در روز جمعه ۲۲ تیر اخباری درباره واکنش ولایتی به درخواست دستگیری‌اش در روسیه، پیام افتخاری به علی کریمی و ساخته شدن «پایتخت ۶» مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس سیاست، واکنش ولایتی به درخواست دستگیری‌اش در روسیه در صدر اخبار نشست. در ادامه کاربران زیادی خواستند بدانند مردم درباره اعتراف‌گیری صدا و سیما چه می‌گویند؟ نقل قولی از امام جمعه تهران با عنوان کار کشور با شعار پیش نخواهد رفت نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، نقل قولی از محمد خوش‌چهره، اقتصاددان با تیتر مدیریت عرضه سکه، بحران را از بین می‌بُرد بازدید زیادی داشت. کاربران زیادی نیز روی خبر پژو از ایران رفت کلیک کردند. رکورد تاریخ مصرف برق کشور برای سومین بار شکست دیگر خبر پرمخاطب بود.

در سرویس فرهنگ، لیلاحاتمی و همسرش در اسپانیا مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربران گفته‌های کارگردان ایرانی از دلایل انصراف از همکاری‌اش با شبکه «جِم» را هم خواندند. عده‌ای هم خواستند بدانند «پایتخت ۶» ساخته می‌شود؟

در سرویس جامعه، بسیاری روی خبر مائده هژبری با تتلو به استانبول رفت کلیک کردند. بازداشت زنی که مقابل مسجد رقصید دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. ایران در بحران آب تنها نیست؛ خاورمیانه غرق در بی‌آبی! هم کلیک خورد.

در سرویس بین‌الملل، واکنش کرملین به اظهارات ولایتی درباره قرارداد نفت و گاز با روسیه نگاه بسیاری را به خود جلب کرد. کاربران زیادی هم روی قاضی آمریکایی دستور بازنگری پرونده ایرانیان را صادر کرد کلیک کردند. نامه ایران به مقامات تایلند درباره نجات موفقیت‌آمیز ۱۲نوجوان این کشور دیگر خبر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس ورزش، پیام افتخاری به علی کریمی کلیک زیادی خورد. دیگر خبر پرمخاطب، واکنش ستاره بسکتبال ایران به درخواست معافیت 7 ملی‌پوش فوتبال بود. فیفا بازی بعدی علیرضا فغانی و تیم داوری ایران را مشخص کرد هم بازدید زیادی داشت.

57244

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۲
    1 0
    در اشتباه بودن اقدام صدا و سیما شکی نیست، ولی کسایی که از این دختر فرشته ساختن هم تحویل بگیرن. کسی که خصوصیترین جاهای زندگیش رو عمومی میکنه، هر کاری ازش برمیاد.