۰ نفر
۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۷

شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل با هدف تسهیل در رفت و آمد و جلب رضایت شهروندان عملیات همسطح‌سازی آرامگاه‌ها را در تمامی مناطق اجرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و تسطیح آرامستان‌ها یکی از اقدامات شاخص و عمرانی شهرداری اردبیل در سال‌های اخیر بوده که اجرایی می‌شود، اظهار کرد: همچنان فعالیت‌های گسترده عمرانی در آرامستان‌های شهر ادامه دارد.

وی با بیان این که ارتفاع ناهمسان و نامنظم قبور تردد و رفت آمد شهروندان را مختل کرده بود، افزود: شهرداری اردبیل با هدف تسهیل رفت و آمد و جلب رضایت و رفاه شهروندان عملیات همسطح‌سازی آرامگاه‌ها را در تمامی مناطق شهر اجرا کرده است.

شهردار اردبیل ادامه داد: در ادامه اجرای این طرح، عملیات تسطیح سازی آرامستان بهشت فاطمه (س) با پیشرفت 90 درصد رو به اتمام است و آرامستان ججین نیز بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

لطف‌اللهیان با اشاره به این که عملیات عمرانی در آرامستان قاسمیه و علی آباد نیز تکمیل شده است، از آغاز تسطیح‌سازی آرامستان غریبان خبر داد.

وی بر تعامل و همکاری شهروندان در اجرای هرچه بهتر این طرح تأکید کرد و افزود: با فرهنگ سازی و مشارکت شهروندان قسمت اعظمی از این طرح در سطح شهر اجرا شده است.

حمیدلطف اللهیان

شهردار اردبیل عنوان کرد: ساماندهی سرویس‌های بهداشتی، ارتقای روشنایی، جدول گذاری و پارکینگ قطعه مفاخر از جمله فعالیت‌هایی است که در آرامستان‌های اردبیل انجام شده است.

وی در ادامه از برگزاری مجمع عمومی سالیانه اتحادیه آرامستان‌های کشور به میزبانی اردبیل خبر داد و گفت: این اجلاس با حضور بیش از 150 نفر از تمامی استانها سوم شهریورماه شهریورماه برگزار خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =