اروند کالا، انتخابی مناسب برای خرید محصولات غذایی و بهداشتی

چند سالی هست که در فضای مجازی و اینترنت خرید آنلاین محصولات شکل گرفته است که این مساله از جهات بسیاری حائز اهمیت است. سادگی بیشتر ، سرعت بیشتر ، آلودگی کمتر ، مصرف کمتر انرژی و ... از جمله موارد پر اهمیت در خرید اینترنتی است.

فروشگاه اینترنتی اروند کالا نیز حدود چهار سالی است در زمینه فروش و عرضه محصولات بهداشتی و خوراکی فعالیت دارد و در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات و محصولات این مجموعه بپردازیم.

ارسال رایگان و هفت روز تضمین کیفیت کالا

همواره خرید محصولات بهداشتی و خوراکی با نگرانی هایی همراه است چه خرید به صورت فیزیکی باشد و چه آنلاین.

تاریخ انقضای محصول و کیفیت کالا و تازگی آن از جمله نگرانی هایی است که معمولا مشتریان در هنگام خرید کالاهای "تند مصرف" دارند. فروشگاه اینترنتی اروندکالا برای حل این مساله به مدت هفت روز اصالت و  کیفیت کالا را تضمین میکند به این معنا که اگر در هنگام دریافت کالا هر مساله ای از قبیل تاریخ انقضا ، کیفیت پایین حتی ضربه خوردن در هنگام حمل و نقل وجود داشته باشد بدون هیچ قید و شرطی میتوانید کالای مورد نظر را عودت داده و مبلغ پرداخت شده برای خرید کالا را دریافت نمایید.

همچنین برای به صرفه بودن خرید از فروشگاه اینترنتی اروندکالا ، تمامی سبد های بالای صد هزار تومان به رایگان و بدون اخذ کرایه پستی برای مشتری ارسال میگردد.

اروند کالا

محصولات بهداشتی و مراقبت از بدن

در اروندکالا تنوع بی نظیری از محصولات بهداشتی ، لوازم آرایشی و مراقبت از بدن وجود دارد. محصولاتی بهداشتی از قبیل ماسک مو ، ژل مو ، انواع شامپو ، روغن های تقویتی و ارگانیک پوست و مو ، لوسیون و شامپو بدن ، انواع لوسیون و کرم ، انواع دهانشویه و مسواک و خمیردندان ، انواع خوشبو کننده و لوازم بهداشت محیط وجود دارد.

تمامی این محصولات از برندهای معتبر و باکیفیت ایران و جهان و با قیمت مناسب در اختیار مشتریان ارجمند قرار گرفته است.


محصولات خوراکی و غذایی

محصولات خوراکی و غذایی در اروندکالا یکی از اصلی ترین قسمت ها در این فروشگاه است. در این قسمت انواع محصولات غذایی و تند مصرف را میتوانید به راحتی تهیه کنید. شما در قسمت محصولات غذایی میتوانید تنوع بی نظیری از انواع چاشنی غذایی مانند ادویه ، طعم دهنده ،‌ انواع کنسرو و سس های بی نظیر ، کمپوت را تهیه کنید.

همچنین در قسمت نوشیدنی ها نیز میتوانید به مجموعه ای از نوشیدنی های سرد و گرم دسترسی داشته باشید نظیر انواع قهوه ، کاپوچینو ، هات چاکلت ، کافی میکس ، چای و دمنوش ، شربت و شیرخشک و پودر کاکائو دسترسی داشته باشید.


محصولات رژیمی و سلامتی

در اروند کالا یک قسمت ویژه نیز برای ورزشکاران و بیماران دیابتی ، افراد حساس به گلوتن و افرادی که قصد کاهش وزن را دارند ، در نظر گرفته شده است.

اروند کالا

در قسمت محصولات رژیمی و سلامتی میتوانید انواع شیرین کنندهای بدون کالری و رژیمی ، انواع کورن فلکس رژیمی ، محصولات با کالری بسیار کم ، غلات رژیمی ،‌ نمک با سدیم بسیار کم و در نهایت محصولات بدون گلوتن وجود دارد.

به مراجعه به قسمت محصولات رژیمی میتوانید به مجموعه ای ویژه از محصولات خوراکی و سلامتی دسترسی داشته باشید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796077