۰ نفر
۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: میانگین سنی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه بالاتر از میانگین کشوری و بین ۱۱.۵ تا ۱۲ سال است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مهدی مژدهی‌فر در ارتباط با نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اظهار کرد: با یک شرکتی قرارداد منعقد کرده‌ایم که صفر تا ۱۰۰ ماشین‌های تحت اختیار سازمان اتوبوس‌رانی را با توجه به قرارداد فی ما بین نوسازی، بهسازی و بازسازی شوند.

وی با اشاره به تجهیز ناوگان حمل‌ونقل عمومی ارومیه افزود: ۱۴ دستگاه برابر با قرارداد فی ما بین با شرکت شهاب خودرو وارد سیستم کرده‌ایم و با توجه به مشکلات مالی موجود در شهرداری فعلاً نتوانستیم بقیه دستگاه‌ها را وارد کنیم و زمانی که گشایش مالی صورت گیرد، بخش دوم دستگاه‌های اتوبوس را وارد ناوگان حمل و نقل عمومی ارومیه می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: میانگین عمر ناوگان تعریف شده اتوبوس‌ها طبق استاندارد ایران ۱۰ سال است ولی این میانگین از ۱۱.۵ تا ۱۲ سال است و تحریم‌ها نیز سبب شده که در تهیه برخی از وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای بازسازی اتوبوس‌ها با مشکل مواجه شویم.

وی بیان کرد: در سال ۹۷ حداقل ۵۰ دستگاه اتوبوس از لحاظ فنی و کیفی در کارگاه بازسازی شده‌اند و بیشتر اتوبوس‌های موجود در ناوگان ارومیه دارای استانداردهای یورو ۴ هستند ولی جایگاه‌های سوخت ارومیه دارای سوخت یورو ۴ نیستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =