افتتاح نخستین شعبه شبکه خدمات سریع خودرو کاون

نخستین شعبه شبکه خدمات سریع خودرو کاون با هدف ارائه سریع و مطمئن خدمات خودرویی، در خیابان فرجام واقع در شرق تهران افتتاح شد.

مجموعه كاون با سابقه‌اي 15 ساله در بازار خودرويي كشور تلاش كرده است با ايجاد شعبات ویژه و استاندارد در نقاط مختلف و به خصوص پرتردد شهر به منظور دسترسي راحت‌تر شهروندان و نيز ارائه خدمات سرويس خودرويي در محل مورد نظر مشتري، خدمات مناسب با قطعات اصل و با كيفيت را ارائه كند.

شهروندان تهرانی می توانند خدماتي چون تعويض روغن، تعويض لنت، تعويض شمع، تعويض انواع فیلترها، دياگ خودرو، تعویض باتری، تعویض لاستیک، بازدید مایعات، شارژ گاز کولر، بالانس چرخ، تنظیم باد و... را در محلي كه مورد نظر آنهاست و یا از طریق شعبات استاندارد کاون که در مراکز پرتردد و تجاری مستقر است، درخواست نمایند.

شبكه خدمات سريع خودرو كاون تلاش می کند تا دردسرهاي مراجعه به تعميرگاه‌هاي متفرقه، مشکلات ترافیکی و استفاده از لوازم يدكي تقلبي براي مشتريان را از بین ببرد. کاون با پشتیبانی از خدمات خود و مسئولیت های اجتماعی در نظر گرفته شده، نیروهای آموزش دیده، شعبات گسترده، استانداردهای ویژه و همچنین دسترسی به قطعات اصلی، خدمات سریع خودرویی را در کمترین زمان، در بهترین شکل و در مناسب ترین مکان ارائه می دهد.

با اغاز به کار رسمی فعالیت این مجموعه و افتتاح شعبه مرکزی کاون در خیابان فرجام، شاهد افتتاح شعبه های استاندارد دیگر آن در نقاط مختلف شهر و افزایش ناوگان ارائه خدمات سرويس خودرويي در محل مورد نظر مشتري طی هفته های آینده خواهیم بود، به گونه ای که مشتريان بتوانند با آسودگي خيال و بدون اتلاف وقت به كارهاي روزمره خود بپردازند.

گفتنی است همزمان با این افتتاح، وب سايت این شرکت به ادرس www.kaven.ir و مركز تماس مشتريان با شماره تلفن 23529529 نيز آغاز به كار نمود تا شهروندان به سهولت امكان ارتباط با كاون و ثبت درخواست و سفارشات خود را داشته باشند. همچنین طی روزهای آینده، اپلیکشن ویژه کاون نیز در اختیار عموم قرار میگیرد.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 775387