برانکو ایوانکویچ در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان، رجزخوانی در مثلث جنگ کی محبوب‌ترین است بین کی‌روش، خودش و شفر را ادامه داد. او شروع کننده نبود اما هر سئوالی در این باره را بی‌جواب هم نگذاشت!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چند روز بعد از اینکه وینفرد شفر گفت برانکو را دوست دارد ، به او حسادت نمی کند و برای انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ به او تبریک می گوید ، طعنه سنگین جدیدی به سرمربی استقلال انداخت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ قبل از بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان حسابی از خجالت وینفرد شفر در آمد که امروز در جم با پارس جنوبی بازی دارد. یک سئوال درباره قیاس این دو با هم باعث شده تا برانکو بگوید:«من گریه نمی کنم و اصلا به این چیزها فکر نمی کنم.» او البته سعی کرده درباره شفر حرف های بامزه و تیترخوری برای روزنامه نگاران داشته باشد!

برانکو از بازی با نفت شروع کرده و گفته این بازی اصلا ساده نیست:« فصل گذشته دیدید که پارس جنوبی چقدر در لیگ برتر خوب عمل کرد و سایه به سایه ما آمد. به این دلیل بازی مقابل تیم جدید لیگ برتری سخت خواهد بود چون حریف بسیار با انگیزه است. مشخصه مهم تیم نفت مسجد سلیمان تغییر سرمربی‌اش است. آنها عبدالله ویسی را آورده‌اند که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و بازیکنان جدیدی را هم آورده‌اند و به تیمشان اضافه کرده‌اند. یکی از مشخصات بارز این تیم داشتن بازیکنانی با کیفیت و با تجربه است که بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند و در بهترین سنشان قرار دارند. بازی با چنین تیمی می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد، همیشه تکرار کرده‌ام که هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و انتظار برد ساده‌ای مقابل حریف نداریم.»

سید جلال مصدوم است!
برانکو ادامه داد:« می‌دانیم که حرف ما با انگیزه و محکم خواهد بود و همه کار انجام می‌دهد تا نتیجه بگیرد، ما خودمان را با این آمار که تا به حال گل نزده‌اند، گول نمی‌زنیم چرا که آنها مقابل همه حریفان موقعیت گل داشتند به خصوص در بازی با فولاد که بازی سختی بود. می‌توانم دقیق‌تر بگویم که آنها مثل فولاد تیم بسیار خوبی هستند و بازی سختی با آنها داریم اما به هر حال انگیزه ما مثل همیشه برد خواهد بود و نیاز به تکرار نیست. درباره تیم خودم هم باید بگویم که همه بازیکنان سلامت هستند فقط سیدجلال حسینی مشکل کوچکی دارد که باید ببینیم تا فردا آماده می‌شود یا نه.»

فحش ندهید و تیم تان را تشویق کنید
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اتفاقات روی سکوهای ورزشگاه این تیم و اینکه این مسائل چقدر روی تیمش تأثیرگذار خواهد بود، گفت:« من از همینجا از همه هوادارانمان دعوت می‌کنم تا فردا به استادیوم بیایند و ورزشگاه را پر کنند تا تیم خود را تشویق نمایند. مهمترین موضوع هواداران هستند و همه تلاش ما برای آنهاست و افتخار می‌کنیم به هوادارانی که داریم چرا که یار دوازدهم ما هستند و این مسئله را فردا نشان خواهند داد اما به هر حال همیشه سوء تفاهم‌هایی وجود دارد. هرچند که نام پرسپولیس از همه چیز مهمتر است و ما با وحدتی که در ۳ سال اخیر داشتیم، نتایج خوبی گرفتیم. بازیکنان می‌توانند اشتباه کنند اما هواداران می‌دانند که آنها همه توانشان را برای تیم گذاشتند و من به بازیکنانم تبریک می‌گویم و به آنها افتخار می‌کنم. آن چیزی که هواداران ما فهمیدند این است که بازیکنانم ۹۰ دقیقه انرژی گذاشتند و به همین دلیل حتی اگر باختیم آنها را بخشیده‌اند چون می‌دانند که در فوتبال مثل زندگی برد و باخت وجود دارد و بازیکنانم همه توانشان را گذاشته‌اند.

کری برای کی روش برای رنکینگ!
برانکو در مورد اینکه تیم ملی ایران اکنون در رده ۳۲ جهان است و آیا فوتبال ایران شایستگی حضور در چنین رده‌ای را دارد، هم فرصت را مغتنم شمرد تا به کی روش یادآوری کند ، در زمانی که در تیم ملی بوده در رنکینگ فیفا هم جای بهتری داشته است:« من در این مورد نمی‌توانم نظر بدهم. اما زمانی که من سرمربی تیم ملی ایران بودم تیم ملی در رده ۱۷ رده بندی فیفا قرار داشت، فیفا هم معیارهای خاص خودش را دارد که اکنون نمی‌خواهم وارد جزئیات آن شوم. طبیعی است که وقتی تیم ملی به جام جهانی صعود کرده در جمع ۳۲ تیم برتر جهان حضور دارد.»

طعنه به شفر از راه دور!
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طی یک مقایسه آماری مشخص شده که عملکرد شفر در تیم استقلال در ۲۵ بازی بهتر از عملکرد برانکو در ۲۵ بازی بوده، گفت:« من به شفر تبریک می‌گویم! اما آیا مشخص شده که چه تیمی قهرمان شده است؟! استقلال تیم سوم عالی است اما من الان گریه نمی‌کنم و به این رکوردها توجهی ندارم چرا که برای من مهم پرسپولیس است که قهرمان شود.»

برانکو عادت ندارد بگذارد کسی دیگران را بالاتر از او قرار دهد و سکوت کند. او خیلی حرفه ای جواب خبرنگار را داده است و یادآوری کرده است چه کسی قهرمان دو سال اخیر لیگ ایران است!

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =