مهر نوشت: جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای علیه سرلشکر سلیمانی و سپاه پاسدران، گفت: سران سعودی باید پاسخگوی اعمالشان باشند.

سردار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه، با اشاره به اقدام عربستان سعودی و بحرین در انتشار بیانیه ای که در آن نام قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست افراد و سازمانهایی قرار داده که به حمایت از تروریسم می پردازند، اظهار داشت: عربستان در منجلابی افتاده که به راحتی نمی تواند خود را بیرون بکشد به همین دلیل با این اقدامات بدنبال فرار به جلو است.

وی افزود: آل سعود بدنبال فرافکنی و منحرف کردن افکار عمومی جهان و منطقه از موضوع قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی الاصل در کنسولگری این کشور در ترکیه است.

سردار کوثری در ادامه به جنایات فراوان عربستان سعودی و بحرین اشاره کرد و گفت: قتل این روزنامه نگار یکی از هزاران جنایات این رژیم های کودک کش و غاصب است. آنها با انتشار این مطلب می خواهند توجه افکار عمومی را از قتل خاشقجی به سوی ایران منحرف بکنند.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه تصریح کرد: قطعا اقدامات عربستان سعودی برای انحراف افکار عمومی نتیجه ای در بر ندارد. آنها باید بدانند جنایات آنها به این آسانی و با این روش ها پاک شدنی نیست. افکار عمومی و مردم آزادی خواه جهان به روشنی می دانند که خاشقجی به فرمان سران عربستان سعودی به قتل رسیده و سران آل سعود نمی توانند به راحتی از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنند و باید پاسخگوی اعمالشان باشند.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =