دلایل به بن‌بست رسیدن مذاکره پرسپولیس با کمال

مشکل کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس چیست که تمدید نمی‌کند؟

روزنامه خبرورزشی نوشت: پرسپولیس تهران در هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر در حالی برابر سپیدرود رشت به برتری رسید و قهرمانی خود را تثبیت کرد که برانکو امیدوار بود برخی شاگردانش قرارداد خود را بلافاصله تمدید کنند. یکی از این دسته بازیکنان کمال کامیابی‌نیا هافبک جنگنده پرسپولیسی‌ها بود که خیلی زود در رختکن لباس خود را عوض کرد و همراه محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده بی‌اعتنا به جشن قهرمانی پرسپولیس از ورزشگاه آزادی رفت. مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز در چند نوبت با کمال کامیابی‌نیا تماس گرفتند بلکه او را راضی به تمدید قرارداد کنند اما تاکنون بی‌فایده بوده است.

در گزارش زیر به موضوع طولانی شدن پروسه تمدید قرارداد گتوزو (لقب کامیابی‌نیا) و به بن‌بست رسیدن آن می‌پردازیم.

۸۰۰ میلیون تومان طلب و جریمه!
کمال کامیابی‌نیا از مسئولان باشگاه (قبلی و فعلی!) شاکی است و این دلخوری را به اطلاع گرشاسبی هم رسانده است. سنگین‌ترین جرایم مالی شامل حال او شده که گفته می‌شود سرجمع همراه با مطالبات کامیابی‌نیا حدود ۸۰۰ میلیون تومان می‌شود! کمال از مدیران باشگاه واریز این مبلغ را می‌خواهد و بالعکس مسئولان پرسپولیس نیز پیغام داده‌اند شماره ۱۱ باید ابتدا قرارداد جدیدش را امضا کند تا جرایم بخشیده و این مبلغ را به حسابش واریز کنند. در واقع اگر به هر دلیلی کمال کامیابی‌نیا زیر بار امضای تمدید قرارداد نرود، آن‌گاه این مبلغ را هم اتوماتیک‌وار از دست خواهد داد.

جریمه به خاطر محرومیت از شهرآورد!
شنیدیم یکی دیگر از دلایل جریمه سنگین کمال کامیابی‌نیا محرومیت از شهرآورد بوده است. کمال کامیابی‌نیا بهمن سال ۱۳۹۵ در بازی مقابل تراکتورسازی تبریز با فرزاد حاتمی در میانه میدان درگیر شد و با خروج دیرهنگام از زمین توسط داور کارت زرد گرفت تا شهرآورد را از دست بدهد و به همین خاطر جریمه شد. همچنین شنیدیم به خاطر تکل عجیب در بازی با الاهلی عربستان و اخراج از زمین هم جریمه شده است.

۷ جلسه غیبت در تمرینات
سنگین‌ترین جریمه کمال کامیابی‌نیا شاید مربوط به اعتصاب و غیبت در تمرینات باشد. در فصلی که بازیکنان پرسپولیس ۳ جلسه در تمرینات شرکت نکردند تا اعتراض خود به مشکلات مالی را نشان دهند، ظاهراً کمال کامیابی‌نیا ۷ جلسه غیبت کرده است. بر همین اساس از سوی باشگاه پرسپولیس بیشتر از همه بازیکنان و ۲۰۰ میلیون تومان جریمه مالی شده است.

آپشن ۳۰۰میلیونی روی هوا!
شنیدیم بندی در قرارداد کمال کامیابی‌نیا گنجانده شده که در صورت رضایت سرمربی می‌تواند ۳۰۰ میلیون تومان از پرسپولیس بگیرد! این آپشن ویژه در حال حاضر روی هواست! چرا؟ دلیل آن به نارضایتی برانکو از کمال کامیابی‌نیا برمی‌گردد. کوبیدن کاور روی زمین در تمرینات به علاوه شوخی کردن در استخر که منجر به دررفتن کتف کمال شد، از عوامل نارضایتی برانکو از عملکرد شاگرد بازیگوش خود است!

هشدار پزشکان: کتف کمال شاید دوباره دربرود
اما یک موضوع مهم نیز باعث شده ماجرای تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا این‌قدر به طول بینجامد. خاطرتان باشد کتف کمال کامیابی‌نیا دو مرتبه در فصل جاری دررفت و شنیدیم پزشکان به مسئولان پرسپولیس هشدار داده‌اند ممکن است باز هم این اتفاق تکرار شود. با توجه به این که پست کامیابی‌نیا هافبک دفاعی است، احتمال زمین خوردن یا درگیری و مصدومیت دوباره هم وجود دارد، ندارد؟!

نکته: گفته می‌شود یکی دیگر از دلایل عدم تمدید قرارداد کمال کامیابی‌نیا پیشنهادات سپاهان، یک تیم قطری و ترکیه است. به فرض هم که این پیشنهادات صحت داشته باشد، باز هم کامیابی‌نیا در صورت جدایی از پرسپولیس حدود ۸۰۰ میلیون تومان را از دست خواهد داد. بنابراین شما اگر جای کمال باشید، با پرسپولیس تمدید نمی‌کنید؟ جواب دادن به این پرسش را بر عهده خودتان می‌گذاریم!

43503

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =