جشن بزرگ جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان بین‌المللی لاهیجان برگزار می‌شود

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان گفت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال نو، جشن بزرگ جامعه ورزشی و تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان لاهیجان در سال ۱۳۹۶ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دکتر ابوالفضل صادقی در این رابطه اظهار داشت: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال نو، جشن بزرگ خانواده ورزشی لاهیجان و مراسم تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان لاهیجان در سال ۱۳۹۶ ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲۵ اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مسئولان استان و شهرستان و جامعه ورزشی و قهرمانان لاهیجان در سالن شهید باهنر اداره آموزش‌وپرورش شهرستان لاهیجان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لاهیجان ادامه داد: در این مراسم که تحت عنوان جشن بزرگ جامعه ورزشی شهرستان لاهیجان انجام می‌شود، برنامه‌های متنوعی همچون اجرای نمایش طنز گروه محمد هندی، اجرای حرکات ورزشی و آیین تجلیل از قهرمانان بین‌المللی شهرستان برگزار خواهد شد.

صادقی هدف از برگزاری این جشن بزرگ را ایجاد شورونشاط در جامعه ورزشی و همچنین تقدیر از مقام‌آوران بین‌المللی شهرستان عنوان کرد و گفت: برگزاری این قبیل برنامه‌ها در راستای تقدیر و تجلیل از ورزشکاران و همچنین افزایش نشاط حقیقی و سپری کردن ساعاتی شاد پرنشاط تدوین‌شده و باید در کنار جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی این‌گونه جشن‌ها نیز همچنان به شکل مستمر برگزار شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 762682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =