وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به یک کاربر فضای مجازی تاکید کرد که از کل اعتبارات وزارت در بودجه سال 96 هیچ مبلغی در اختیار وزیر نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در توییتی از انتشار بهنگام هزینه جشنواره سینمایی فجر و لیست میزان حمایت بنیاد سینمایی فارابی را گام های نخست در مسیر شفافیت دانست و تاکید کرد که در سال 97، گام‌های سریع‌تر و جدی‌تری در زمینه شفاف سازی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اتفاق خواهد افتاد.

در پاسخ به این توییت، یکی از کاربران خطاب به وزیر نوشت: ای کاش آقای صالحی گزارشی از کمک های سالیانه 1000میلیاردی که در دستان شخص وزیر قرار دارد و به صورت غیرقابل نظارتی به گروه ها و افراد و موسسات اعطا می شود نیز می دادند. شفافیت حق مردم است.

صالحی هم در پاسخ به این کاربر اینطور نوشت: کل اعتبارات وزارت در بودجه 1396 شامل بودجه وزارت ( معاونت ها، مدیریت ها ، استان ها) یارانه‌ها، سازمان سینمایی، کانون‌های مساجد، بنیاد امام رضا، کمک به اشخاص حقوقی 1200 میلیارد بوده است (هزینه‌ها وتملک دارایی) که بخش مهمی هم تخصیص نیافته و هیچ مبلغی هم در اختیار وزیر نیست.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =