حضور پیوسته و محسوس راهداران لرستان در محورهای اصلی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در جلسه شورای اداری این اداره کل گفت: حضور نیروهای راهداری هر شهرستان در محورهای اصلی به‌ویژه راه‌های حساس و کلیدی منطقه تحت پوشش، باید محسوس، مستدام و پیوسته باشد، وجود نقص در این محورها تحت هیچ شرایطی قابل قبول نیست.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، عباس شرفی گفت : باتوجه به اهمیت راهداری زمستانی تجهیز راهدارخانه‌های استان بسیار ضروری است که در این رابطه شاهد اقدامات خوبی از سوی معاونت فنی و نظارت اداره کل هستیم همچنین تا پیش از آغاز بارش‌ها همه امکانات موجود باید برای تنقیه و لایروبی پل‌ها و بهسازی ابنیه راه‌ها بسیج شوند و شهرستان‌ها در این زمینه با هم همکاری داشته باشند.

شرفی با تاکید بر ضرورت مستندسازی و ارائه عملکرد هر اداره در اجرای مصوبات در جلسات بعدی شورای اداری اظهار کرد: در نتیجه تلاش همه همکاران شاهد کاهش تلفات ناشی از تصادفات در پنج ماهه امسال بودیم و موفق شدیم در بین چهار استان اول کشور قرار بگیریم اما هنوز قانع کننده نیست و باید تلاش بیشتری صورت گیرد.


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، انتخاب اداره کل به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی را حاصل زحمات همه همکاران برشمرد و گفت: مدیر و مجموعه حراست این اداره کل در جریان مشکلات و مطالبات اخیر رانندگان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کردند و نتیجه این زحمات، تقدیر از سوی حراست کل استان بود که جا دارد این موفقیت را به همکاران حراست تبریک بگوییم.

تاکید بر توجه ویژه پرسنل به موضوع نماز


جاده های لرستان


شرفی در این جلسه بر اهمیت توجه روسای ادارات به نماز تاکید کرد و گفت: نماز مختص مسلمانان نیست چراکه همه پیامبران به نماز سفارش شده‌اند. نماز باید در راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پررنگ‌تر دیده شود. در نظام

اسلامی که به ازای هر صندلی ۷۲ شهید داده‌ایم سبک شمردن فریضه نماز شایسته و زیبنده نیست اگر روسای ادارات به نماز اهمیت ندهند اصلا نمی‌توان مجموعه را به کار خیر دعوت کرد.


در این جلسه که معاونان راهداری، حمل و نقل، فنی و نظارت و توسعه مدیریت و منابع، روسای ادارات ستادی و شهرستان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان حضور داشتند، ضمن ارائه گزارش عملکرد ادارات ستادی و شهرستا‌ها، بر ضرورت فعال شدن گشت‌های راهداری، دقت در خط کشی و جانمایی تابلوها و علائم، تلاش روسای شهرستان‌ها در تسهیل سفر زائران اربعین حسینی، نظارت اداره ماشین‌آلات بر عملکرد ماشین‌آلات راهداری، حفظ سرمایه‌های دستگاه، ثبت هویت مسافران در ایام طرح اربعین حسینی و ارسال برای پلیس، به‌روزرسانی تابلوها و علائم تاکید شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =