سرپرست شهرداری کرج گفت: اگر بازگشایی مسیر جنوب به شمال خیابان چالوس به نفع شهروندان کرجی نباشد امتیاز ویژه ای برای مالکین این محدوده در طرح تفصیلی شهر در نظر گرفته خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج: دومین جلسه بررسی شرایط بازگشایی مسیر جنوب به شمال خیابان چالوس، تقاطع دانشکده، اصلاح هندسی میدان کرج و فازبندی چراغ های محدوده با حضور محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج، احد رسولی رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی کرج و مدیران کل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری برگزار شد.
بازگشایی مسیر دسترسی به سمت خیابان چالوس به منظور تسهیل دسترسی به محدوده تجاری خیابان چالوس و ایجاد مسیر موازی خیابان شورا به سمت شمال؛ افزایش ایمنی و ساماندهی تردد عابرین پیاده در محدوده تقاطع، ساماندهی توقف‌گاه های تاکسی و ارائه طرح اصلاح هندسی از جمله اهداف این پروژه محسوب می شود.
در این خصوص محمدرضا احمدی نژاد سرپرست شهرداری کرج رفع مشکلات شهروندان این محدوده در راستای مسائل یاد شده را الزامی و حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: به طور قطع در جهت ایجاد آسایش و تسهیل در عبور و مرور شهروندان زوایا و ضوابط فنی در این خصوص در نظر گرفته خواهد شد.
سرپرست شهرداری کرج تاکید کرد: اگر به این نتیجه برسیم بازگشایی مسیر جنوب به شمال خیابان چالوس به صرف و نفع مردم شهر کرج نیست برای جلوگیری از تضعیف حقوق مالکین این محدوده امتیاز ویژه ای در طرح تفصیلی برای آن ها در جهت ایجاد رونق اقتصادی در نظر گرفته خواهد شد.
احمدی نژاد ارایه راه حل های شهرسازی در این طرح را حایز اهمیت دانست و گفت: این مهم به معاونت معماری و شهرسازی برای اصلاحات ساختاری در محدوده خیابان چالوس و بازگشایی این چهارراه ارائه خواهد شد تا در بازه زمانی ۱۴ روزه مورد بررسی تخصصی قرار گیرد.
احد رسولی عضو شورای اسلامی شهر کرج در این باره با اشاره با اینکه رسیدگی به ترافیک این محدوده معضل بزرگ شهری محسوب می شود، اظهار کرد: این امر مساله مهم محلی و شهری است لذا به بررسی دقیق تر و کارشناسی نیاز دارد.
رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه بایستی با همکاری دستگاه های مربوطه و مهندسین مشاور در راستای رفع مشکلات و موانع بررسی لازم صورت گیرد، تصریح کرد: اگر اجرای این مهم مشکلاتی را به همراه دارد باید به راه حل جایگزین در این خصوص برسیم چرا که پاک کردن صورت مساله نشان دهنده ضعف در بدنه شهرداری است لذا این مساله باید هر چه سریع تر بررسی و برطرف شود.
گفتنی است، تسهیل دسترسی به خیابان چالوس و کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی مربوطه به اهالی و کسبه، تسهیل دسترسی با توجه به طرح های فرا دست تفصیلی و طرح توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی مرادآب، ساماندهی وضعیت تاکسی های محدوده تقاطع همچنین افزایش سطح ایمنی تردد عابرین پیاده از مزایای طرح و افزایش درصدی شاخص تاخیر در جریان محدوده تقاطع و تقاطع شورا در ساعات اوج از جمله معایب این امر به شمار می آید.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =