در روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت، جنجال اصلاح طلبانه درباره اظهارات عضور حزب موتلفه مهم ترین خبر بود. توقف رشد طلا و سکه در بازار هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس سیاست، خبری با عنوان جنجال اصلاح‌طلبانه در باره اظهارات عضو حزب موتلفه پربازدید شد. یک اتفاق نادر در مجلس دیگر خبر پربیننده این سرویس بود. واکنش آیت‌الله جنتی به برخورد جنجالی گشت ارشاد با دختر جوان هم مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

در سرویس اقتصاد، توقف رشد طلا و سکه در بازار از پربازدیدها بود. مخاطبان خواستند بدانند چه خودروهایی تولیدشان متوقف شده است. خبری با تیتر اقسام وام مسکن ۴۰ تا ۱۶۰ میلیونی با سود جدید نیز مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس فرهنگ، عکس یادگاری سحر دولتشاهی، رضا گلزار و مهران احمدی در چین پربازدیدترین خبر بود. کاربران زیادی در این سرویس روی خبر مالکیت «جناب خان» به صداوسیما واگذار شد کلیک کردند. بازار کتاب ایران در تسخیر نویسنده سوئیسی نیز نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

در سرویس جامعه، با پیکر رضاشاه چه کنیم؟ سوالی بود که مخاطبان زیادی در پی پاسخ بودند. کاربران ثبت سرعت غیرمجاز یک اردک توسط دوربین های کنترل نامحسوس را نیز خواندند. واکنش خسرو معتضد به مومیایی کشف‌شده هم مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفت. 

در سرویس بین‌الملل، ترامپ، ایران را تهدید کرد پربیننده‌ترین خبر بود. مخاطبان زیادی هم روی خبر انتخاب پمپئو چه پیامدهایی دارد؟
کلیک کردند. دیگر پربازدید این سرویس، روایت آسوشیتدپرس از پشت‌پرده پول‌های پرداختی به ایران بود.

در سرویس ورزش، خبری درباره بچه‌های طلاق در آستانه جدایی از پرسپولیس از پربازدیدها بود. در ادامه کاربران روی خبر عکس جالبی که فرزندان شفر منتشر کردند کلیک کردند. ستاره نقل و انتقالات استقلالی است! دیگر خبری بود که توجه کاربران را در پی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، اولین جمله سعید مرتضوی در زندان! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =