کامبیز دیرباز در گفت‌وگو با خبرورزشی پیش‌بینی کرد السد اگر دو گلر هم داشته باشد باز حریف مهاجمان پرسپولیس نمی‌شود.

 کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون که پرسپولیسی دوآتشه است، با اطمینان از پیروزی تیم محبوبش مقابل السد صحبت می‌کند. دیرباز که دیدار پرسپولیس مقابل الدحیل را در ورزشگاه آزادی از نزدیک نگاه کرد، می‌خواهد برای بازی برگشت با السد هم به استادیوم برود تا صعود احتمالی پرسپولیس را از نزدیک شاهد باشد. گفت‌وگوی ما با کامبیز دیرباز را در ادامه می‌خوانید:
*شرایط پرسپولیس را قبل از دیدار حساس مقابل السد چطور می‌بینید؟
پرسپولیس برد روحیه‌بخشی مقابل نود ارومیه در جام حذفی به دست آورد و با اینکه با کمبود بازیکن مواجه است، برای صعود به فنیال مقابل السد به میدان می‌رود و ان‌شاءالله در تهران نماینده قطری را می‌برد و دل همه مردم شاد می‌شود.
*در خیلی از بازی‌ها برانکو برای چیدن ۱۱ نفر اصلی واقعاً دچار مشکل می‌شود.
بله، همه شرایط سخت پرسپولیس در این فصل را می‌دانند. سیدجلال هم به عنوان کاپیتان تیم همه مشکلات را عنوان کرد و هواداران نسبت به همه چیز آگاهند، ولی مطمئن باشید با تدابیر برانکو، پرسپولیس بهترین بازی را به نمایش می‌گذارد و با شکست السد راهی فینال می‌شود. همان طور که برانکو در مورد کمال گفته بود با یک دست مقابل السد بازی می‌کند، شک ندارم همه بازیکنان در این بازی از جان مایه می‌گذارند و حتی با خستگی و مصدومیت برای موفقیت پرسپولیس تلاش خواهند کرد.
*ولی السد هم تیم دست و پا بسته‌ای نیست و جز گلر اول‌شان با همه نفرات اصلی مقابل پرسپولیس به میدان می‌آید.
بله، همین‌طور است. همه ما می‌دانیم السد بازیکنان باکیفیتی دارد و تیمی حرفه‌ای است، ولی آن‌ها از دقیقه یک سراپا حمله می‌شوند و این عامل باعث می‌شود پرسپولیس با ارائه یک بازی منطقی این تیم را در آزادی شکست دهد. اگر آن‌ها ۲ دروازه‌بان هم درون دروازه قرار دهند، باز هم حریف پرسپولیس نمی‌شوند.
*نتیجه و گلزنان بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
به نظرم پرسپولیس با دو گل السد را شکست می‌دهد و گل‌های بازی را منشا و سیدجلال می‌زنند. مطمئن هستم سیدجلال در این دیدار مثل بازی با الدحیل گلزنی می‌کند.
*برای این بازی به ورزشگاه می‌روید؟
بله، حتماً مثل بازی با الدحیل می‌خواهم به ورزشگاه بروم و تیم محبوبم را تشویق کنم تا همراه بقیه مردم و بازیکنان جشن صعود به فینال آسیا را برپا کنیم. مطمئن هستم ورزشگاه در این بازی پر خواهد شد و حتی یک صندلی خالی وجود نخواهد داشت. فقط می‌خواهم بگویم اگر خدای ناکرده گل هم خوردیم، هواداران هوشیار باشند و بازی را رها نکنند، چون در این زمان تیم نیاز به حمایت دارد و بازیکنان توقع دارند از سوی تماشاگران تشویق شوند. همان‌طور که در بازی مقابل الدحیل هواداران موتور محرک پرسپولیس بودند، امیدوارم در این دیدار هم این قضیه تکرار شود. در اروپا فوتبال ۹۰ دقیقه است، ولی در فوتبال ایران این‌طور نیست که این موضوع کمی مرا نگران می‌کند.

43258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =