رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل گفت: حمایت مسؤولین استان اردبیل لازمه تداوم فعالیت باشگاه آرتاویل جوان است که امیدواریم بااین حمایت‌های معنوی بتوانیم تیم‌داری در لیگ یک فوتبال ایران را در اصلی‌ترین اولویت برنامه کاری باشگاه قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حبیب کوهی در نشست خبری مدیرعامل و رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان که در مجموعه ورزشی کارگران اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت مسؤولین استان اردبیل لازمه تداوم فعالیت باشگاه آرتاویل جوان است که امیدواریم با این حمایت‌های معنوی بتوانیم تیمداری در لیگ یک فوتبال ایران را در اصلی‌ترین اولویت برنامه کاری باشگاه قرار دهیم.

وی گفت: این باشگاه در قالب شرکت سهامی خاص با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان فعالیت خود را در حوزه ورزش پرطرفدار فوتبال آغاز می‌کند.

رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل با انتقاد از عدم حمایت مسؤولان استانی از تیم‌های بخش خصوصی در ورزش استان، تصریح کرد: اگر از ورزش در سالت حمایت جدی انجام نشود آینده مناسبی در انتظار رشته‌های ورزشی از جمله فوتبال نخواهد بود.

کوهی بیان کرد: این باشگاه از مسؤولین استانی خواهان حمایت معنوی است تا این حمایت‌ها دلگرمی باشد برای تداوم این راه دشواری که قرار است طی شود.

وی ادامه داد: نمایندگاه مردم استان در مجلس شورای اسلامی قوانین دست و پاگیر را از راه فعالین بخش‌خصوصی بردارند تا فعالین این بخش به راحتی بتوانند به فعالیتشان ادامه دهند.

رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل اضافه کرد: اولویت اول در آرتاویل جوان ایجاد مدرسه فوتبال دائمی خواهد بود تا بتوانیم با شناسایی و پرورش استعدادهای استان در رده نونهالان بازیکنان آینده تیم بزرگسالان را که اولویت دوم این باشگاه محسوب می‌شود، تامین کنیم.

کوهی با اشاره به اولویت دوم این باشگاه که تیم‌داری در رده بزگسالان است، افرود: اولویت تیم‌داری آرتاویل جوان اردبیل تیم‌داری در سطح لیگ دسته یک یا لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور است.

وی افزود: باشگاه آرتاویل جوان اردبیل امروز در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کند که متاسفانه باید بگوییم فوتبال اردبیل طی سال های اخیر نابود شده است و احیای این امر نیازمند زمان و حمایت از طرف مسؤولان خواهد بود.

رئیس هیت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی آرتاویل جوان اردبیل با تاکید بر اینکه تلاش ما این است که آرتاویل جوان را به عنوان برند ورزش و فوتبال اردبیل در سطح کشور معرفی کنیم،گفت: در این راه سخت و پرپیچ و خم حمایت‌های ویژه اهالی رسانه، قلم و مطبوعات را طلب می‌کنیم تا در این راه با نقدهای سازنده سبب پیشبرد هدف‌های والای این باشگاه و ارتقاء ورزش اردبیل در سطح کشور باشیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =