عباس جدیدی گفت: من به خاطر حضور خادم در وزن ۹۰ کیلوگرم، همیشه یک وزن بالاتر مسابقه می‌دادم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عباس جدیدی دارنده مدل طلای مسابقات جهانی کشتی در مورد تصمیم فدراسیون جهانی کشتی برای لغو میزبانی مسابقات جهانی در ایران گفت: احترام مسجد در دستان متولی است. وقتی ما وارد چنین مباحثی می شویم به خارجی ها اجازه می دهیم برای کشتی ایران تصمیم بگیرند. در واقع این ما هستیم که آب به آسیاب رقبایمان می ریزیم.

جدیدی افزود: من برای خادم احترام زیاد قایل هستم و کسانی که سن شان به مسابقات من قد می دهد در خاطر دارند که وقتی رسول در مسابقات جهانی از کشتی خداحافظی کرد من بر روی تشک رفتم و او را بر دوش گرفتم تا صحنه خداحافظی او باشکوه برگزار شود.

او ادامه داد: من به خاطر حضور خادم در وزن ۹۰ کیلوگرم ، همیشه یک وزن بالاتر مسابقه می دادم چون می دانستم او ورزشکار قدرتمندی است و می تواند از نام ایران دفاع کند و امروز همه ما از خادم انتظار داریم با اقتدار کشورمان در عرصه های بین المللی دفاع کند.

جدیدی افزود: خانواده کشتی همه با هم دوست و برادر هستند و نباید به حواشی دامن بزنیم. کمک کنیم این خانواده به هم نزدیک شوند. با نگاه ملوک الطوایفی کار نکنیم که باعث جدایی خانواده ورزش می شود.

عباس جدیدی راه برون رفت از مشکلات کنونی فدراسیون کشتی را تعامل و همدلی عنوان کرد و اظهار داشت: کشتی ورزش ملی ایران و کشتی گیران سرمایه های کشور هستند و باید با برنامه ریزی درست این فضا تقویت شود.

نائب قهرمان المپیک آتلانتا اضافه کرد: ما به مداحی کردن و مدح شنیدن عادت کرده ایم تا جاییکه فکر می کنیم کارشناسان مان نیز باید اینگونه عمل کنند که مبادا به کسی بر بخورد. مردم علمکردها را می بینند و می توانند قضاوت کنند.

عباس جدید با ابراز تاسف از استفاده نامعقول و غیر کارشناسی از فضای مجازی اظهار داشت : متاسفانه بسیاری از افراد هستند که با ایجاد صفحات متعدد در فضای مجازی در پی این هستند که خود را تایید کنند و هر جا که لازم باشد با ایجاد جنجال و حاشیه سازی از پاسخگویی به مردم سرباز زنند.

وی با بیان این موضوع که با جنجال آفرینی هیچ دردی از کشتی دوا نمی شود اظهار داشت: آنچه که در شرایط کنونی می تواند به این رشته کمک کند گفت و گوی مسالمت آمیز در یک فضای علمی و تخصصی در حضور مردم به وسیله رسانه ملی است . در این صورت است که مردم می توانند قضاوت درست تری از عملکردها داشته باشند.

جدیدی با بیان اینکه با کمک فضای مجازی افکار عمومی را گمراه نکنیم گفت: بزرگان این رشته که تعدادشان نیز کم نیست می بایست در خصوص کشتی اظهار نظر کنند. در غیر این صورت هرگونه مبحثی که مطرح شود جز گمراه کردن اذهان نتیجه ای در برنخواهد داشت. وگرنه هرکدام از ما می توانیم یک گزارش عملکرد از خودمان منتشر کنیم و حق را به خودمان بدهیم.

جدیدی گفت : خوشبختانه در فضای ورزشی هیچ کسی با دیگری پدر کشتگی ندارد. همه با هم یک خانواده هستند. نقد یعنی شفاف سازی ، و پاسخ به مردم یعنی صداقت . همه ما از این آب و خاک هستیم .

جدیدی در بخش دیگری از سخنانش این موضوع را مورد توجه قرار داد که خادم جزو  ورزشکاران خوب کشورمان است و باید برای ورزش کشور حفظ شود. او گفت: هیچ منتقدی دشمن نیست بلکه می بایست نکات ضعف و قوت را شنید و برای بهبود عملکردها از آن ها بهره گرفت. بنابراین پیشنهاد می کنم دوستان رو در رو بنشیند و به اتفاقات موجود سر و سامان بدهند.

جدیدی نقش وزارت و مجمع فدراسیون را مهم دانست و یادآور شد: مسولان وزارت ورزش هر چه زودتر باید به این فضا پایان بدهند.

او در پایان گفت: هیچ انگیزه و تمایلی برای حضور در فدراسیون را ندارم بلکه به عنوان یکی از اعضای خانواده کشتی، احساس کردم که باید نظرم را بگویم و امیدوارم کسب این نظرات را مغرصانه ندانند.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام GB ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    41 4
    باهاش سلفی گرفتی؟
  • بدون نام ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    47 3
    به دلیل همین بی انگیزگی وعلاقه مند نبودن بود که کاندید ریاست شدند!!!
  • بی نام IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۳
    38 3
    در این همه صحبتهای ایشان، هدف و لب مطلب را نگفته، فقط حرف زده