گفت‌وگو با هواداری که چاقو داشت: ما را با بشکه و فنس می‌زدند

بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان در دقایق پایانی با اتفاقات عجیب و ناخوشایندی روی سکوها همراه بود و باردیگر لزوم برخورد با خشونت و ساختن ورزشگاه‌هایی متناسب با استاندارد برای فوتبالی آرام حس شد.

به گزارش ورزش سه؛ دقایقی بعد از پایان بازی پرسپولیس برابر نفت مسجد سلیمان تصاویر ناخوشایندی از سکوهای این بازی منتشر شد. درگیری تماشاگران دو تیم پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان و افرادی که با صندلی و سنگ و چاقو و فنس به یکدیگر حمله کرده بودند. در این میان اما یک عکس بیش از همه جلب توجه می کرد و آن تماشاگری با لباس نفت مسجد سلیمان بود که به تنهایی و با یک چاقو به سمت هواداران پرسپولیس که در آن سمت فنس قرار داشتند حمله کرده بود. این هوادار درباره این اتفاق گفت:« من فقط حقیقت را می گویم. ما در جلسه ای که قبل از بازی داشتیم آقای اسماعیل بیگی رئیس کانون هواداران پرسپولیس آمد و به ماموران نیروی انتظامی گفت که هواداران مشکلی با من ندارند و فقط مانع از ورود سه لیدر شوند. آقای اسماعیل بیگی خیلی احترام هواداران ما را داشت و وقتی در دقیقه 45 به ما فحاشی کردند آمد و از ما عذرخواهی کرد.»
این فرد در ادامه گفت:« اما آن ها در دقیقه 70 نیمکت مارا زدند ، به سمت ما بشکه پرتاب و به ما فحاشی کردند. چرا؟ چون خوزستانی بودیم ما را با بشکه زدند.فنس را به سمت ما پرتاب کردند و ما هم از خودمان دفاع کردیم. نمی گویم دعوا نکردیم اما ما صدنفر بودیم و نیامده بودیم با بیست هزارنفر دعوا کنیم.»
او اضافه کرد:«یکی از بچه های ما ضربه به سرش خورده بود و من سرش را بستم و اگر دیده باشید در عکس لباس من خونی شده است. خداوکیلی این رسمش نبود که به ما حمله کنند.» او با بیان اینکه برخی از هواداران پرسپولیس در این درگیری ها نقش داشتند گفت:« ما مقصر هستیم، فولاد خوزستان هم مقصر است، استقلالی ها هم مقصر هستند؟پس پرسپولیس کی مقصر است؟ خود آقای اسماعیل بیگی خیلی به ما احترام گذاشت اما من فکر می کنم می خواستند اورا خراب کنند و به همین خاطر این فضا را به وجود آوردند.» این فرد با بیان اینکه هنوز لیدر نفت مسجد سلیمان نشده و یک هوادار است گفت:« من در بین آن کسانی که فحاشی و دعوا کردند یکی از آن سه لیدری که اسماعیل بیگی می گفت نگذارند به ورزشگاه بیاید را شناختم.» او افزود:« البته من لیدر نیستم چون هنوز شورای تامین اوکی نداده است. من یک هوادار نفت مسجد سلیمان هستم. ما سال قبل به عنوان بهترین کانون هواداران انتخاب شدیم اما طرفداران همه تیم ها با پرسپولیسی ها به مشکل می خورند.»
این فرد در این رابطه که چگونه توانست به سلاح سرد دسترسی داشته باشد آن هم در حالی که در ورزشگاه ها اجازه ورود کوچکترین وسایل را نمی دهند گفت:« از کجا می دانید که ما برده ایم داخل؟ از کجا می دانید که این وسایل داخل ورزشگاه نیست. داخل ورزشگاه همه چیز هست، ضمن اینکه لیدرها را نمی گردند. شاید این چاقو مال پرسپولیسی ها باشد که دست من افتاده است.» اینکه در ورزشگاه آزادی لیدرها را نمی گردند و یا جاساز هایی برای پنهان کردن آلات و ابزاری مثل چاقو و کارد هست می تواند یک بحث جدی و یک اتفاق بسیار بد برای فوتبال ایران باشد. باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه برخوردی با اتفاقات بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان روی سکوها خواهد شد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 797932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =