۰ نفر
۱۵ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۲

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدارهای نوروزی خود با اصحاب فرهنگ و هنر، به دیدار دو تن از پیشکسوتان فرهنگ و هنر در حوزه‌های علوم قرآنی و هنرهای تجسمی رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید عباس صالحی عصر روز گذشته ١٤ فروردین ماه با حضور در منزل سید محمدباقر حجتی- قرآن‌پژوه نامی و نسخه‌شناس پیشکسوت ضمن ابراز همدردی با وی به خاطر درگذشت دخترش، برای این استاد علوم قرآنی و نسخ خطی آرزوی سلامتی و طول عمر کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین ماموریت پی‌گیری انتشار آثار به جا مانده از حجتی را به معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سپرد.

در ادامه استاد حجتی به بیان خاطراتی از تالیف کتاب مجموعه فهرست موضوعی نسخه‌های خطی عربی کتابخانه‌های جمهوری اسلامی، حضور در الجزایر و سخنرانی در اوایل دهه ٦٠ و جستجوی کتاب «الرجال» در یمن پرداخت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه دیدارهای نوروزی، به منزل حسین محجوبی نقاش پیشکسوت معاصر رفت و از گالری این نقاش معاصر بازدید کرد.

محجوبی در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان خاطراتی از چگونگی طراحی معماری پارک ساعی، بر تلاش برای حفظ طبیعت و محیط زیست تاکید کرد. 

او همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای توسعه فعالیت‌های بنیاد دکتر مجتهدی درخواست مساعدت کرد.

57243

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 767163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =