ایلنا نوشت: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: هم عوامل حادثه اهواز قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

امیر نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران درباره حادثه تروریستی اهواز گفت: این‌ها کسانی هستند که در ابتدای جنگ هم پیرو صدام بودند و در واقع در همان مسیر حرکت می‌کنند. کسانی که حادثه تروریستی اهواز را رقم زدند سرنوشتی جز این ندارند که همان سرنوشت صدام و صدامیان خواهد بود و قطعا برخورد بسیار شدید و سختی با کسانی که مسبب این حادثه هستند در آینده به عمل می‌آید و همین عملشان باعث می‌شود که عمر منحوس‌شان را به شدت کوتاه کنند.

حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در اهواز

وی تصریح کرد: این عوامل قطعا شناسایی شده‌اند و هم کسانی که این حادثه را در میدان رقم زدند همه شناسایی شده‌اند و در موقع مقتضی خود قطعا یک گوشمالی سنگینی را خواهند دید.

این مقام نظامی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این عوامل از سرویس‌های جاسوسی غرب دستور گرفته‌اند، گفت: باید بگذاریم که دقیقا بررسی‌ها تمام شود و به موقع توسط نیروهای مسئول سیاسی این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی درباره اینکه گفته می‌شود سطح امنیتی رژه پایین بوده است، گفت: در مراسم رژه در داخل شهر وقتی که مراسمی نظامی می‌خواهد انجام شود قسمت‌های زیادی مسئول هستند و این که دست کم گرفته شود اینطور نیست و مسئولان در حال بررسی هستند. قطعا اگر جایی یک سستی صورت گرفته باشد کسانی که از همان لحظه اول در منطقه هستند، بررسی و برخورد می‌کنند و در خارج قضیه هم با این تروریست‌ها برخورد شدیدی خواهد شد.

 

 

29215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 806935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
    11 3
    این خلا امنیتی از سوی دشمن شناسایی شد و متاسفانه عملیاتشان را هم انجام دادند. اما هنوز هم در خیلی از جاهای دیگر این خلا ها وجود دارد و نباید منتظر بمانیم تا اتفاق ناگوار دیگری بیفتد بعد ما اقدام کنیم. از همین الان باید تمام مشکلات امنیتی و مکانهایی که ممکن است مورد حمله قرار گیرند مورد بررسی و تحت پوشش نهادهای نظامی و امنیتی قرار گیرد.
    • بی نام IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
      1 0
      یعنی دوباره ایست بازرسی های دهه اول انقلاب را پیشنهاد میکنید