخت افزاری و نرم افزار اثر گذار در روند سوخت رسانی را از موارد قابل توجه در جایگاهها دانست که توسط کارشناسان مجرب رسیدگی به شکایات روابط عمومی منطقه ساری مورد بررسی و نظارت قرار می گیرد .

خلیل پور تاکید کرد : به محض دریافت پیام و طرح شکایت تیم بررسی در محل حاضر شده و موضوع را به صورت دقیق بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می کنند ، در صورت طرح دعوی از سوی شاکیان و به نتیجه نرسیدن غیابی از شاکیان دعوت می شود در یک جلسه حضوری با حضور خاتیان موضوع طرح ودر جهت رفع آن اقدام می شود .

وی اظهار کرد : در یازده ماهه ۹۶ تعداد ۱۵۰ شکایت در سامانه پاسخگویی رسیدگی به شکایات مردمی منطقه ساری ثبت شد که توسط کارشناسان مجرب رسیدگی به شکایات روابط عمومی بررسی و نسبت به جلب رضایت شاکیان اقدام گردید .

خلیل پور ادامه داد : ۵۰ شکایت ثبت شده در سامانه پاسخگویی به شکایات مردمی یازده ماهه ۹۶ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که مربوط به منطقه ساری بوده است با پیگیری واحد رسیدگی به شکایات روابط عمومی به نتیجه مطلوب وبه جلب رضایتمندی شاکیان منجر شد .

مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به پاسخگویی شبانه روزی به شکایات مردمی افزود : شماره های ۰۹۶۲۷ مرکز پاسخگویی به شکایات مردمی شرکت ملی فراورده های نفتی ایران و تلفن پیامگیر ۰۱۱۳۳۲۷۰۱۴۰ روابط عمومی منطقه ساری به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات و انتقادات مردم شریف استان و مسافران می باشد که امیدواریم آنها نیز در امر فرهنگ سازمانی کاهش مصرف سوخت و رعایت نکات ایمنی در جایگاهها به ویژه جایگاهای سی ان جی ما را در خدمتی شایسته یاری نمایند .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =