تغییرات مدیریتی جدیدی در ادارات شهرستان‌های این سازمان در دست انجام است.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان با اشاره به اینکه این تغییرات در جهت خدمت‌رسانی مطلوب و تسهیل درروند پیشبرد اهداف اجرایی سازمان ضروری می‌باشد گفت: تغییرات مدیریتی در سطح روسای ادارات و در سه شهرستان صومعه‌سرا، رودبار و املش انجام‌شده است.

فرهاد دلق‌پوش افزود: در راستای سیاست‌های کلی اعتلای سازمانی در شهرستان صومعه‌سرا آقای فریبرز شجاعی، در رودبار آقای طاهر کوهی و در املش آقای رضا صفر زاده به‌عنوان سرپرست اداره در شهرستان‌های زیرمجموعه منصوب گردیده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده است و تحقق این هدف در سطح خرد در شهرستان‌ها کار مشکلی است، باید از تمام توان مدیریتی و ظرفیت‌های انسانی موجود بهره جست؛ بنابراین برای افزایش کارایی دستگاه‌ها و همچنین ارتقای خدمات سازمانی این تحولات در راستای تحقق اهداف بلندمدت اعمال می‌شود.

وی ضمن تشکر از مدیران شهرستانی پیشین ادامه داد: دلیل این تغییرات، چابک سازی سیستم و بهینه نمودن امور است و به معنای ناکارآمدی مدیریت‌های پیشین نیست.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت گیلان افزود: معیار انتخاب این افراد، صلاحیت‌های فردی و توانایی‌های سازمانی و تخصص آن‌ها می‌باشد. اعتقاد ما این است که حوزه صنعت و معدن به دلیل تخصصی بودن نیاز به افرادی با شایستگی‌های ویژه در آن حوزه‌ها دارد.

دلق‌پوش ادامه داد: در صورت نبود مدیریت‌های شایسته و افراد توانمند در حوزه‌های صنعتی، این صنایع ما هستند که دچار خسران و رکود می‌شوند و بر همین اساس در مسیر توسعه و رشد اقتصادی در سیستم چرخه مدیریت باید از افرادی که سطح دانش و بینش عمیق دارند استفاده نماییم.

متولی بخش صنعت، معدن و تجارت استان در ادامه اظهار داشت: ما در انتخاب افراد برای پست‌های مدیریتی، اهلیت فنی و آشنایی دقیق به مسائل آن حوزه را در اولویت قرار می‌دهیم.

دلق‌پوش در پایان ابراز امیدواری کرد: با اعمال این تغییرات مجموعه سازمان بیش‌ازپیش در راستای خدمات‌رسانی مطلوب و افزایش بهره‌وری در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و بازرگانی، پویا و کارآمدتر شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =