پادکست | نیکزادی‌پناه: حجتی یک وزارتخانه ورشکسته را تحویل گرفت

نماینده مردم بم در مجلس گفت: حجتی یک وزارتخانه ورشکسته را که هرکدام از کارکنانش در جایی مشغول بودند، تحویل گرفت و با وجود بی‌تدبیری که ایجاد شده بود، وزارتخانه را سروسامان دادند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حبیب‌الله نیکزادی‌پناه در جلسه علنی امروز مجلس و در مخالفت با استیضاح وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت: برخی از علمای علم مدیریت، مدیران را به سه گروه تقسیم می‌کنند. به مدیران گروه اول اصطلاحا مدیرانی قمارباز گفته می‌شوند، اما قمار نمی‌کنند چون استراتژی ندارند و آینده‌نگر و کلان‌نگر نیستند و در نهایت به اصل شیر یا خط متوسل می‌شوند. مدیران گروه دوم نیز وضعیتی مشابه گروه اول دارند نه از علم و نه از مدیریت برخوردار هستند، اما فقط یک گروه مدیران سازنده هستند و در هر نقطه باشند، تغییر و تحول سازنده ایجاد می‌کنند. مهندس حجتی نیز جزو همین دسته است.

وی افزود: متاسفانه ما همیشه تنها به امروز نگاه می‌کنیم و گذشته را نمی‌بینیم. ما باید ببینیم که آقای حجتی وزارتخانه را در چه وضعیتی تحویل گرفت. ایشان یک وزارتخانه ورشکسته را که هرکدام از کارکنانش در جایی مشغول بودند، تحویل گرفت و با وجود بی‌تدبیری که ایجاد شده بود، وزارتخانه را سروسامان دادند و اکنون همه در جای مشخصی مشغول به کار هستند. زمانی که ایشان وزارتخانه را تحویل گرفت، ما گوشت، گندم و لبنیات و شکر را وارد می‌کردیم. اما امروز اینگونه نیست. ایشان یک وزارتخانه را از نابودی نجات دادند.

نیکزادی‌پناه تصریح کرد: می‌گویید معاونان آقای حجتی پیر هستند، اما تلاش همین افراد بود که وزارتخانه را اکنون نجات داده است. آیا زمانی که ایشان وزارتخانه را تحویل گرفت نیرویی بود که بتواند جایگزین کند. ما باید قدردان مردان انقلابی‌مان باشیم. در برنامه ششم امکانات و احکام خوبی مصوب شده است ان‌شاءالله بتوانند آنها را پیاده کنند و کشاورزی را رونق دهند.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: کشاورزی ما منابع می‌خواهد ما چه کرده‌ایم برای کشاورزی که امروز از آقای وزیر انتظار داریم. آیا وزیر منابعی داشت و کاری انجام نداد؟ آقای وزیر قول داده‌اند تا وضعیت را آرام آرام بهبود بخشند و ان‌شاءالله از نیروهای جوان نیز استفاده خواهند کرد. مطمئن هستم همکاران ما به ایشان رای داده و از وجود ایشان استفاده خواهند کرد.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =