۰ نفر
۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک مقام مسئول گفت: اگر رشد معاملات مسکن با همین روند ادامه پیدا کند، تا اوایل تابستان سال آینده، این بازار وارد دوران رونق خواهد شد.

حسام عقبایی، نایب رئیس اول اتحادیه مشاوره املاک استان تهران با بیان اینکه در نیمه دوم امسال شاهد افزایش حجم معاملات بوده ایم، اظهار کرد: اگر رشد معاملات مسکن در نیمه دوم امسال با همین روند ادامه پیدا کند، تا اوایل تابستان سال آینده بازار مسکن وارد دوران رونق خواهد شد.

عقبایی با بیان اینکه در نیمه اول سال 97، ثبات قیمتی در بازار مسکن خواهیم داشت، گفت: افزایش حجم معاملات مسکن به گونه ای نیست که قیمت ها جهش داشته باشد؛ بلکه یک روند آرام و متناسب با نرخ تورم در مسکن مشاهده می شود.

وی تصریح کرد: در نیمه دوم سال 96، رشد قیمتی در هر ماه رخ می داد تا جاییکه شاهد رشد 14 درصدی قیمت مسکن بودیم، اما بازار خرید و تقاضای مسکن ظرفیت افزایش چنین رشد قیمتی را ندارد.

رئیس کمیسیون تخصصی املاک کل کشور توضیح داد: توزیع تسهیلات در بافت های فرسوده از سوی سایر بانک ها می تواند، خرید و فروش مسکن را رونق ببخشد.

وی در خاتمه یادآور شد: رویکرد شهرداری در تولید مسکن باید به گونه ای باشد که انگیزه برای صدور پروانه ساختمانی و نوسازی مسکن ایجاد شود.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 756519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۲
    11 1
    دقیقاً معاد پنجاه درصد قیمت ملک و آپارتمان حباب کاذب است و هرکس با این قیمتها خرید کند به معنی این است که پنجاه درصد از پول و سرمایه خودش را دور ریخته چون خالی شدن این حباب دیر یا زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد و پیش بینی می شود تا پایین امدن قیمتها در حد قیمت واقعی که حدود پنجاه درصد پایین تر از این قیمت است حدود یک سال دیگر زمان ببرد پیشنهاد می شود خریداران یا دست نگه دارند و یا در صورت اجبار در خرید حداکثر تخفیف را مطالبه کنند چون بعد از عید به مراتب قیمتها پایین تر خواهد بود