در روز ۲۵ اسفند تازه‌ترین اخبار درباره رفع حصر پربازدید شد. اخباری درباره برنامه «شبی با عبدی» و ترافیک جاده‌های خروجی تهران نیز مورد توجه مخاطبان قرار گرفتند.

در سرویس سیاست، بسیاری خواستند بدانند چرا توکلی تهدید به اعتراض خیابانی کرد؟  گزارشی درباره رفع حصر هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. اظهارات امام جمعه تهران نیز از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، یک خبر خوب برای بازنشستگان پربیننده شد. خبری درباره تعیین حداقل دستمزد در سال آینده هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. ممنوع‌الخروجی 14 متهم بورسی نیز کلیک قابل توجهی در این سرویس خورد.

در سرویس فرهنگ، پیشتار شدن فیلم «مصادره» اولین ساخته مهران احمدی در میان فیلم‌های نوروز کلیک زیادی خورد. پاسخ همایون اسعدیان به یادداشت ابراهیم مختاری دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبری درباره برنامه «شبی با عبدی»  کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی خبری با تیتر لندکروزهای جدید به ناوگان خودرویی پلیس وارد می‌شود کلیک کردند. خبر ترافیک سنگین در جاده‌های خروجی تهران نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین خبری با عنوان اگر افسردگی دارید هر روز پیاده‌روی کنید کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، خبری درباره طلاق پسر ترامپ از بازدیدترین خبرهای امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر فرانسه برای دختر شاه عربستان قرار بازداشت صادر کرد کلیک کردند. خبر ویزای آذربایجان را در فرودگاه بگیرید نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، نامه فیفا با این محتوا که سیرالئون حق بازی جلوی ایران را ندارد! پرخواننده شد. در ادامه، اولتیماتوم جدی به مهاجم پرسپولیس مورد توجه قرار گرفت. خبر بد  باشگاه انگلیسی برای اشکان دژاگه هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان جدیدترین قربانی لیونل مسی در هواپیما! مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =