خوشحالی مربی لیگ برتری بابت داوری فغانی برای تیمش

جواد نکونام سرمربی نساجی معتقد است حداقل 6 امتیاز را به خاطر اشتباهات داوری از دست دادیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در کنفرانس مطبوعاتی بازی با نفت مسجد سلیمان، ابتدا عید قدیر را به اهالی رسانه و مردم ایران تبریک گفت و سپس توضیحاتی درباره شرایط تیم و بازی فردا داد.
امیدواریم برنده شویم
شناخت کافی از نفت مسجد سلیمان داریم. بازی‌هایی که این تیم انجام داده، دیده‌ایم. حریف قابل احترامی برای ماست. بازی آنها مقابل پرسپولیس را هم دیدید. امیدواریم بتوانیم در خانه برنده شویم.
امتیازات رفته دیگر برنمی‌گردد
اینکه بگویند داور برای نساجی اشتباه کرده، هیچ مرهمی برای ما نیست. حداقل در سه بازی 6 امتیاز به خاطر این اشتباهات از دست داده ایم. این 6 امتیاز از دست رفته و دیگر برنمی‌گردد. نه تنها داورها که کمک‌ها هم اشتباه کردند. الان به جای اینکه نیمه بالای جدول باشیم، در نیمه پائین هستیم.
فغانی باعث افتخار ایرانی هاست
از ته قلبم می‌گویم. خوشحالم که فغانی داور بازی ماست. او یکی از داورهای خوب دنیاست. در جام جهانی قضاوت کرده و باعث افتخار ایرانی‌هاست. امیدوارم فردا بازی خوبی از دو تیم شاهد باشیم و تیمی که لیاقتش را داشته باشد، برنده شود.
باید الان بالای جدول بودیم
نساجی همین حالا باید با 9 امتیاز در بالای جدول می‌بود. اشتباهات داوری دست من نبوده است. حریفی بوده که ما را بدون موقعیت گل برده است. شما بازی فولاد ونساجی را نگاه کنید. در بازی پارس جنوبی جم گل سالم ما در دقیقه 82 مردود اعلام شد. در بازی تراکتور هم دیدید داور اشتباه کرد. اینها دیگر دست من نیست. من نمی توانم بنشینم حسرت بخورم. متاسفانه اشتباهات داوری به ضرر ماست. در 4 مسابقه سه اشتباه شده که نتیجه بازی نساجی را کاملا تغییر داده است و این بحث برانگیز است. با این حال حسرت نمی خوریم. ما همه تلاش خود را در نساجی کردیم. همه کار کردیم ولی متاسفانه اشتباهات به ضرر ما بود. تنها حسرت بازی ذوب آهن را می خورم. لیاقت ما بود که یک امتیاز در آن مسابقه به دست بیاوریم.
نساجی می تواند قطب فوتبال شود
ببینید شما یک موقعی هست درباره یک تیم مدعی صحبت می کنید. می گوئید 3 موقعیت داشته و دو تا از آنها را گل کرده است. ولی ما مدعی نیستم. بعد از 24 سال تازه به یگ برتر برگشته ایم.مردم هم همیشه توقعات شان به وقت و به جاست. باید پایه و اساس نساجی برای آینده ساخته شود. اگر تیم آماده شود، می تواند برای آینده با توجه به نسلی که فوتبال شهر دارد، مثل تراکتور تبدیل به قطب فوتبال شود. من این پتانسیل را می بینم. البته در کنار حمایت مردم. طرفداران می بینند ما خوب بازی می کنیم. می بینند که همه در نساجی با تمام وجود تلاش می کنند. مطمئن باشید مردم بهترین قاضی هستند و می ببینند که چطور با اشتباهات امتیازات مان را از دست رفته است. سه بازی اشتباهات فردی نتیجه بازی را عوض کرده و واقعا این دست من نیست که بخواهم واضح و روشن درباره اش حرف بزنم.
هیچی تیمی در هفته اول قهرمان نشده و سقوط نکرده
من اصلا شک ندارم که نساجی در لیگ برتر می ماند. هیچ تیمی در چند هفته اول لیگ نه پائین رفته و نه قهرمان شده است. سال های قبل تیم‌هایی داشتیم که در نیم فصل اول در صدر جدول بودند ولی در نیم فصل دوم دهم یازدهم شدند. یا برعکس تیمی بوده که در ته جدول بوده ولی خودش را به بالای جدول رسانده است. شما باید با فوتبال زندگی کنید. این اتفاق در لیگ های دیگر هم افتاده است. اگر شما برنامه ریزی داشته باشید، رشد و حرکت را می بینید. همه مردم و کارشناس ها می بینند که تیم ما با برنامه بازی می کند. هر بازی هم شرایط خاص خود را دارد. ما با برنامه بازی می کنیم ولی متاسفانه زورمان به یکسری چیزها نرسید.
بازیکن همین شهر گفت به نساجی نمی‌آیم تا پسرفت کنم!
نشستن در خانه و کارشناسی کردن خیلی راحت است. من هم می توانم الان بنشینم و هر تیمی را که بخواهید کارشناسی کنم. ببیند شما باید با تیم زندگی کرده باشید تا ببیند ما چه کاره کرده ایم. اگر بخواهید می توانم لیست بازیکنانی که می خواستم را به شما بدهم تا ببیند چه بازیکنانی می خواستیم. یکسری بازیکنان ترجیح دادند مثلا به تیم های صنعتی، با پول بیشتر و شرایط بهتر بروند. باشگاه گزینه هایی را که من گفتم جذب کرد ولی یکسری گزینه ها بودند که نیامدند. بازیکنی است که بچه همین شهر است و وقتی گفتیم به نساجی بیا گفت من نمی خواهم به عقب برگردم! بازیکن دیگری آمده و می گوید چرا مردم اینجا شمالی حرف می زنند؟ من خودم بچه شمال نیستم ولی برای نساجی از همه چیز مهمتر است. دوست دارم تیم و مردم خوشحال باشند. من راحت می توانم خیلی حرف ها بزنم. بازیکن همین شهر می گوید نمی خواهم پسرفت کنم و نمی آیم نساجی. شرایط ایده آل این است که شما هر بازیکنی بخواهید بیاید ولی بازیکن به پول بیشتر دیگر باشگاهها فکر می کنم. ما روی لیست اول و دوم و سوم تلاش کردیم بازیکن بگیریم. 

در صورت صلاحدید تیم بازیکن در پست غیرتخصصی بازی کرده
تیم هایی که به لیگ برتر می آیند می توانند 8 بازیکن لیگ برتر بگیرند. من نمی توانم 5 دفاع وسط یا دو تا وینگر راست یا دفاع راست بگیریم. باید ببینم چه کسی بیشتر به کار ما می‌آید. باید شرایط بازیکنان را ببینم و آنها را کنار هم بچینم وگرنه من لیست خودم را می گویم تا ببیند چه بازیکنانی می شد بگیریم که نیامدند. قطعا در نیم فصل دوم بازیکنان دیگری هم جذب می کنیم. نقاط ضعت تیم برطرف می شود. می شود تیمی تازه از لیگ برتر بیاید و 20 ستاره جذب کند؟! اصلا این اتفاق ممکن نیست. اینکه می گویند بازیکنی گرفتیم که پست تخصصی او دفاع وسط نیست... اتفاقا دفاع وسط بوده و هافبک هم بازی کرده است. فرجی سال گذشته دفاع راست هم بازی کرده ولی پست اصلی او دفاع وسط بود. یا شیری هم پست تخصصی اش دفاع وسط است. سال گذشته بیشتر هافبک دفاعی بازی کرده است. بازیکنی در پست غیر تخصصی اش بازی نمی کند مگر اینکه به صلاحدید تیم باشد. ما بازیکنانی که نیاز داشته ایم گرفته ایم. اینکه می گویند ما 6 تا هافبک دفاعی گرفتیم اینطور نیست. دو تا از هافبک ها دو پسته هستند و نفوذی هم می توانند بازی کنند.

 

256 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 799005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =