حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی در این جلسه با اشاره به این که همه باید هیچ هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم، بیان داشت: خدمتگزاری و رضایت مندی مردم از ماموریت های اصلی مسئولان است و برقراری عدالت و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم باید نصب العین مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد. ‎

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین از ساری ، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در جلسه شورای اداری استان با اشاره به این که خداوند، انسان را مسئول آفریده است و انسان باید در همه عرصه ها به مسئولیت ها و رسالت هایش آگاه باشد، تصریح نمود: مسئولیت نخست انسان، شخصی و فردی است. دنیا مکان تکامل و نقطه خودسازی انسان است و انسان با خودسازی، اثر گذار می شود.

آیت الله نوری همدانی، افزود: انسان با اعتقاد، ایمان و باور به حقایق خلقت، اخلاق مداری و اصل عمل و تقوا باید خودسازی را انجام دهد.

وی از مسئولیت اجتماعی و تعهد انسان در برابر اجتماع بعنوان مسئولیتی بسیار مهم یاد کرد و خاطر نشان ساخت: یک انسان مسئول باید به سمت تحقق عدالت و برخورداری عادلانه همه طبقات جامعه گام بردارد.

مرجع عالیقدر؛ حضرت آیت الله نوری همدانی، مسئولیت شغلی را از دیگر مسئولیت های مهم انسان عنوان نمود و اظهار داشت: باید مسئولیت شغلی را بدرستی احساس و ادراک و بر اساس اصول درست به رسالت خویش در این راستا عمل نماییم.

آیت الله نوری همدانی، با اشاره به این که همه باید هیچ هدفی جز خدمت به مردم نداشته باشیم، بیان داشت: برقراری عدالت و پاسخگویی و رسیدگی به امور مردم باید نصب العین مدیران و کارکنان ادارات قرار گیرد.

مرجع عالیقدر شیعه، خدمتگزاری و رضایت مندی مردم را ماموریت اصلی مسئولان دانست و تاکید کرد: مردم ما همیشه در صحنه هستند و باید با ارایه خدمات مطلوب به آنان، به رسالت خویش عمل نماییم.

وی تواضع در برابر مردم را از وظایف مسئولان و خدمتگزاران مردم دانست و یاد آور شد: داشتن برنامه جامع موجب می شود جامعه عدالت محور شکل بگیرد. مسئولان همواره باید در برنامه ها به امنیت، عدالت و بهره برداری صحیح از فراوانی نعمت ها که موجب شکوفایی اقتصادی و رفاه اجتماعی می شود، توجه کنند.

آیت الله نوری همدانی، هدف انقلاب اسلامی را تحول در زیرساخت ها و مسایل فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی عنوان نمود و گفت: فروتنی، اولین رفتار اجتماعی مسئولان باید باشد و مسئولان با ملایمت و مهربانی با مردم باید برخورد کنند.

مرجع عالیقدر شیعه، افزود: عدالت کلمه کوچکی نیست، عدالت در رعایت حقوق مردم جامعه اصلی ترین اصول حکومت اسلامی است. انقلاب اسلامی رعایت عدالت است و مسئولیت های اسلامی را با عدالت مردم عملیاتی کنیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =