معاون اجرایی سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تحویل سالن‌ها به تشکل‌های نشر برای غرفه‌سازی و آماده‌سازی نمایشگاه کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یحیی دهقانی از تحویل سالن‌ها به تشکل‌های نشر خبر داد و گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده تحویل سالن‌ها به تشکل‌ها برای آماده‌سازی و غرفه‌بندی در حال انجام است.

او افزود: تاکنون سالن‌ ناشران آموزشی، بخشی از سالن شبستان، سالن دانشگاهی و سالن بین‌الملل به تشکل‌های مربوطه تحویل داده شده و کار غرفه‌بندی نیز در حال انجام است. نقشه سالن کودک و نوجوان نیز تایید شده و به زودی به تشکل مربوطه تحویل داده خواهد شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران درباره غرفه‌های پیش‌ساخته نیز گفت: فراخوانی به ناشران اعلام شده است و ناشران می‌توانند طراحان خود را برای ساخت غرفه‌ها به درون مصلی بیاورند.

دهقانی با اشاره به برگزاری جلسات کارگروه تخصصی برای حضور ناشران موقت در نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت: بر اساس آیین‌نامه مصوب نمایشگاه، ناشران باید حداقل ۴۰ کتاب برای حضور در نمایشگاه داشته باشند اما برخی از ناشران چنین شرایطی نداشتند و ثبت‎نام این ناشران به صورت موقت انجام شد. در حال حاضر با برگزاری جلسات کارگروه تخصصی، ضوابط و شرایط این ناشران در هر یک از تشکل‌ها در دست بررسی است و به تعدادی از آن‌ها اجازه داده خواهد شد تا در نمایشگاه حضور داشته باشند.

سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 770583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =